Amsterdamse mama's to be

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door blueeyes82, 20 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi Meiden:D

Ik heb een baaaaaaaaaaan!!!!!!! Ik ben zo ontzettend blij. Ik heb een jaarcontract voor 32 uur en het salaris wat ik wil:D Ik ben helemaal in mijn nopjes.

@ Maia Wat fijn dat het goed gaat op het KDV. Kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt om haar te brengen, maar straks zal je zien hoe leuk ze het vindt:D Top dat je een leuke werkdag hebt gehad. Kan me voorstellen dat je op bent. Succes:D

@ Nina:D Gefeliciteeeeeerd!! Wat leuk! En wat snel al. Super hoor:D Succes met alles regelen!

@ Merijn thx voor je felicitaties. Fijn dat je weekend heerlijk was. Wel bummer van Tobe. Arm mannetje. Al de 2 keer he. Mmhz het eerste jaar dat ze naar een kinderdagverblijf gaan, pakken ze zoveel ziektes op, maar gelukkig zijn ze daarna oersterk:D

Overigens ben ik gependeld door AstridDi. Ja ik was ff nieuwsgierig hoor, hahha. Maar ik heb zo sterk het gevoel dat ik een meisje krijg en deze maand. Dat ik alleen maar roze dingetjes wil kopen en aan roze denk. Ik heb al 2 extra testen gekocht, maar toen ik thuis kwam las ik die pendel. Erg gek hoor:D Zal het dan echt zo zijn:D??
    Overigens heb ik nu wel twijfels hoor. Ik wil zo graag, maar nu met die nieuwe baan dan twijfel ik weer wat verstandig is. Straks krijg ik een lastige zwangerschap. En mijn verlof start dan in oktober tot februari en wat als ze daarna mijn contract niet willen verlengen:S Jemig ik denk altijd teveel na. Tjah wat is dan wijsheid?

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hahha jemig wel erg veel smilies, sorry:p

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ ladylola: meis, niet twijfelen hoor! Een kind komt nooit goed uit, geloof me :) Ik riskeerde ook een fikse studievertraging met Tobe, maar ja, anders zou ik net een nieuwe baan hebben, of op het punt staan van een contractverlenging, net een nieuwe promotie maken, etc. Er is altijd wel wat te bedenken :) Wat nou als je het nu gaat opschuiven en je krijgt na een jaar toch geen contractverlenging? Of je vindt het daar uiteindelijk toch niet zo leuk en gaat na een jaar toch op zoek naar een andere baan? Dan heb je weer een tijdelijk contract. Je moet gewoon zo denken: de meeste vrouwen hebben nauwelijks extreme kwaaltjes/ongemakken tijdens hun zwangerschap, je bent goed in wat je doet en het komt altijd allemaal op z'n pootjes terecht!

@ maia: en wat is je eerste indruk van je werk? Heb je leuke collega's?

@ nina: gefeliciteerd!! wat ontzettend leuk! heb je al een idee voor een trouwlocatie? Ik ben in artis getrouwd (in hun congrescentrum). Je hebt op de keizersgracht ook een leuke plek maar ben de naam kwijt... En Strand West vond ik ook erg leuk.

@ waterlelie: oh lekker, ook een weekendje weg! heel goed :) Eindhoven ken ik helemaal niet. Zal die onthouden voor ons volgend weekendje ;)

Oh dames, mijn tentamen die laatst zo slecht ging? Ik heb een 8 :D Snap er niets van :D

4. blueeyes82

blueeyes82 Actief lid

14 mrt 2009
    132
    0
    16
    Peuterleidster op een creche
    Amsterdam
    Olaaa,

Het was weer ff bijlezen. was een paar dagen niet geweest. Heb het weer ontzettend druk. Bojan is echt in een virus fase beland het ene naar het andere kwaaltje pikt hij op ;(. Zaterdagnacht hoorde ik hem midden in de nacht hoesten en toen spugen ik ging kijken het was niet veel ik ging weer in bed liggen en geen minuut later kwam er een hele grote golf uit!! Vervolgens heeft ie wel goed geslapen . Later in de ochtend toen manlief hem eten wilde geven spugde hij weer een hele golf uit en had ook gelijk diaree!!! De hele dag ging zo door hij kreeg amper wat binnen. ben de volgende ochtend gelijk naar de dokter gegaan en wat bleek hij kon niets vinden waarschijnlijk een buikgriepvirusje arm kereltje:( ;(. Gelukkig ging het vandaag weer stukken beter!!

@ Maia: Wat goed van Fleur dat ze het zo goed deed en geen moeite had met wennen. 1ste dag is altijd ff wennen daarom lekker veel bankhangen deze week.

@ Merijn : Gefeliciteerd met je 8 voor je tentamen!! Las het op hyves :) Echt super goed heb je het gedaan!! Ook lekker dat jullie ff een weekendje weg zijn geweest met zn 2tjes moeten wij ook eigenlijk doen

@ Nina: JUHUUUUUUUU Gefeliciteerd!!!! Vind het echt super dat je gaat trouwen!! Heb je al een idee wat voor jurk je wilt??

@ Zita : Was echt ff lekker om eruit te zijn en ff te leuten. Hahaha we roken het toch goed ;)
    Ik moet over een maandje weer terug komen voor een nieuwe controle mn rechter oog was achteruit gegaan zag de letters helemaal niet meer op het bord:(

@ Lola:
    Gefeliciteerd met je baan!!! Eindelijk wat gevonden. Hoop voor je dat het deze maand raak is!!! Ik geloof wel in die Astro dingen. Maak je maare geen zorgen over je contract als je goed je best doet en ze zien het dan verlengen ze het gewoon heb een meisje op het werk die heeft ook en jaar contract is zwanger geraakt en ze hebben haar contract gewoon verlengd!!

xx

5. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Mooie naam heb ik he:)

6. Maia

Maia Niet meer actief

@lola: gefeliciteerd! En niet twijfelen hoor, gewoon ervoor gaan en als je gewoon goed functioneert is er geen reden waarom ze je contract, ondanks een evt. zwangerschap, niet zouden verlengen. Hoop ik natuurlijk! Maar je hebt nog geen garantie op zwangerschap, dus ondanks dat ik hoop dat het deze maand 'raak' is, hoeft dat niet zo te zijn en dan maak je je al ongerust voor niets.

@merijn: gefeliciteerd met je 8! Super joh!

@blueeyes: beterschap voor Bojan!

ja de eerste indruk is wel goed. Aardige collega's, het werk is niet zo heel moeilijk maar ach, dat was te verwachten. En ik moet wel veel weten dus dat is toch wel pittig. Maar komt wel goed. Fleur had gisteren prikjes gehad, heeft er geen last van, is wel een beetje snuffig maar niet ziek ofzo dus dat gaat ook prima.

7. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ ladylola: ze hebben gelijk.. het komt nooit goed uit lijkt het wel. Maar er is altijd wel een weg te vinden.

@ maia: Zoooo de eerste dag zit er dus op!!! Dat is altijd de vervelendste. ( vond ik zelf) wennen enzo.

@ blueeyes: vervelend dat Bojan nou niet lekker is zeg!

Wij gaan trouwen in Hoorn omdat wij daar allebei vandaan komen en ja onze "roots"liggen daar het sterkst. Heb optie op de feestzaal en optie op de trouwlocatie. Zaterdag gaan we even kijken wat ze voor ons kunnen betekenen.
    Ja nu dus de jurk uitzoeken!!!

8. Maia

Maia Niet meer actief

ooo leuk allemaal hoor Nina!

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ blueeyes: ah arm mannetje! hoe gaat het nu met hem? vreselijk he, als die kleintjes ziek zijn...

@ maia: fijn dat het allemaal bevalt! voor je het weet ben je ingewerkt en voel je je er helemaal thuis :)

@ nina: wat leuk zeg! en zo snel ook! ik ben benieuwd naar je jurk :D

he dames, wanneer was onze meeting nou?

10. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ ladylola: gefeliciteerd met je baan.... was het helemaal vergeten te vermelden.

11. Maia

Maia Niet meer actief

de meeting was toch de 28e dacht ik?

12. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    ja de 28e:)

13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hiii:D

@ Iedereen...thx voor jullie felicitaties en support. Ik denk ook dat het nooit een goed moment is. Ik ben een gedreven werknemer, die pietje precies is dus ik hoop dat als ik zwanger mocht raken dat dat een enorme plus is:D

@ Nina wat leuk dat jullie al de locatie hebben. Spannend allemaal:D Ik ben ook benieuwd naar de jurk hoor en natuurlijk ook die van Jolien! Dat jullie uit Hoorn komen, gaan jullie vast ook fanatiek de feestweek en lappendag af?

@ Blue arme Bojan. Tis idd verschrikkelijk voor die ukkies. Zoiezo is het virustijdperk weer begonnen. Heb de afgelopen dagen steeds 2 of 3 kids hun ouders gebeld om hun kind op te halen. Ik denk trouwens ook dat de dokter het ook niet kan vinden, want die virussen muteren ook. Gelukkig dat het beter gaat:D Ben je op je werk ook al weer gewend?

@ Water je hebt idd een mooie naam:D Hahaha!

@ Maia wat fijn dat je collega's bevallen en het werk ook. En idd tis bet pittig he om alles op korte termijn te weten.

@ Merijn Woeiiiiiii een 8???? Jemig dat is meer dan goed:p Top hoor:D

@ de meeting. Ik ben dus vrij, maar ik vier de avond ervoor mijn verjaardag. Afhankelijk van hoe en wat ik ga doen, kom ik dus onder voorbehoud.

Allen nog leuke plannen? Ik ga kaasfonduen op een verjaardag van een vriendin en daarna naar club Dauphine en wellicht erna naar 90's Now in de hotel Arena. Fijn weekend alvast:D

Liefs8)

14. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Zo zo Lola, drukke vrijdagavond zo te lezen hihi:D

Ik ga morgen langs Arena woonboulevard voor een kapstok en een salontafel. Vandaag niet echt speciaals ofzo...straks boodschappen doen en daarna als ik zin heb de trap schilderen8) Tjaaaa het moet toch een keer gebeuren..
    Dinsdag wordt onze garderobekast en glazen douchewand geleverd!
    Pffff wanneer houdt het nou eens op. Ik ben het zo beu om de hele dag verplicht thuis te moeten zitten voor die lui;)

Nog 2 weekjes en dan zien we elkaar weer!!!!! Ik heb er zin in:D

15. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    hey meiden,

Heb vandaag toch een baaldag echt niet normaal... heb nergens zin in en overal zin in. Geen idee dus wat te gaan doen. In de planning stond 12.00 sporten en daarna zonnenbank maar bedacht mij net dat ik ook nog een outfit moet kopen voor volgende week een bruiloft.. hmm misschien ook maar vandaag. Niet sporten wel zonnen verzetten en shoppen... ja denk dat dat het wordt...

Nou dat waren mijn hersenspinsels weer.

@ verplicht thuiszitten vervelend idd. je bent dan echt ook je plekkie kwijt.

@ ladylola: was het een leuk feestje? Tegenwoordig niet meer zo veel naar de kermis en lappendag.. maar toen ik iets jonger was nog wel hoor. erg gezellig.. misschien dit jaar weer een keertje op vrouwenavond.. die is altijd er gezellig met de meiden

@ meeting: hoe laat is het ook alweer want ik heb logees. Uurtje of half 1- 1uur komt voor mij goed uit!!

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi:D

@ lelie wat leuk dat geshop. Ik vond het heerlijk shoppen voor ons huis, maar kan me voorstellen dat je nu wel eens wilt zitten en genieten! Straks ben je nog gelukkiger als dat moment er is:D

@ Nina wat lastig al die keuzes;) Zonnen en shoppen is een super goede combi...ennuh shoppen is al sporten!! Haha!
    lappendag is idd altijd gezellig. Ben er 1 keer geweest en vrienden van mij gaan ieder jaar. Je hoort altijd de leukste verhalen!

90's now was een super feestje zeg:D Iedere eerste vrijdag van de maand. Tis een aanrader! Wat heb ik genoten van als die oude plaatjes, haha! Club Dauphine konden we niet meer in, want trijntje oosterhuis vierde haar verjaardag dus het was afgeladen met ook BN'ers! Is ook een aanrader btw!

Liefs:D

17. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Lola,

club Dauphine ken ik!!!! :D Trijntje haar verjaardag.....nice, had ook graag aan willen schuiven bij die lui hihi

Maandag heb ik foto's van mijn huis op mijn babysite!!!! Dus dan kunnen jullie kieken!

Nina,

rot he zo'n baaldag! Heb je al een idee wat voor een outfit je gaat kopen????

@all,

fijne zondag!

18. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ ladylola: haha, party animal :D Fijn dat je weer een leuk weekend hebt gehad. Dat zal wel een beetje afkicken worden als je straks mama bent :p Of heb je een lieve buurvrouw? ;)

@ waterlelie: oeh ben benieuwd naar de foto's!!

@ nina: is het nog goed gekomen met je baaldag? ;)

@ meeting: zullen we hem om half 1 zetten? Wederom onder voorbehoud van Tobes slaaptijden, maar ik denk dat ie voorlopig nog niet over gaat op 1 slaapje. En anders laat ik hem thuis :p

Ik lees net op het nieuws dat op de middenweg een gezin is mishandeld tijdens een overval! Brrr, dat is echt een nachtmerrie van mij. Zo eng! En het is ook nog eens in de buurt...
    Brute overval op woning Middenweg - AT5 Nieuws

19. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Up!:D

Foto's van de living staan op mijn babysite.

Tjuuuuus

20. Maia

Maia Niet meer actief

half 1 is ook prima!

Deel Deze Pagina