Ooo wat erg. Ja inderdaad, andere auto's, paaltjes, slootjes enz zijn nu veel 'dichterbij' dan normaal. En op het OV durf ik met dit weer al helemaal niet te vertrouwen. Nieuwe meeting wordt bij mij dan denk ik wel februari.
Jeetje wat een verhaal merijn... Ik wilde het net zeggen maar jullie zijn me voor. Het sneeuwt hier behoorlijk..dus voor mij is het ook geen optie Wat ontzettend kl*te zeg! Maar het is gewoon niet anders. Ik ga weer me bed in meiden! xxxxxxxxxxxxxxxx Sorry
Hey meiden, Het is een verstandige keuze om niet te gaan als je de verhaken hoort. Ander plannen we er 1 fewoon in feb toch. Hoop dat het dan beter weer is. Mn schoonmoeder is er dan maar dan ziet ze hem maar eventjes een paar uurtjes niet!!! xx
het sneeuwt hier nu ook wel aardig! wat een rotweer, vind het best mooi maar heb het nu wel gehad. We hebben volgens mij in jaren niet zoveel sneeuw gehad.
Ben het al de sinds woensdag zat pfff je kan nergens heen met de wagen of het is te glad of je komt vast te zitten Al die dagen thuis begint ook te vervelen. @ Meeting wanneer kan idereen in feb? Ik zou de 14de of 21ste kunnen mn schoonmoeder komt namelijk de 7de. x
Hi meiden wat een sneeuw hè? Jammer van de meeting! De volgende noteer ik goed en duidelijk in mijn agenda!! Echt mij excuses! Ben momenteel erg verstrooid. Toen ik vanmorgen thuis kwam was het glad, maar toen ik op stond lag er weer een pak. Vanmiddag met mijn neefje flinke sneeuwpret gehad. Kan me echt voorstellen dat jullie niet graag op pad gaan. Met de fiets, scoot of auto tis allemaal even glad! Alles verder goed met iedereen? En de kids? Merijn ik zie dat jij je cyclus telt. Leuk zomaar? Betreft de meeting zal februari voor mij nog steeds ieder weekend lukken. Liefs Kim
21 februari kan ik niet, dan heb ik een meeting met een aantal taartdames bij mij thuis! De 14e kan ik verder wel
De 14e kan ik ook! @ ladylola: leuk dat je met je neefje sneeuwpret hebt gehad Met Tobe kan ik nog niet zoveel in de sneeuw, dat lijkt me nog wel leuk namelijk! Hier heb je een aantal bergen waar je vanaf kunt glijden, super leuk. Ik hou mn cyclus bij om voor mezelf op een rijtje te krijgen hoe mijn menstruatie nu is (voor als we er straks echt voor gaan). Ik was voor de zwangerschap heel regelmatig ongesteld, precies om de 30 dagen. Maar nu is het een zooitje en is mijn cyclus sowieso een stuk langer helaas (want minder kansen)...
Is het trouwens oke om het tijdstip onder voorbehoud te doen? Tobe is namelijk op het moment erg aan het rommelen met zijn slaapjes. Hij slaapt 's ochtends steeds later waardoor hij dus ook later weer wakker wordt. Laatst zelfs pas om half 1. Misschien dat ie over gaat naar 1 slaapje voor die tijd, maar het zou ook kunnen dat ie toch weer anders besluit. Is het dus goed om, als de meeting de 14e is, pas een paar dagen daarvoor definitief te besluiten? Het zal nooit heel erg afwijken, ergens tussen 12 en 14 uur denk ik. Het nadeel namelijk is dat hij niet meer in de kinderwagen slaapt en moet zijn slaap dus echt thuis doen (zijn ochtendslaap althans, zijn late middagslaap is korter en daarmee kan ik veel makkelijker schuiven).
De 14e kan ik ook! Tijdstip maakt mij verder niet uit Ik hoop dat de maand februari makkelijker wordt betreft het weer. Maargoed, tegen die tijd woon ik al in A'dam. Huisje schiet al aardig op! Mijn mooie design keuken zit er in en de vloer is gelegd. Afgelopen weekend heeft mijn schoonvader de tegels voor in de hal gedaan en dit weekend gaat hij voegen, onze trap schuren en de deuren inkorten enzo. Jippie Ik moet deze week schoonmaken want het is een en al stof! En natuurlijk alvast beetje bij beetje spullen verhuizen...kan natuurlijk al mijn keuken inruimen Heb er vet zin in! Suus, kom je binnenkort eff langs...je bent er zo hihi Ik zal je wel mijn adres even mailen... xxx
Hey meiden, De 14e kunnen wij niet. Het is dan valentijnsdag en wij hebben een bruiloft. Kunnen we anders de 28e?
Heb net een filmpje gemaakt van Emma. Zodra die op Youtube ge-upload is stuur ik de link 28e kan ik ook!
@ Merijn wat balen dat je cyclus is veranderd. Ik hoop voor je dat je er gauw zicht op krijgt. Heb je al enig idee wanneer voor een tweede of het komende jaar nog niet? Tis idd voor de kleintjes op gegeven moment niet meer leuk dat sneeuw. Me neefje heeft er ook gauw last van, maar zodra het voetballen wordt, kan hij oneindig doorgaan @ Waterlelie...wat een poppetjeis Emma Een heerlijk lachebekkie Wat heerlijk dat je huis opschiet en mooie wordt. Het klinkt erg goed allemaal! Ik wil wel ff kwijt dat ik het idee hebt dat ook echt iedereen kinderen krijgt om mij heen. Jemig het te graag willen werkt niet al te best op je gemoedstoestand. Ben echt humeurig de laatste tijd. Geen baan en nog geen zwangerschap zorgt er wel voor dat ik extra mijn best moet doen om positief te blijven:S Waren jullie snel zwanger of heeft het ook bij jullie even geduurd?
ladylola, dank je wel Kan jij ook de 28e?????? Ik begrijp je volkomen! Bij mij ging het ook niet vanzelfsprekend! We hebben er uiteindelijk meer dan 3,5 jaar over gedaan Vreselijk natuurlijk en ook ik zag iedereen om me heen zwanger worden en kindjes krijgen...nou ehh...niet iedereen, ik ben zelf ook nog jong maar toch. Het gevoel is er. Ik heb eerst vele vooronderzoeken moeten ondergaan zoals aan de clomid, een eileideronderzoek en een kijkoperatie. Ik heb ook PCO en niet zomaar...ik ben nog nooit in mijn hele leven uit mezelf ongesteld geweest. Toen uiteindelijk alles goedgekeurd was en ook van mijn mannetje konden we aan de Puregon en Pregnyl. De allerlaatste poging is dus gelukt! Anders gingen we over naar IVF. Een hele geschiedenis Meis, het komt echt wel goed! Heb vertrouwen! Ik leef echt met je mee hoor Liefs
@ waterlelie: ik heb het al op hyves gezegd, maar wat een ontzettend schattig filmpje en idemdito meisje Fijn dat je huisje opschiet! @ ladylola: ik weet nog niet wanneer we er voor zullen gaan. Dat kan al heel snel zijn, maar het kan ook dat we toch nog zo'n 1,5 jaar zullen wachten. Het ligt er een beetje aan welke master ik ga doen... Ik was in 1 keer zwanger... Ik kon het eerst nauwelijks geloven en het is ook nog eens direct allemaal goed gegaan. Zo fijn! Manlief en ik deden het toen overigens ontzettend vaak dus mijn eisprong kon ik sowieso niet missen. Inmiddels is die frequentie sinds de geboorte van Tobe wel aardig verminderd Ik kan het me voorstellen dat je je op het moment niet zo top voelt. Komt vast snel goed! Echt! Je zult geen jaren werkloos blijven En gemiddeld doen mensen er toch zo'n half jaar over om zwanger te raken, het gaat meestal niet in 1 keer. Ik kan ook 28 februari! Oh en net gingen manlief en ik Tobe met de auto naar het KDV brengen. Springt er opeens een kind achter een stilstaande auto vandaag, vlak voor ons langs! Jemig! Ze moest de tram halen maar keek gewoon echt niet uit. Als we iets harder hadden gereden of 2 meter verder waren, hadden we d'r aangereden! Dat moet ik Tobe straks dus wel goed leren, uitkijken als je oversteekt...!