Ik ben maar ook eff bij Hyves gaan kijken en ja hoor...daar is je nummer! Top! Ik ga je spreken! Ik zal er zijn! Enne....is echt niet moeilijk hoor om naar mij toe te lopen hihi
@ ladylola: ah meis, wat ontzettend vervelend! Knuffel! Ik hoop voor je dat het heel snel raak is! En inderdaad, gewoon een week lang iedere dag klussen Kun je dan trouwens niet beter eerder beginnen dan 18 dagen? Ik lees soms wat mee op het NOD forum en deze maand hebben veel dames hun eisprong al rond de 12 a 13 dagen (die temperaturen en gebruiken ovulatietesten). Of gewoon een maand lang iedere dag hihi Zal je vriend vast leuk vinden, of is ie er geen 1 die onbeperkt zin in seks heeft? @ waterlelie: haha, heel goed! Gelukkig dat er niets op papier stond Veel plezier vandaag dames Denken jullie aan mij, ik heb nml om 3 uur mijn tentamen haha
Merijn succes met je toets:S Het gaat je lukken! Thxx for the hugs en troost Ik hoop ook dat het volgende maand gaat lukken Deze maand had grappig geweest met een uitgerekende datum van 10-10-10! AAhja...dus komende maand flink klussen en dan heb ik wellicht ook een novemberkindje (leuk vervroegd kerstcadeau) Tis idd maar beter om gewoon al vroeg te klussen, want zekerheid heb ik dus nooit Ik ga het nu nog 1 maand zonder die ovutesten doen. Hopelijk is dat niet nodig
@lelie: oo wat super dat nieuws van Ohra @lola: balen zeg dikke knuf! @blue: stom he, die wachttijden. Wel fijn dat Bojan bij je moeder terecht kan normaal gesproken! @merijn: succes met je tentamen zometeen! nou, gisteren bij het kdv geweest. Ze komt op woe & vrij in een groep waar tot nu toe met haar nog maar 5 kindjes zitten leuke leidsters enzovoorts. Morgen gaat ze wennen. Ga ik in de tussentijd maar even winkelen om m'n gedachten te verzetten
Joehoeeeee, tentamen is goed gegaan! Echt ontzettend goed zelfs! Ik wist bijna alle antwoorden op de openvragen Straks de meerkeuzevragen nakijken, ben benieuwd. Pfoe, ik ben opgelucht @ maia: oh 5 kindjes maar! Dat is lekker! Ben benieuwd hoe het jou gaat bevallen Met Fleur komt het ongetwijfeld goed @ ladylola: vandaag ben je toch bij je potentiele werkgever geweest? Of was dat nou vanavond? Ben in ieder geval benieuwd hoe het was @ waterlelie en blueeyes: was het gezellig dames?
Hey meiden, Hier weer terug van de wintersport. Erg leuk gehad.. was wel een beetje bang om te vallen.. maar vond het gezellig en lekker borreltjes gedronken. Morgen ga ik met Jolien voor het eerst naar het KDV om te wennen. @ Merijn: Super dat je toets goed ging @ maia: lekker dat opvang is geregeld. Ben benieuwd hoe Fleur het vind. @ladylola: Jammer dat het deze maand niet is gelukt. Hoe gaat het verder met de banen?? @ blueeyes: Jeetje weer aan het werk.. Ja ja we moeten er allemaal weer aan geloven. Voor hoeveel dagen ga jij ook alweer werken? @ waterlelie: hoop dat je het lukt met de verzekering.. dat zou een lekker meevallertje zijn. Ben benieuwd hoe je nieuwe huisje eruit ziet. Nou ik ga nog even een wasje wegvouwen.. al die wintersportkleding.
Joehoe was ik weer Heerlijk tis weekend!!! @ Maia..wat leuk dat Fleur op een kleine groepje met leuke leidsters komt. Dat geeft vast een goed gevoel @ Merijn...zie je wel een beetje vertrouwen hebben:S Dit is natuurlijk wel weer ff een heerlijk oppeppertje! Je leest dit wellicht niet meer, maar fijn weekend samen @ Nina...oooh wat heerlijk dat je wintersport goed was. Ben jaloers hoor! Jolien heeft ook al gewend? Hoe was het?? Jemig wel grappig hoor dat jullie allemaal kindjes uit dezelfde periode hebben @ hierooo...Nou ik heb een leuke meedraaidienst gehad Leuke jongeren en collega's. Ik ben er wel uit dat ik het wil. Dus ik hoop dat ik maandag de baan aangeboden krijg en dat ik dinsdag er dan uit kom in mijn arbeidsvoorwaarden! Maar dat komt wel goed, want lange leve de CAO Jemig ik zou zo verdrietig worden als ik uiteindelijk toch de baan niet krijg, want ze hebben enthousiast gedaan naar mij dus ik heb echt de hoop dat het gaat lukken! Vanavond een rustig avondje. We krijgen loge's, maar die gaan met manlief naar een feest in de HMH. En nu wil ik eigenlijk ook, maar kaartjes zijn uitverkocht! Helaas dus. Jullie leuke plannen? Behalve weer klooien in de sneeuw:S Gelukkig smelt het al
ik ga voor je duimen lola! @nina: hoe ging het op het kdv? Fleur is gisteren ook wezen wennen. van 9-13. Naja, weggebracht, zij vond alles best, ik ben jankend de deur uitgelopen. Ik naar m'n zus, wezen troostshoppen (arme bankrekening). En om 13 uur haar opgehaald, ze zat lekker in een wipstoeltje in het rond te kijken, maar ze was wel supermoe dus thuis meteen in bed gelegd (13:30 ongeveer). Rond half 4 begon ze te janken tot half 5, flesje gegeven dus ik denk dat het even verwerken van de ochtend was, maar na het flesje was het ook weer goed. Het is erg goed gegaan, ze vonden haar een vrolijke, rustige dame dus dat is helemaal mooi maandag gaan we weer wennen. Verder hebben we vandaag een nieuwe bank gekocht. Was niet helemaal de bedoeling, gingen alleen maar oriënteren, maar hij zat lekker, stond leuk en de verkoper maakte er een leuk prijsje van. Dus die komt half april binnen.
Dag dames, ik moest ons van de tweede pagina vandaan plukken @ maia: wat fijn dat Fleur het goed heeft gedaan. Met mama komt het vast ook gauw goed hoor Gelukkig heb je je tijd leuk besteed @ ladylola: zo fijn voor je dat je een nieuwe baan hebt! Echt super! Het weekendje met manlief was leuk Heb echt genoten om even alleen met hem te zijn en weer volop aandacht te hebben voor elkaar. Tobe vond het ook super bij mijn moeder, maar is nu wel echt ontzettend gaar. Vanochtend had ie bijna 39 graden koorts en hij werd een aantal keer huilend wakker. Nu gaat het wel weer geloof ik... Toch een beetje te heftig denk ik zoveel aandacht in 1 weekend.
Haha ik heb zo te lezen helemaal niet verteld dat ik een weekend weg was met manlief Bij deze dus En Tobe sliep bij mijn moeder, haar vriend en mijn zusje (die dus nog thuis woont; ze is 17).
nou dames... morgen weer aan het werk. Ben heel benieuwd wat ik ervan ga vinden (Fleur is thuis bij Jan).
Maia, ging het vandaag ook weer goed met Fleur op het kdv? Merijn, lekker hoor zo'n weekend alleen met zn twee...even de aandacht voor elkaar! Ga ik in maart ook doen! Ik heb een hotelbon gekregen met een overnachting en ontbijt. We gaan dan denk ik naar Eindhoven want daar heeft hij gewoond. Vind het een gezellige stad en we hebben daar wat vrienden zitten dus dat wordt borrelen!! Gaat het verder okee met de rest? Suus, was wel even gezellig he...is het nog gelukt bij Pearl? Die Emma had inderdaad flink in haar broek gepoept! Alles zat onder wat een stinkerd Nou meiden...slaap lekker!!!
Ja het ging super! Ze was erg moe toen ze thuiskwam dus 's middags lekker geslapen. Maar niet overstuur ofzo. Morgen & woensdag is Jan thuis, ik donderdag dus vrijdag gaat ze voor het eerst een hele dag. Wel heel spannend.
Hey meiden, Met Jolien ging het goed het wennen. Morgen weer van 10.00 tot 13.00... dan ga ik even lekker naar de kapper. Vrijdag moet ze weer van 10.00 tot 14.00 en dan maandag de hele dag!! En nu een leuk nieuwtje: Ik ga trouwen!!!!! Afgelopen vrijdag heeft mijn vriend mij gevraagd en wij willen graag trouwen op 20 augustus dus dat wordt snel locaties zoeken!! @ maia: goed dat Fleur het allemaal oke vind! @ weekendje weg!! Lijkt mij heerlijk! Idd weer even tijd met z'n 2 doorbrengen is volgens mij heel goed!
Ow Ninaaaaaaa gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Wat romantisch. En 20 augustus is zeker snel!!! Maar wel heel leuk om daar aan te werken Het uitzoeken van een trouwjurk zou ik het leukste vinden. Fijne avond iedereen!!!
Nina, gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk hier eerste werkdag gehad. Ben doodop dus ga zo bankhangen en niets doen.. Maar het was wel heel leuk, heb zoveel informatie gekregen, kan het allemaal niet meer bevatten.