Amsterdamse mama's to be

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door blueeyes82, 20 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yukl

Yukl Niet meer actief

Hoi ;)

Bedankt voor de felicitaties via pb! Ik ben dus nog pril zwanger, maar de testen worden steeds duidelijker! Vandaag al naar de huisarts geweest. Manlief moet zijn bloed laten prikken op antistoffen tegen rode hond omdat ik geen antistoffen heb en hij dus vanaf nu zoonlief gaat brengen en halen van en naar het KDV. Bovendien hoef ik hem maar een belletje te geven en dan schrijft hij medicijnen voor tegen extreme misselijkheid dus dat is fijn om te weten.
    Verder gaat het wel goed :D Wel is mijn zicht verslechterd (had ik de vorige zwangerschap ook, helaas blijvend) en heb ik last van constipatie haha. Ik hoop dat deze baby blijft plakken maar ik heb er wel een goed gevoel over :)

@ maia: fijn dat de ziekte weer aan het afnemen is. Ik vind het altijd heel vervelend als Tobe ziek is, ziet er zo sneu uit...

@ ladylola: ah dat is jammer dat ze niet mee kan. Ik kan ook niet vrijdag, maar als je zaterdag gaat, wil ik wel met je mee :p

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ooh ik vind het zo leuk dat je zwanger bent:D Ik hoop dat je niet nog meer kwalen krijgt en je er vooral van kan genieten! En je kleintje blijft vast en zeker wel plakken. Daar moeten we vanuit gaan.

Ik ga dus toch vrijdag naar de 9maandenbeurs. Me zus had mijn mdr niet gemeld dat ze vrijdag vrij had genomen. Gelukkig had een andere vriendin 2 vrijkaarten dus gaan we zoiezo vrijdag:D
    Sorry Niki...anders had ik idd ook graag zaterdag gegaan:) Maar nu ga ik met mijn zwangere zus dus zal niemand dat opvallen;) hehehe!

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

Oh fijn dat ze toch mee kan! Gezellig :) Wanneer is je zus ook alweer uitgerekend?

Ik denk dat ik maar alleen ga... Of heel misschien vrijdagavond met manlief. Ik kan niemand meenemen omdat niemand weet dat ik zwanger ben :p En ze zullen het ongetwijfeld vermoeden als ik het ze vraag. Hmz.

Lief trouwens dat je zo enthousiast bent over mn zwangerschap ladylola :) Ik hoop heel erg dat jij het ook snel zult zijn!!

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Haha ja dat probleem heb ik dus ook, maar ze kan gelukkig:D Ze zal vast wel gaan vragen waarom ik zo graag mee wil. Maar goed ze weet dat ik al heel lang wil, maar het gewoon nog niet het juist moment is.
    Zij is 30 april of 3 mei uitgerekend. De laatste is vanuit de berekeningen v/d verloskundige berekend en de eerste vanuit de 3d echo. Dus duurt nog ffies. Dan in augustus nog mijn schoonzusje.

Aaah is toch leuk samen met je man. Samen delen jullie nu dit leuke moment dus kunnen jullie samen genieten om de beurs:D

5. Maia

Maia Niet meer actief

het is toch ook leuk Yuki!
    En voor lola gaan we allemaal duimen ;)

nou manlief is flink ziek nu dus het gaat wel lekker hier ;)

6. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Daaaaag dames,

morgen jarig....JOEPIIIEE DE POEPIIEEE JEEEJJ JEEEJ tralalalaaalalaala;)

Nouja, of ik daar wel zo blij mee moet zijn....over een jaar dus ben ik 30:$:$:$:$
    Ik voel me oud:) (en lelijk:()

MAAR...ik heb me rot geshopt op E-shop enne....ik heb toch leuke en sexy dingetjes gekocht! Heb het inmiddels al binnen....even passen en meten...Nog even mijn blubberderblubber buik wegwerken en dan is het klaar met Lelie:D

Het is een stralende dag....ik ga straks eff een flink stuk wandelen.

Fijne dag meiden...xxx

7. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Arme Maia..druk aan het werk, druk met huis en kind en nu ook nog met een zieke man. Kijk op deze manier creëren we supermama's:D Good luck!

@ een bijna jarige Waterlelie....woeiiii morgen jarig!! Alweer 29!! En niet zo miepen. Je bent nog een jonge bloem:p 30 is nog heel ver weg joh!!
    En zo te merken heb je er zin en zit je nog vol levenslust met je sexy dingetjes, hahahaha;):D

Aaaaah wat lief:D Dank je wel! :);):D
    Ik hoop het ook. Voel me wel opgeblazen en heb al sinds mijn ei last in mijn onderbuik alsof ik niet genoeg naar de wc kan. Heb veel last van doorzichtig slijm (sorry voor de tekst). Heb ik nooit zo extreem na mijn ei. Maar goed alles valt altijd ineens op he als je iets graag wilt:D

8. Yukl

Yukl Niet meer actief

Gefeliciteerd Waterlelie!!

@ ladylola: oeh spannend :D Over 10 dagen kun je testen!

9. Maia

Maia Niet meer actief

Gefeliciteerd lelie!!!

10. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Dank jullie wel:D

Yukl, vandaag ben je 4 weken! Is vandaag dan je NOD?

Ik ga vandaag het winkelcentrum in met samen met mn moeder en Emma. Ook laat ik mijn nagels doen want na al dat geklus in huis zijn ze niet om aan te zien....
    verder heb ik van vriendlief een Babboe bakfiets gekregen!!!:$ Ow zo leuk gewoon...ben ik tenminste wat mobiler en vrij om te gaan haha
    Over 3 weken heb ik 'm...gelukkig is het dan mooier weer.

Tjuuuuuuuus

11. Maia

Maia Niet meer actief

o wat leuk zeg, zo'n bakfiets. Gezellig met Emma fietsen als het wat mooier weer is!

veel plezier vandaag!

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ waterlelie: ja vandaag is inderdaad mijn NOD :) Normaal word ik altijd 's ochtends vroeg ongesteld maar ik heb nog helemaal nergens last van :D

Wat leuk een bakfiets!! Die hebben wij ook en dat is echt onwijs handig :) We hadden er ook zo'n maxicosidrager in zodat Tobe al mee kon toen hij nog niet kon zitten. Heel handig :) Welke krijg je?

13. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    yukl, wat bedoel je? ik krijg een babboe bakfiets...zo'n zwarte fiets met een bruine bak voor. Het heeft 2 wielen voor dus als ik een beetje gek doe dan val ik tenminste niet om;)
    Als ik Emma meeneem dan zet ik haar in de bak met de maxicosi.

Voel je je verder goed meid? lekker opgeblazen enzo?:)

Ik ga weer..................................

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ waterlelie: een maxicosidrager is zo'n houder die je normaal op de fiets plaatst. Daar kun je de maxicosi in vast klikken. Wij hebben een bakfiets.nl en die is wat lager (plus het is een tweewieler). Dan is de kans redelijk groot dat die maxicosi er uit zou vallen als ie niet vast zou zitten ;)
    Ja ik voel me goed :) Gelukkig! Hoe langer ik me goed voel, hoe beter ;)

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

Even mijn abonnement op dit topic activeren ;)

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hii:D

@ Lelie nog gefeliciteeeeeerddd!!!! Sorry beetje laat, maar ben 2 dagen van huis geweest.
    Wat leuk een bakfiets!! Ik vind het ook erg praktisch. Kan je tenminste behoorlijk boodschappen doen. Voor je verjaardag?

@ Yukl...woeii alweer 4 weken voorbij. Jemig vind het echt top voor je:D Heb je het al je naasten verteld???
    Zelf heb ik nog geen enkel idee van wel of niet, maar denk eerder van niet. Bespaart een teleurstelling.

@ Blue...hoe vond je de 9maandenbeurs? Ik vond het gigantisch druk en ik zie zoveel dingen, maar tjah kopen is beter van niet. Ik heb de babykamer al gespot, een prachtig dekbedje, accessoires en idee voor de muren. Werd er hebberig van dus voor mij zonder kind geen 9maandenbeurs meer:S Bovendien stond me zus steeds...heb je wat te vertellen??? Heheh:)

Ik wil dus ook een fiets voor mijn verjaardag. Heb er nu geen:S En ik ben liever lui dan moe dus daar moet ik ff verandering in aanbrengen. Ik wil ook een bakfiets, maar goed een beetje overdreven zonder kind. Dus ik wil alvast een soort van mamafiets met krat erop. Ook praktisch:D

Fijn weekend!

17. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ ladylola: ik heb het alleen een vriendinnetje verteld die ik ken van de zwangerschapscursus. We zijn gisteravond ook nog even naar de 9maandenbeurs geweest en daar hebben we een shirt voor Tobe laten drukken met 'grote broer' er op. Morgen komen mijn schoonmoeder en zwager en dan trekken we hem dat shirt aan :) Mijn moeder was druk dit weekend dus die kan ik het helaas nog niet vertellen...
    Maar uh, heb jij helemaal geen fiets?? :D Dat kan toch niet in Amsterdam? :p Haha!

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ooh leuk idee:D Jemig het zal wel een aangename verassing voor hen zijn:D Maar als ik het goed heb, weten ze het nu wellicht!! Hopelijk kan je het gauw aan je eigen moeder vertellen.

Ja geen fiets is eigenlijk een schande, maar ze zijn gepikt of stuk. Dus ik rij altijd op de scoot of met de auto, maar goed dat is wel erg asociaal en ongezond. Dus gaan gauw fietsen:D

Succes met iedereen inlichten...volgens mij is dat ontzettend leuk:D

19. Yukl

Yukl Niet meer actief

Mijn moeder kwam toch onverwachts gister langs dus die hebben we het toch als eerste verteld! :D Ze reageerde echt heel verrast en enthousiast. Thuis aangekomen sommeerde ze mijn zusje mij te bellen en die zat ook te gillen aan de telefoon :) Ze zei 'aaaah, dan heb ik 2 van die kleine hummeltjes!' (als neefje en neefje/nichtje)

Vandaag mijn schoonmoeder en zwager dus verteld en die reageerden wat milder maar wel blij :) Je eigen moeder is toch anders...

Wij doen echt alles met de fiets :D Dat is ook het enige aan beweging wat ik krijg dus dat doe ik ook wel deels bewust ;) Ik vind scooters maar eng :p

20. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Yukl, te gek dat ze zo positief reageerden! Kan natuurlijk niet anders;)
    Nu op naar de 12 weken!!!

Kom net van het CB vandaan....Emma is 5560 gram en is 64,3 cm.
    We slank maar dat is gewoon haar bouw. Dus qua voeding doe ik het goed. Wel hebben ze mij potjes voeding nog afgeraden...toch wachten tot 6 maanden. Ik mag wel om te beginnen pap in haar flesje doen.

Verjaardag was leuk! Lekker druk dus soms geen tijd om iedereen echt persoonlijk te spreken. Moest dubbel werk leveren; en kletsen, drankjes regelen en rondleiden:) Dat is altijd jammer...volgend jaar doe ik het anders;....2 meisjes in dienst nemen die de drankjes doen:D

Ik heb zin in zondag!!!!

Deel Deze Pagina