Amsterdamse mama's to be

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door blueeyes82, 20 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

@lola: balen zeg :( :( :(

@blue: beterschap voor Bojan! *hug*

@Merijn: oo wat leuk zeg! Heb alleen geen radio thuis :( maar wat gaaf dat hij op de radio komt! :D

hier bezig met taartje. Hij wordt erg leuk.
    Heb net 2 weddingplanners op bezoek gehad, was wel gezellig. Ze wilden even kennis maken en even bespreken wat er bij mij allemaal mogelijk is.

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ maia: ooooh gaan jullie trouwen? Wat leuk! :D Wanneer? En uitgebreid dus aangezien je weddingplanners op bezoek had?
    Ik ben benieuwd naar de taart zondag :D

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Wat is het rustig hier ;)

@ ladylola: was helemaal vergeten te reageren op het feit dat je de baan niet hebt gekregen! Ik begrijp je frustratie tov werkervaring op moeten doen zonder die kans te krijgen. Lijkt mij ook heel irritant. Als ik vacatures bekijk die voor mij relevant zijn, staat daar ook bijna altijd een werkervaringseis bij. Ik hoop dat je snel meer geluk hebt! Hoe gaat het met het klussen? ;)

Vanmiddag naar de verjaardag van het dochtertje van een vriendin die ik ken van de zwangerschapscursus. Ik ben benieuwd naar de taart maia ;)

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oooh trouwens met weddingplanners??? Wat een luxe:D Dat moet een droombruiloft gaan worden. Nice:D

@ Merijn...thx voor je reactie. Ja tis echt balen dat er zo weinig vacatures zijn en teveel kandidaten. Ik heb er zo de pest in. Kan er zo gefrustreerd van raken en ook er verdrietig. Ik voel me echt ellendig zonder vastigheid. Ik ben echt geneigd om direct in de kinderopvang te gaan werken, maar dan ben ik bang dat ik straks weer veel moeite moet doen om in de hulpverlening te komen.
    Hopelijk als jij afgestudeerd bent dat er volop werk voor je is:D

Klussen gaat btw prima hoor. Nu hopen dat mijn cyclus klopt en alles vanbinnen werkt:D hihii

Trouwens wat grappig Niki dat je nog contact hebt met vrouwen van je zwangerschapscursus.

5. Maia

Maia Niet meer actief

hihi ik ben al 1,5 jaar getrouwd ;) nee, ze willen mijn taarten gaan promoten :D

ik begreep dat jullie de taart mooi vonden? ;)

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh haha :D Ook leuk! ;) Ik had wel een mooie taart van jou gewild hoor :)

Ja de taart voor Mila was echt prachtig!

@ ladylola: haha nou wellicht nog even succes met klussen vandaag ;) Ik zie dat je volgens de regels nu je eisprong hebt hihi.
    Ik kan me voorstellen dat je bang bent moeilijker een baan in de hulpverlening te vinden als je er 1 binnen de kinderopvang accepteert. Dat zei ik ook al tegen mijn man toen in het nieuws kwam dat in Rotterdam mensen verplicht worden binnen 2 weken een baan aan te nemen die zij je voorstellen. Dat zullen vast ook vooral banen zijn die niet aansluiten op je diploma.

7. Maia

Maia Niet meer actief

haha kan gebeuren dat jullie dat denken, was niet heel duidelijk! Nee ik vind de voorbereidingen zelf juist leuk om te doen, had er echt geen weddingplanner bijgehoeven :D

fijn dat hij mooi en lekker (hoop ik? ;)) was!

zie ik het goed dat jullie voor een 2e gaan Merijn? (als ik niet heel brutaal ben).

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

Nee nog niet :) Maar misschien wel aankomende zomer al, afhankelijk van mijn masterkeuze. Ik ben mijn cyclus aan het bijhouden omdat het sinds de bevalling niet meer regelmatig is en ik dus geen idee heb hoe lang er ongeveer steeds tussen zit. Voor de zwangerschap was ik iedere maand stipt op tijd, precies 30 dagen steeds. Helaas niet meer :(

9. Maia

Maia Niet meer actief

ah ok ik dacht al aan de cijfers te zien .. succes tzt ;) :)

10. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Ja leuk he die babies... ik wil nu alweer voor de 2e maar ik wacht nog maar even want weer 9 maanden met zo'n buik... bah!!

Mijn vriend is op wintersport deze week... helemaal alleen thuis. Nou ja met Jolien en de katten natuurlijk. Vrijdag komt hij weer thuis en dan mag ik!!!!! Lekker skiën..

Ik ga even kijken of het lukt om een foto van de tattoo erop te zetten.

11. blueeyes82

blueeyes82 Actief lid

14 mrt 2009
    132
    0
    16
    Peuterleidster op een creche
    Amsterdam
    Olaa,

Hihi ik wil ook wel een 2de ik mis dat getrappel im mn buik namelijk :p.

@ Lady: Je kan ook alvast in de kinderopvang beginnen en tegelijk kijken voor een baan in de hulpverlening je hebt dan in iedergeval iets.

@ tatoo : Wil er ook wel 1 maar was altijd bang voor de pijn haha nu ik de bevalling heb overleefd doet dat geen pijn toch????

De laatste vrije dagen zijn aangebroken voor me ik begin vrijdag met werken wel een rare dag maar ze hadden iemand nodig. Begin een week eerder dan gepland ik neem namelijk eind feb een weekje op als mn schoonmoeder hier nog is.
    Verder gaat het hier zn gangetje zit sinds vorige week dond thuis met Bojan en zn verkoudheid. We zijn zaterdagmiddag naar de huisartsenpost geweest voor de zekerheid. Hij roggelde heel erg en begon ook bijna niet meer te eten en veel te huilen :'(. Zn oortjes waren goed,zn keeltje een beetje rood en een klein ruisje hoorde die.al met al flink verkouden. We hebben Ventolin gekregen om de luchtwegen een beetje vrij te maken zodat ie wat beter kan eten. Hij is een stuk vrolijker nu en lacht weer:)

xxxx

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi meiden:D

@ Blue wat vervelend dat Bojan zoveel last heeft van zijn verkoudheid, maar gelukkig dat de ventolin alles weer vrij maakt. Belangrijkste is dat hij weer lacht!
    Maar alweer een tweede? Zou je dat echt al willen?

@ Nina...wat leuk dat jij ook gaat skiën. Wel een ingewikkelde constructie jullie beiden apart. Heerlijk ik zou ook zo graag willen dus in mijn gedachten ski ik zaterdag een beetje met je mee:D

@ merijn...wauw in de zomer al? Zoooo dat is best quickie. Dat zou nog is spannend zijn:D Hoop dat je cyclus goed op gang komt.

@ Maia..ooh je bent al getrouwd. En idd weddingplanners zijn wel iets te luxe. Tis idd te leuk om het zelf te doen:D Maaruh wat gaaf zeg dat ze je taarten willen gebruiken. Echt te gaaf! Wie weet heb je straks groot succes. Ben wel benieuwd hoe ze eruit zien.

@ Hier..nou als mijn cyclus klopt en mijn binnenste gestel en dat van mijn hubby dan ...zou ik very gelukkig zijn over 14 dagen, hihi. (alleen ben ik nogal een zwartkijker dus vrees weer het ergste en ben bang dat mijn grootste angst uitkomt:()
    Had vandaag weer zo'n heerlijke hummel. Pff ben dan toch ff jaloers als paps en mams die komen ophalen. Betreft werk heb ik weer 2 afwijzingen binnen, omdat ze voldoende kandidaten hadden die meer ervaring hadden binnen het profiel. Echt klote! Maar gelukkig ook weer een uitnodiging. Ik hoop het zo graag allemaal. En idd als ik voor 1 maart nog niks heb gevonden dan ga ik in de kinderopvang werken voor het komende jaar.

13. Maia

Maia Niet meer actief

@ladylola: een paar van mijn taarten staan hier in mijn fotoalbum in mijn profiel maar ik heb ook een website: www.taartilicious.nl of mijn hyves staan ze ook op :)

ik duim voor je dat het deze maand gelukt is lola!

verder leuk nieuws:
    IK HEB DE BAAN!!

wel onder voorbehoud van salarisvoorstel natuurlijk, ook onder voorbehoud van een persoonlijkheidstest die ik nog moet doen maar als dat allemaal akkoord gaat begin ik binnenkort weer met werken. Wat spannend .... leuk maar toch ook niet (ga Fleur zo missen.. het is nu wel zo snel opeens) Ach, komt ook wel goed.

14. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    maia,

gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!! kan me voorstellen dat je kleine Fleur gaat missen...maar af en toe uit het huis zijn is ook wel weer lekker:)

Meiden,

ik ben gisteren verhuisd! Alles is zo gaaf hier!!! Ik vind het een plaatje: kan zo de woonmagazine in;)
    Nog de plinten plaatsen boven en op zolder en nog enkele lampen ophangen en dan is het voorlopig af:D
    We moeten een keer aantal muren opnieuw doen maar daar is geen haast bij;)
    Ik ben al lang blij dat alles zo vlot is gegaan....ook met spullen verhuizen.
    Kom gezellig een keer langs zou ik zeggen:D:D:D

Ladylola, heb jij ook Hyves??? Kunnen we vriendjes worden:)

Ik ga weeeeerrrr

15. Maia

Maia Niet meer actief

@lelie: super :D ben benieuwd naar je huisje!

16. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Hey meiden,

@ maia: gefeliciteerd met je nieuwe baan. Leuk!!

@ waterlelie: Eindelijk in je nieuwe huisje.. zal vast een heerlijk gevoel zijn!!

@ ladylola: hoop dat het raak is!! en dat het werken vinden gaat lukken.

Ik heb zo'n trek in frietjes.. denk dat ik Jolien in haar jas hijs en frietjes ga halen.

17. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ ladylola: spannend... Over 12 dagen kan je testen aldus je banner ;) Ik weet nog wel dat toen wij bezig waren met zwanger raken, ik er zo ontzettend veel mee bezig was. Het spookte de hele tijd door mijn hoofd en kon niet wachten totdat ik eindelijk zou kunnen testen of ongesteld zou worden. Heb jij dat ook?

@ waterlelie: oh wat lekker dat je bent verhuisd!! Ik ben ook benieuwd naar je huis :)

@ maia: gefeliciteerd met je baan! Super! Hoeveel uur is het? Het zal in het begin even slikken zijn als je je kleine meid moet missen, maar ik was er snel aan gewend hoor :) Al kijk ik nog steeds iedere dag uit naar het moment waarop ik Tobe kan ophalen! Heerlijk om die glimlach op zijn gezicht te zien als ie me ziet :) Hihi.

@ nina: haha, eet smakelijk alvast ;)

@ blueeyes: en hoe gaat het nu met bojan? Wel sneu voor het ventje dat hij er zo'n last van heeft. Gelukkig helpt de puf!

Hier heeft Tobe onwijs veel last van luieruitslag, echt niet normaal :( Ik heb het nog nooit zo erg gezien! Het is helemaal rood, dik en het bloed ontzettend. Hij moest ook echt hartverscheurend huilen toen ik hem ging verschonen. Arm mannetje :( Op het KDV verschonen ze toch minder snel dan thuis... Dat kan ik me wel voorstellen aangezien je het denk ik veel minder snel ruikt als een kind heeft gepoept. Dus hij heeft er sowieso daar meer last van dan thuis. Maar dit spant echt de kroon...

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    OOh Maia wat maak jij geweldige taarten zeg:D Echt te mooi!! Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan. Wanneer begin je? En kan me voorstellen dat je je meisje gaat missen. Hopelijk beleven jullie beiden straks veel plezier aan jullie nieuwe plek.

@ Waterlelie...wat super fijn dat jullie crib zijn verhuisd. Ik ben benieuwd naar de foto's. Krijg ik die dan op hyves te zien:D Hihi. Je kan mijn vinden onder Kim Suykerbuyk, Amsterdam (ofcourse;))

@ Nina...hoe waren je patatjes??? Jolien krijgt het al jong geleerd dat vrouwen gewoon soms extreme behoeftes hebben:) hahaha!

@ Merijn wat vervelend van Tobe zijn billetjes. Hebben ze geen sudo gesmeerd? Kan me voorstellen dat je hiervan baalt, want een kind met knalrode billen naar huis laten gaan, kan je voorkomen door goed te verschonen en goed in te smeren. Hopen dat het gauw weer over gaat. Arme Tobe.
    Betreft het zwanger raken...ja jemig ik ga er mee naar bed en sta ermee op. Dus het is echt aftellen, maar vooral ook jezelf voor de gek houden met van alles wat je voelt, correctie wat je wil voelen!
    Ik blijf in ieder geval nog minimaal tot 1 februari wachten met testen. Mits ik rare dingen ga voelen en merken;)

Ik zei al tegen me vent dat ik er wel erg van zou balen als het niet is gelukt. Ik ga dan weer alle mensen opnoemen die veel pech hebben gehad. Dus hij geeft dan weer aan goh loop is na bij hoeveel mensen het wel binnen 6 maanden is gelukt. Tis altijd mens eigen om naar het negatieve te kijken dus ik hou het positief vol hoop:D

19. blueeyes82

blueeyes82 Actief lid

14 mrt 2009
    132
    0
    16
    Peuterleidster op een creche
    Amsterdam
    Goeiemorgen!!!!

@ Maia: Gefeliciteerd met je baan!! Heb je er wel een beetje zin in? dat word wel wennen om fleur te moeten missen wil er ook niet aan denken vrijdag begin ik weer met werken :'(.

@ Lelie: Juhuu buufje!! Zet de koffie maar klaar!!!!

@ Merijn: Wat zielig voor Tobe het moet wel erg pijn doen. bij mij op mn werk smeren we geen sudo als het echt open is en het bloed het beste kan je hem ff denk ik in zn blote billetjes laten tijdens het verschonen.Dik met sudocreme schijnt ookniet echt goed te zijn omdat het niet opneemt.Maizena schijnt goed te helpen.

@ lola:Nog 11 daagjes spannend. Elke dag lijkt wel een eeuw te worden hahah ik weet het nog bij mij ik kon niet wachten om te testen!!! Heb je eigenlijk een sp diploma? Volgens mij zoeken ze bij mij nog naar mensen maar ze hebben wel iemand met een diploma nodig.

@ Nina: Hoe waren de frietjes?

Verder gaat het wel goed hier met Bojan gaat het elke dag wat beter. Ga morgen wel voor de zekerheid naar het cb om te wegen. Hij eet namelijk nog steeds niet echt goed hij laat soms zelfs de helft van de fles staan.

xx

20. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Suus,

kom anders deze week langs:) Je bent dan toch nog vrij? Ik ben gewoon thuis met de kleine Emma. Ik mail je direct mn adres:D

Lieve Tobe met de rode billetjes: dikke knuffel!

ladylola,

ik ga je meteen zoeken;)

Deel Deze Pagina