Hiii Ja ik las dat bericht ook over die beroving!!! Baah dat is vlak naast mijn dierenarts zie ik aan het filmpje! Achterlijke mensen toch in deze MIJ!! @ Lelie...ben je welis in club Dauphine geweest? Ik vind het vooral leuk, omdat ik er veel mensen ken die er werken. Dat maakt het erg gezellig! Ik wil trouwens je foto's bekijken, maar waar vind ik je babysite? @ Merijn...afkicken op partyen...uhm ja dat vind ik moeilijk. Dat is wat ik al ruim 10 jaar graag doe, maar goed het leven stopt niet met een kind. Ik zal wel het een en ander moeten aanpassen, maar ik zal mezelf niet binnensluiten, omdat er een kind is. Lang leve de reiswieg Aangezien ik met mijn vrienden vaak bij elkaar eten, spelletjes spelen e.d., kan de beeb best mee. Waren jullie partyanimals of waren jullie al echt gesetteld? @ meeting...het is definitief dat ik de 27ste mijn verjaardag vier (weekend ervoor en erna zijn al verjaardagen). Ik kan nog absoluut niet zeggen of ik dan om 12.30 paraat kan staan. Wel jammer, want ik had jullie graag persoonlijk leren kennen Maar hopen dat ik zwanger raak, want dan ben ik dus ziek en moet ik vroeg naar bed hihihi Fijne avond!!
@ waterlelie: wat was ook alweer je website? @ ladylola: haha jullie zitten bij dezelfde dierenarts als wij We hebben een hond Wij waren niet zulke partyanimals als jullie, maar ik ga wel minder stappen. Vooral omdat het lastig is om slaap in te halen met de kleine. Dat in combinatie met mijn studie doet me toch vaak besluiten op tijd weer naar huis te gaan. Ik ga nu vaker met vriendinnen even borrelen of wat eten ipv echt tot diep in de nacht op stap. Niet alle kinderen trekken het om 's avonds op sleeptouw te worden genomen, zeker als ze wat ouder zijn. Ik zou er als ik jou was daar zo snel mogelijk mee beginnen zodat je kleine daaraan went. In ons geval nodigen we nu eigenlijk bijna altijd onze vrienden bij ons thuis uit Dat kost mij wel wat meer werk qua koken etc. maar dan slaapt Tobe wel lekker in zijn eigen bed En dus een goede oppas regelen in de buurt! Heb je familie in de buurt wonen? Wij niet Ik heb gelukkig wel wat vriendinnetjes die bereid zijn te komen oppassen. Ik hoop dat je naar de meeting kan komen! Ben heel benieuwd naar je En anders moeten we een keer een 2persoonsmeeting houden aangezien we toch maar 3 straten bij elkaar vandaan wonen
@ Merijn wat leuk Tobe is vandaag precies 1 jaar 1 maand en 1 week oud!! Balen voor jou dat je weinig vrienden en familie in de buurt hebt wonen. Dat maakt het idd wat lastiger, maar wel fijn als je dan je bezoek lekker thuis uitnodigt. Wij zitten afgewisseld bij die of die, want tjah we hebben ook buren en die horen alles. En ruim 12 man bij elkaar veroorzaakt nogal wat kabaal. Ik denk dat je wel gelijk hebt dat als je kids jongs af aan leert om overal te slapen dat het makkelijk gaat. Zolang het maar niet iedere week gebeurd, lijkt mij. Ik hoop ook dat de meeting door kan gaan, maar tis nogal crue om de visite buiten de deur te zetten. Ze komen namelijk uit Leeuwarden en blijven meestal ook avondeten. We kunnen idd altijd ff meeten in de buurt @ Blue hoe gaat het met jou? Volgens mij ben je erg druk nu je weer werkt. Lijkt me wel pittig hoor:S Toch een ander leven ineens 4 dagen werken, een huishouden en een kind. Brrr het is koud en morgen wellicht weer sneeuw!! Hoop van niet tis nu wel mooi geweest!
Hoi Meiden!!! Hier weer een berichtje van mij ben idd druk in de weer het werk valt op zich mee ik ben wel aan het eind van de dag kapot. Sinds zondag is mn schoonmama in het land Niceeeeee hahaha. Het gaat zn gangetje Bojan zn prikjes weer gehad maandag. Hij had er 'savonds weer ontzettend last van anderhalf uur lopen krijsen. Verder groeit hij goed hij zit een lijn boven het gemiddelde zn gewicht zit weer onder het gemiddelde maar ze maakte zich geen zorgen ondat hij diaree had gehad en dat komt wel weer bij zegt ze. We zijn wel doorverwezen naar de orthopeed voor foto's van zn heupje. Z'n rechter heupje was iets minder lenig dan zn linker en omdat bij mn man in zn familie die dispelsie voor kwam willen ze voor de zekerheid een foto maken om het uit te sluiten. @ Meeting half 1 is wel een goeie tijd! @ lady : Hoe gaat ie met jou? Wanneer begin je met de baan? @ Merijn BRRRR ik kreeg de rillingen het idee dat het bij je in de buurt is gebeurd!! Hoe gaat het met Tobe @ Lelie:Wanneer gaan we weer leuten?? xxx
@ ladylola; vandaag is ie 1 jaar, 1 maand, 1 week en 1 dag oud Alvast veel succes morgen!! Ik ben benieuwd hoe je eerste werkdag op je nieuwe werk bevalt @ waterlelie: leuk om de foto's te zien van je huisje! Het is mooi geworden! Lekker hoor, zo'n gezinswoning. Dat wil ik ook wel! Maar wij moeten het voorlopig nog met onze 2 slaapkamers en balkon doen @ blueeyes: ik hoop dat het met bojans heupjes goed zit. En veel plezier met je schoonmoeder Hier gaat alles z'n gangetje. Ik heb voor mijn paper voor een vak een 9 gekregen Nu moet ik nog 1 cijfer terug krijgen en dan heb ik alles van het eerste semester officieel gehaald Super fijn. Tobe is lekker de hele dag door aan het blaten. Ik wacht nog steeds op zijn eerste zelfstandige stapjes maar volgens mij duurt het nog wel zeker een maand
Thanx!! Gelukkig werk ik 4 dagen en zie ik haar maar echt 3 volle dagen . Begin me wel al aan sommige dingen te ergeren merk ik wat betreft het omgaan met Bojan. Veel optillen enzo terwijl het soms niet eens nodig is ah ja we tellen de dagen af hihiihi. Gaat er eigenlijk iemand naar de negenmaanden beurs dit jaar?? xx
Haha ik herken die irritatiepunten ook bij mijn schoonmoeder Ik twijfel nog over de 9maandenbeurs... Ik ben nog nooit op zo'n beurs geweest en het lijkt me wel leuk om het eens te zien. Jij gaat wel blueeyes?
Yep ik ga wel heb volgende week dagje vrij genomen ervoor om met mn schoonmama te gaan wil niet in het weekend het is dan ontzettend druk. Je weeet nooit wat je tegen komt aan koopjes
Haaaai nog even een bericht voordat ik ga slapen... @beurs: ik ga dit keer niet...wil wel heel graag en kon ook niet zo snel iemand vinden die met me mee wil. Ik ben volgende week jarig (pfff 29 jaar) dus ik krijg het druk zat! Suus, leuten kan altijd Ik moet toch elke dag naar het winkelcentrum voor boodschappen... Let me know!!! Ik zie je iig de 28e!! merijn, j*zus...wat doe jij het toch goed op school Mooie cijfers hoor!!! Zie je nou wel...je hoeft je helemaal geen zorgen te maken..was allemaal voor niks hihi Lola, hoe was je eerste werkdag????? maia en nina hoe gaat het met jullie???? Okeeee...hop...ik ga naar bed! Tjuuuuuuuus
@ waterlelie: hihi Ik kan het nog een tikkeltje erger maken want ik heb gister nog een 9 terug gekregen voor een tentamen! Dus ik heb goed gescoord afgelopen blok met een 8, 9 en 9. Maar ik haal niet altijd van die achterlijke cijfers hoor Dit blok wordt wat lastiger omdat ik een extra cursus volg die 2 volle dagen per week in beslag neemt. Dat slokt dus veel van mijn studietijd op. Hoe bevalt het in je huisje? Het is heel wat anders dan midden in het centrum wonen. Mis je het? Of vind je dit ook wel lekker? @ blueeyes: oh ja, als we gaan, dan wilden (en moeten) we in het weekend gaan. Had er niet bij stil gestaan dat het dan inderdaad veel drukker is... Hihi, Tobe heeft iets nieuws; hij is de hele tijd zijn speelgoed aan het verplaatsen. Soms kruipt ie wel 10 keer op en neer om weer wat op te halen. Lekker ding
Hi meiden 9maandenbeurs is deze week al he? Ik denk dat ik heen ga met mijn zus Ik wil echt gewoon alles al kopen. Kennen jullie dat? @ Merijn wat schattig van Tobe Goede bezigheid Trouwens wat een top cijfers heb jij gehaald. Goed hoor!! @ Lelie jij bent ook jarig de 18de toch?? Ga je nog wat leuks doen? @ Blue wat lastig voor je met je schoonmoeder in huis. Hopelijk bevalt de 9maandenbeurs samen @ Job...ik ben leuk begonnen. Wat een relaxte groep en sfeer. Ik ben erg tevreden over de jongeren en collega's, maar goed ik ben er pas 2 keer geweest. Morgen ook weer. @ baby...jemig ik heb echt geluk deze maand. En het was al een bonus om nog in februari een NOD te krijgen en met behulp van de ovutesten heb ik ontdekt dat vandaag mijn superklusdag moet worden! Alleen hebben we visite zo en gaat manlief voetbal kijken met vrienden dus heb hem al heel lief een derde helft aangeboden Dus hopelijk is hij betijds thuis! XX
Fijn dat je werkdag is bevallen ladylola! En ooooeeeeh, vandaag je vruchtbare dag! Je had dus een knaltest? Dan zou ik het er lekker van nemen inderdaad haha Op welke dag ga jij naar de beurs?
jemig, wat goed Merijn!!!! wow, allemaal 9'ens... hier alles wel goed. Ben nu een paar dagen ziek thuis maar het gaat al beter. Met m'n werk is het wel erg leuk, maar het is gigantisch druk, 4 dagen werken, Fleur, huishouden enzovoorts.. Maar wel heel leuk allemaal. Met Fleur gaat alles super, ze is vannacht (omda tik ziek was en Jan weg was) voor het eerst wezen logeren en ook dat ging goed. verder weinig te melden eigenlijk.
@ merijn ja ik had gisteren een knaltest, maar goed pas vanavond geklust. Moest vroeg op en was zo moe Ik voel mijn eierstokje sinds vanavond ook pas zeuren. Er bestaat een kans dat hij nu is gesprongen en dat het net op tijd is, maar goed zeker doen we het niet. We wachten het maar weer af...damn het wachtbankje is zo zwaaaaaar Maar ook eigen schuld met onze drukke agenda's De beurs wil ik denk ik vrijdag heen. Dan ben ik vrij en mijn zus ook. Jij gaat ook? @ Maia wat vervelend dat je ziek bent Kan me voorstellen dat je het ook erg druk hebt. Tis toch een grote veranderingen. Fulltime mama zijn en nog 4 dagen werken, ook nog is ziek zijn. Gelukkig bevalt je baan goed! Hopelijk gaat gauw het zonnetje schijnen, want de winter duurt nu wel erg lang. Zo krijgen we allemaal weer frisse zin Fijne nacht
Olaaa @Lola: Ik ga vrijdag ook naar de beurs, hoelaat ga jij misschien zien we elkaar ?? @ Maia : Ben je al helemaal opgeknapt? Jaa zwaar is het he 4 dagen werken kind en huishouden pfff ik ben er ook nog niet aan gewend. @ Merijn: Heerlijk moet het zijn om Tobe zo lief te zien spelen elke dag verzinnen ze en kunnen ze wat nieuws het gaat echt snel met die kleintjes!! Verder gaat hier alles zn gangetje, thuis,werken,thuis,Bojan af etoe een wandelingetje etc etc
JA hoe is het? Hier redelijk. Ziek zijn is minder dus ga morgen weer werken. Nu is manlief ziek en ook Fleur was van het weekend niet lekker (had loopoortje) maar ach, hebben we het allemaal maar gehad hier moet wel zeggen dat ik wel weer zin heb om te gaan werken dus dat is ook weer fijn. Gaat iedereen naar de beurs? Ik niet.
@ Maia..wat fijn dat je weer wat beter voelt en weer zin hebt om te werken @ Blue wat fijn dat jij en Bojan goed in jullie ritme komen, maar kan me voorstellen dat het ook voor jou ff pittig is. De beurs wil ik dus vrijdag heen, maar mijn zus moet dus toch werken. Die is altijd om de week op vrijdag vrij. Mmhhz maar ff kijken wat ik dan ga doen. Ik kan niet iemand zomaar meevragen, want niemand weet dat we bezig zijn. Nou als het goed is, is er nieuws ontvangen door iedereen!!!! Aan de persoon zelf de eer!!!