dank jullie dames. Het is voor 28 uur. 4 korte dagen @merijn: balen van de luieruitslag zeg! @blue: fijn dat het met bojan wat beter gaat!
@ ladylola: oh ja haha, ik ging inderdaad ook van alles voelen! Super irritant Maar je vriend heeft hartstikke gelijk, de meeste menseen raken binnen het half jaar zwanger! Dus er is helemaal geen reden om te denken dat het bij jullie anders zou gaan Maar ik begrijp je heel goed hoor, ik zou mezelf ook helemaal gek maken. Ik had me van tevoren ingeprend dat het zeker een half jaar zou duren en toch heb ik de eerste keer 4 dagen te vroeg getest @ blueeyes: fijn dat het beter gaat met Bojan! @ waterlelie: komen er foto's op je hyves van je huisje? @ maia: hoe vind je dat, 4 keer 7 uur (denk ik?)? En wat houdt de functie eigenlijk precies in? Ik weet alleen dat het bij een bibliotheek is volgens mij. Tobes billetjes zagen er vanochtend wat beter uit. Ik heb zinkzalf gesmeerd ipv sudocrem en wat talkpoeder. Talkpoeder gebruikte mijn moeder altijd bij mij en ik kan me zelfs nog herinneren dat ik dat als kind echt een verademing vond als ze dat gebruikte. Die tip van maiezena had ik inderdaad al gehad, dus dat ga ik zo even halen. Gewoon bij de supermarkt neem ik aan? Ik hoop maar dat ze er vandaag goed op letten op het KDV zodat het niet weer erger is geworden... Ik moet eigenlijk studeren nu (volgende week 2 tentamens) maar ik heb geen zin meer
Ola @ Blue wat fijn dat het beter gaat met je mannetje. Ik hoop gauw dat hij beter gaat drinken, maar voor ons is het vaak dramatischer als een kind minder drinkt dan soms voor de kleine zelf Merk je dat hij er erg veel last van heeft? Betreft de vacatures bedankt. Ik blijf het nog proberen in de jeugdhulpverlening en een aantal andere functies. @ Lelie volgens mij heb je me gespot, maar stond wel ff te kijken van he wie is dat nou? Hahha Ik ga je toevoegen! @ Maia wat relaxt zeg 4 korte dagen, maar anderzijds ook wel veel. Hopelijk krijg je het helemaal naar je zin @ Merijn het idd wel zo. Als je het wel dan moet het ook wel per direct gebeuren, hahaha! Zo leef ik dagelijks. Misschien gaat de kleine mij ooit leren dat geduld een schone zaak is En wat fijn dat de rode billetjes minderen. Het klopt idd Blue dat sudo niet op open wondjes mag, zodat het voldoende kan luchten. Ik doe er dan idd ook maïzena (of talkpoeder) op, maar toch ook wel wat vaseline, omdat ik bang ben dat het anders zo prikt als de ontlasting er langs gaat. En de beste remedie is een blote kont, maar dat doe je niet graag op het KDV. @ hier....ik heb vrijdag een solligesprek. Ik vestig er geen hoop op, maar ik zou het erg leuk vinden als het wat wordt Verder weinig nieuws behalve dat de dagen te lang duren tot 1 februari...hehehe
Haha het is inderdaad rustig. Ik ga voor je duimen ladylola! En over 9 dagen kan je testen hihi Ik ben nog steeds druk aan het studeren maar ik ben een beetje gaar. Het gaat niet zo snel dus. Tobe is de laatste dagen echt enorm vrolijk hihi. Hij heeft nu uitgevonden dat ie met zijn stoeltje de hele woonkamer door kan lopen.
hey, het is 28 uur. 2 dagen van 8 uur (di: 9:15-17:45 & vr: 11:45-20:15) en 2 dagen van 6 uur (wo: 11:15-17:45 & za: 9:45 - 16:15) dus ik vind het wel gunstig. Waarschijnlijk blijft Jan op de dinsdagen thuis zodat we alleen voor wo & vr opvang nodig hebben en dan kan ik heel rustig op mijn gemak Fleur klaarmaken voor de opvang. Dus ik vind het wel prettig. En Jan is dan di & za voor haar aan het zorgen, zal hij wel heel erg leuk vinden denk ik! @Merijn: succes met het studeren @Lola: ik duim voor je!
Hi Ooh Maia dat is wel fijn dat Fleur dan lekker veel thuis kan blijven. Gelukkig ben je zaterdags wel vroeg vrij. @ Merijn wat leuk he al die nieuwe fasen. Wel fijn dat hij zo vrolijk is. Betreft je studie ik vind het maar knap hoor studeren en moeder zijn. Kan me voorstellen dat je af en toe gaar bent. Komt vast weer goed @ hier...weinig andere dingen. Dus mmhz twijfel, twijfel. Wel ander leuk nieuws. Me zus krijgt zeker een meisje met hele lange benen. Ze is ook al heel groot maar liefst 39 cm met 26 weken zwangerschap!!!! De dokter verwacht dat de baby als ze 2 weken overtijd gaat (zoals bij de eerste) het een 8 ponder van 56 cm kan worden!! Tis voor ons een raadsel, want wij zijn alleen klein/normaal van stuk. Dus het is voor mijn zus beter als de beeb echt met 40 weken komt. Spannend dus En andere punt is dat hij heeft berekend dat ze op 30 april is uitgerekend (en bij haar zoon had hij het ook goed). Mmhz ik hoop van niet voor het kind en voor mezelf I love Q-day! Maar wie weet is een rustige Q-day straks ook wat ik nodig heb, hihihi
Goodmornig!!! Lekker weekend gehad allemaal?? Ik ben het weekend vroeg naar bed geweest. Vrijdag was mn eerste werkdag weer pffff ik was kapot!!!! Da's weer ff anders 14 kinderen vermaken en verschonen. Ah maar wel weer leuk om te gaan werken niet meer zo thuis zitten tussen 4 muren. Heb Bojan wel erg gemist :'( ook al paste mijn moeder op hem elk moment dat ik weg kon glippen om te bellen heb ik ook gebeld om te vragen hoe het ging .Hij had het prima bij oma Vandaag lekker vrij en de rest van de week weer werken @ Maia : Wanneer begin jij? @ Lady: Hoe ging je sollicitai, waneer hoor je het? @ Merijn: Leuk he die leeftijd van het ondekken.Ik vind het de leukste leeftijd om mee te werken. Is ie ook al begonnen met op dingen te klimmen?? xxx
hallo @lola: dat is wel leuk zeg! @blueeyes: begin 2 februari als alles goed is. Het zal voor jou ook wel weer wennen zijn geweest hier weinig te melden eigenlijk. Het gaat allemaal goed.
@ blueeyes: kan me voorstellen dat het werken wel even pittig was! De aftrap is in ieder geval gemaakt Tobe is nu inderdaad ook aan het klimmen. Veel op de verwarming bijvoorbeeld Of hij gaat aan de salontafel hangen en gooit zijn benen in de lucht. Is inderdaad een erg leuke fase Hm ik heb vandaag tentamen gehad en het ging niet zo goed De meerkeuzevragen wel, maar de openvragen niet... Ik denk/hoop dat ik het NET heb gehaald, maar dit is wel even een domper voor mijn zelfvertrouwen. Binnen onze richting heb je zo ontzettend veel modellen waarvoor je voor tentamens allerlei rijtjes in je hoofd moet stampen en ik heb daar zo'n hekel aan! Ik wil het begrijpen, niet simpelweg stampen. Bah. Donderdag weer tentamen, ik hoop maar dat die wel goed gaat Anders zal mijn vertrouwen al helemaal tot het nulpunt dalen. Bah, heb echt even een mega dip
balen dat het niet goed ging. Ik duim voor je dat je hem toch gehaald hebt nou hier is de opvang geregeld. Vanaf volgende week gaat ze (behalve volgende week woensdag) woensdag en vrijdag naar de opvang. Wel gek zeg...
Wat enorm balen merijn! Ik snap dat je zelfvertrouwen hierdoor minder van wordt. Volgende tentamen gaat vast beter! Ik had altijd veel plezier in het stampen van rijtjes Maia, gek he zeg dat je weer aan de bak moet Niet meer tussen die vier muren zitten....weg bij je kleine lief. Pffff...zou daar best moeite mee hebben...alhoewel ik soms de neiging heb om weg te vluchten. Soms verveel ik me zo Ik heb gisteren van Vistaprint mijn visitekaartjes + massage cadeaubonnen gekregen! Tjaaaa die zijn natuurlijk ook allemaal verbrand! Ik heb best zin om weer te gaan masseren en mensen te helpen. Sommigen nemen je erg in vertrouwen en praten erop los Verder nog meer goed nieuws: Ik heb een brief van OHRA ontvangen dat zij een expertisebureau hebben ingeschakeld voor onze schade!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waar een wil is......... Heb ik natuurlijk ook te danken aan de prachtige brieven die mijn lief heeft geschreven Wij zijn zo blij. Krijgen iig IETS terug..... Foto's van ons huis komen nog....onze bank en eettafel komen maandag....dan is het helemaal klaar. Nog eventjes geduld dames Ik ga weer...................... Enne Suus, als je vrij bent moet je maar eens op de koffie komen....of we spreken af in het winkelcentrum........
Hi Hi Was ik weer! Jemig krijg het nog druk met al die sollicitatie. Vrijdag, gister, vandaag en voor donderdag ook 1, maar goed bij die van vandaag mag ik donderdag weer komen. Ik heb die andere dus afgezegd. Overigens heb ik bij die vandaag direct een arbeidsvoorwaardengesprek afgesproken. Donderdag heb ik een meedraai-avond dus als het prettig verloopt voor beiden partijen dan heb ik een baan @ Blue ik kan me voorstellen dat je kapot was zeg. Gelukkig kon je daarna een lang weekend opladen Heb je het goed uitbesteed aan heerlijk knuffelen? Hihi.. Die solli van vrijdag ging anders, want ze willen me niet als leidinggevende. Ze zoeken nu iemand met ervaring, maar ze bieden mij een assistent functie aan voor een zelfstandige groep. Leuke uitdaging, maar ik ben anderzijds bang dat ik de jeugdhulpverlening nooit meer in kom. Hopelijk weet ik na donderdag wat het word @ Maia kan me voorstellen dat je het gek vindt. Wel een leuke locatie? @ Merijn balen van je tentamen:S:S Hopelijk kom je gauw dan uit je dipje. Probeer aan de leuke dingen te denken...tis bijna zomer. Bijna weer je jaar voorbij @ Lelie...wat top zeg dat jullie hulp krijgen!!!! Maar jemig echt balen dat er zoveel verbrand is Wel fijn dat je huis mooi wordt. @ baby...nog geen bijzonderheden. Behalve me enorme honger afgewisseld met een opgeblazen gevoel. Dus denk niet dat ik geluk heb deze maand Als ik bij alle symptomen kijk dan zie ik het echt somber in.
@ maia: ben benieuwd hoe je het gaat vinden om je kleine naar de opvang te brengen @ waterlelie: oh wat fijn dat je misschien toch wat terug krijgt! En terecht trouwens... Waarom zou dat niet het geval zijn? @ ladylola: Dus toch niet die ene baan? En wat is die andere dan waar je grote kansen hebt? Fijn zeg dat je misschien eindelijk wat hebt! En even geduld, eerst zien dan geloven dat je niet zwanger bent Nog 5 dagen! Nou vandaag weer hard gestudeerd maar het valt me zwaar. Ik ben zo gaar, kan me erg moeilijk concentreren. Maar goed, ik ken het al wel redelijk dus ik denk en hoop dat dit tentamen wel goed komt. We zullen zien...
Olaaa, @ Lelie: Ben donderdag vrij moet om half 3 toch in het winkelcentrum zijn voor controle bij de Pearl. Koffie daarna?? @Lady: Balen zeg!!!! Maar het aanbod is niet slecht denk ik klink interessant!! Hou me op de hoogte. @ Maia : Fijn dat je een kdv heb ik wacht nog hopeloos op een plekje Mag Bojan zelf niet meenemen naar mijn creche. Gelukkig kan mn moeder nu oppassen.Moet hem overgens volgende week bij verschillende mensen onder brengen omdat mn ouders een week op vakantie gaan..... @ Merijn: Misschien valt het reuze mee en heb je alsnog een goed cijfer!!! Waar is Nina eigenlijk??????? xx
Susie, gezellig! Ik moet toch rond die koers boodschappen doen bij Appie Hein dus ik kan wel daarna naar de Pearl lopen. Waar koffie drinken?? Ik ken het daar niet zo goed Tja...of bij mij... Maak mij niet uit merijn, je vroeg waarom Ohra niet zou uitkeren......nou dat komt omdat ik met mijn stomme kop telefonisch heb opgezegd! 10 dagen voor de brand Afijn....toen het eenmaal fout was hebben we het steenhard ontkend en gevraagd om bewijs Erg he Ze konden het niet bewijzen...ook omdat het niet schriftelijk is gebeurd...en dat kan officieel niet. Na wat enige correspondentie zijn ze aan onze kant gaan staan (ik denk wel met tegenzin haha). Euhmmmm, ik hoop niet dat iemand hier op zp bij Ohra werkt Ninaaaaaaa, waar ben je????? Joehoeeeee
@ Lelie whahahhaah jullie zouden keiharde pokerspelers kunnen zijn Ennuh You go girl. Tis natuurlijk niet wat je blieft, maar ik begrijp jullie wel. Dus meid good luck @ Blue jemig das knap klote dat je nog geen creche hebt voor Bojan:S Balen dat hij dan niet bij je eigen mag, maar gelukkig is oma to the rescue Tis idd een een leuke uitdaging, maar volgens mij hebben ze een dubbele agenda. Was zo een vreemd gesprek, maar ik wacht het af. @ Merijn die andere baan is op een behandelgroep voor jongeren 12jr t/m 18jr, te Almere. Ik ga morgenavond kijken dus hopelijk bevalt het Overigens...ik ben ongesteld geworden vandaag :'( Ik vind het zo K * T..baal er echt van. Jasper zag ook dat ik het echt niet leuk vond en had met me te doen. Hij wil liever nog wachten, maar hij weet hoe graag ik het wil. Dus hij is er wat nuchterder in dat het weer een maand opschuift. Ik ben echt zo verrast, want ik ben in geen maanden onder een cyclus van 30 geweest en uitgerekend deze maand dat we deze ronde echt 2 keer aan toe goed gemikt hebben, had mijn eitje al het haasje genomen:S!! Dus vanaf komende maand hoe moe ik ook ben, vanaf dag 18 t/m 25 fanatiek klussen!!! Hopelijk volgende maand weer kans en nu tenminste weer ruim 2/3 weken voor de nieuwe kans
Ow nee he Lola! Dikke knuff voor jou!!!! Ga maar inderdaad flink aan de klus; Ik heb het toen ook elke dag gedaan Maarjah, toen wist ik ook wel wanneer ik precies mijn eisprong had vanwege de Pregnyl Het is moeilijk...ik weet het! Ooit komt het goed meis Suus....zie ik je nog morgen? Ben je 15 uur klaar bij Pearl???
Olaaa Ik denk wel dat ik rond 3 uur klaar ben moet haast wel.We zouden bij V&D wat kunnen gaan drinken,Hema of bij jou hihi hoop wel dat we met 2 kinderwagens de bus in kunnen of kan je het lopen?? Ken de wandelroute niet. @ Lady: Balen zeg wie weet komyt het volgende maand wel goed ik hoop het eigenlijk want dan krijg je net als ons een okt/nov kindje!!!! xx