Amsterdamse mama's to be

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door blueeyes82, 20 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Hey meiden,

Een gelukkig Nieuwjaar allemaal!!!!

@ doorslapen: helaas een was dat maar 2 nachten achter elkaar nu wordt ze meestal weer rond 4 of 5 uur wakker maar elke avond hopen dat ze weer doorslaapt.

Wij hebben een rustig oud en nieuw gevierd. Was ook een beetje ziek helaas.

@ merijn: ik hoop dat je een lekker taartje krijgt!!

@ Blueeyes: hoop dat Bojan zich snel weer wat beter voelt. Maar ze drinken toch wat ze nodig hebben. Soms wat meer en soms wat minder.

Gaat het de 10e nog door?? hoe laat en waar precies?

en welke deur hahaha.

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Joepie, Tobe is 1 jaar! Ik wilde even mn banner bekijken ;)

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Tobe met je 1e verjaardag!!!!

Hoe smaakt de taart? Vast heerlijk smullen jammie:p

Komen al de herinneringen aan je voorbij merijn? Ik zou er helemaal emotioneel van worden...

Hele fijne middag!!!

nina,

het is weer in de la place maar dan om 12 uur. En ja...welke deur hahaha
    Boven dan maar he bij de lift;)

4. Maia

Maia Niet meer actief

@Merijn: GEFELICITEERD MET DE VERJAARDAG VAN TOBE!!!!!

en is het een leuk feestje geweest?

hier een heel dagje op familiebezoek. Bij m'n schoon-oma in het bejaardentehuis. Zaten we daar in de eetzaal, begint te lunch... nou Fleur was een stuk interessanter voor al die (voornamelijk) dames dan de lunch hihi

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Dank jullie wel voor de felicitaties! Het was echt super! Er waren zo'n 20 volwassenen en 7 kinderen en Tobe heeft zich super goed vermaakt. Hij vond het geweldig om alle cadeautjes uit te pakken en was aldoor vrolijk. Zo mooi om te zien en ik voel me best een beetje emo nu :) Zo gelukkig met dit kleine mannetje die alweer 1 jaar is en het zo goed doet :)

De taart van maia was super en bovendien heerlijk! Bedankt maia :) Iedereen vond hem prachtig.
    Bekijk bijlage 40948

6. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja ik heb de taart op je hyves gezien! Wat mooi!!!

maia...dat heb je goed gegaan:)

7. Maia

Maia Niet meer actief

Merijn: fijn dat het gezellig was en dat de taart in de smaak is gevallen. Heb misschien een nieuwe opdracht door jou ;)

kan me voorstellen dat je emo erdoor bent. Wat gaat de tijd snel zeg!

@lelie: dank je ;)

8. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    TOBE GEFELICITEERD

Wat een mooie taart!!!

Vandaag een jaarkaart voor artis gekocht!! Meer voor mij dan voor Jolien haha.

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

Leuk nina! Wij hebben ook een jaarabonnement op Artis (die in mei alweer afloopt trouwens). Gekregen toen we gingen trouwen in Artis :) Ik mag als student (en mijn man als werknemer van de UvA) sowieso doordeweeks voor 3 euro naar binnen en Tobe kan gratis. Maar nu kunnen we ook in het weekend gratis ;) Artis is leuk! Tobe begon het interessant te vinden toen hij zo'n 8 maanden oud was geloof ik. Maar tot die tijd vond ik het sowieso heerlijk om met hem er doorheen te wandelen :)

Zo, vandaag begint het normale leven weer ;) Weer aan de studie. Volgende week moet ik een paper af hebben en over 3 weken heb ik 2 tentamens. Tobe was vanochtend belachelijk vroeg wakker, om kwart over 5. Ik heb op de bank geslapen omdat manlief verkouden is en me wakker hield. Maar gelukkig slaapt de bank wel lekker ;)

Zondag alweer de meeting! Gaat snel! Ik heb er zin in :)

10. Maia

Maia Niet meer actief

ik heb ook zin in de meeting!

@Merijn: jij doet nu toch een Master? Doe je die fulltime of deeltijd? Ik zit er nml aan te denken om evt in september 2010 of 2011 toch weer een master te gaan doen, maar zit natuurlijk met combi werk/studie/fleur

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ maia: ik ben met de afronding van mijn bachelor bezig en begin september 2010 met mijn master. Ik doe dat voltijd, maar ik werk er niet naast. Tobe gaat 3 dagen naar de opvang en manlief werkt 1 dag thuis en daarmee heb ik zeeen van tijd voor mijn opleiding. Gaat prima :) Een vriendinnetje van mij met een dochtertje van Tobes leeftijd doet een deeltijd master aan de VU op dit moment. Zij werkt er 2 dagen naast. Zij heeft het wel wat drukker dan ik, maar het gaat wel goed. Tot nu toe heeft ze alles gehaald geloof ik. Weet je al welke master je wil gaan doen?

12. blueeyes82

blueeyes82 Actief lid

14 mrt 2009
    132
    0
    16
    Peuterleidster op een creche
    Amsterdam
    Goeiemorgen!!

Wat een weer het houd ook nooit op met sneeuwen?? Vind het wel genoeg geweest zo door de sneeuw en koue nachten blijft het alsmaar glad ;(

Hier gaat alles zn gangetje we moeten vanmiddag naar het cb voor de eerste prikjes :( Hoop dat ie niet al teveel pijn gaat hebben. Manlief gaat gelukkig mee voor steun voor mama ;)

xx

13. Merijn

Merijn Niet meer actief

Veel succes blueeyes. Ik hoop dat het meevalt! Hier was dat wel het geval, Tobe was binnen 2 seconden weer stil met de prikjes :)

Wij moeten donderdag ook weer naar het CB voor zijn vierde set prikjes. Ook geen zin in, het moet vanaf 1 jaar in de arm :( Lijkt me veel pijnlijker... Ik ben wel heel benieuwd hoe lang hij is en hoeveel hij weegt. De laatste keer was september namelijk. En aangezien ik nogal een vreetzak heb...

14. blueeyes82

blueeyes82 Actief lid

14 mrt 2009
    132
    0
    16
    Amsterdam
    hihii ach beter iets meer eten dan helemaal niet eten toch?
    (ik heb vorige week gesmokkeld met het wegen) hahah kon niet wachten tot vandaag om te zien hoeveel hij woog. Mn schoonzus heeft zo een baby weegschaal dus heb ik Bojan ff erop gezet hij woog 5.200 dus weer 1 kg bij in een maand kijken wat de weegschaal vandaag zegt ;)

15. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ladylola, ben jij aanstaande zondag ook bij de meeting????

Ze hebben heerlijke broodjes bij La Place:D

16. Maia

Maia Niet meer actief

@Merijn: dank je. Ik wil aan de VU en ik twijfel tussen NT2 (nederlands voor buitenlanders) en Bestuurskunde

@blueeyes: succes met de prikjes!

hier straks ook voor de prikjes. had vanochtend trouwens een sollicitatie, hoor het uiterlijk morgen.

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi allemaal:D

Een beetje laat, maar DE BESTE WENSEN!!! Is iedereen goed begonnen dit jaar?

@ Blue succes met de eerste prikjes. Tis voor een goede zaak denken we dan:D Een gezonde Bojan!

@ Waterlelie leuk dat je me nog vraagt. Ik kom wellicht. Moet nog ff kijken, want ik krijg mijn neefje te logeren:D! Dus dan neem ik die mee, maar moet nog van me zus horen hoe laat ze hem komt brengen. Hoe laat is de meeting? En tis LaPlace in de Kalver toch?

@ Maia wat leuk dat je een solli had. Heb je goede hoop? Jij ook succes met de prikjes:D

@ Merijn krijgen kids zoveel prikjes in het eerste jaar? Jemig dat wist ik niet. Tis wel een beetje teveel van het goede Arm doet geen zeer hoor. Tis eerder de schrik!

Mijn O&N party was echt super, maar dan ook super vet:D Had een heuse disco gecreëerd en iedereen zag er tip top uit. Het was erg leuk. Jammer genoeg kon ik mezelf flink beschenken, want kort na dat een berichtje dat ik twijfelde over mijn eitje, brak 3 uur later mijn periode door:( Aahja het was tenminste een rocking new year!! Denk dat mijn vrienden het direct door hadden als ik niks zou drinken. Dus op naar de volgende maand:D

Verder ben ik druk met solliciteren en heb nu een WW aangevraagd, want die invaluurtjes die ik krijg zijn veels te weinig:( Ik wilde geen WW, omdat ik gewoon nog werk heb, maar deze week draai ik maar 24 uur inplaats van mijn gebruikelijke 45:( (ja ik werkte 32 bij mijn vaste en 0 tot 24 uur per week extra. Ik werkte namelijk onregelmatig dus had soms veel vrij. En mijn motto is *bloos* ...geld moet rollen, hihi) Dus na 9 dienstjaren mag ik best 2/3 maandjes in de WW. Ik blijf daarnaast nog wel nog ongeveer 24 p.w. uur invallen dus wordt me WW op die uren bijgevuld, zodat ik ook nog tijd heb om sollicitatiegesprekken te voeren. Ik hoop gauw op een leuke goedbetaalde baan en liefst voordat ik zwanger word.
    Eigenlijk geen goede periode voor een beeb, maar dan kan ik vanaf nu nog ruim een jaar wachten met kids krijgen. Gelukkig hebben we voldoende geld dus die beeb kan komen:D

18. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Om 12 uur Ladylola en in de nieuwe bieb op t Oosterdokskade naast het CS.

Kijk maar of je kan...:)

Wat een pech betreft je ongi....gelukkig heb je in het nieuwe jaar weer nieuwe kansen!!!!

Suus,

hoe heeft Bojan de prikjes ervaren????

19. Maia

Maia Niet meer actief

zo, prikjes gingen weer prima. ze ligt nu zielig te wezen in bed maar tot nu toe gaat het redelijk.

solli ging ook wel, hoor het morgen

@lady: fijn dat de party gelukt is! hopelijk vind je snel een baan. en balen dat het niet gelukt is afgelopen maand.

20. blueeyes82

blueeyes82 Actief lid

14 mrt 2009
    132
    0
    16
    Amsterdam
    Ola,,

Oh wat brak mn hart om hem zo te zien huilen hij was best wel overstuur maar gelukkig was het snel over. Hij slaapt nu wel veel meer( hopen dat ie het vanavond ook doet kan mama ook een keertje doorslapen :) :p. Ook heeft ie een beetje koorst en last van zn beentje zodra je zn beentje aanraakt begint hij te huilen.

@ Meeting : heb er echt zin in hihhihi mmmm de lekkere broodjes :)

Deel Deze Pagina