olllaaaa, Alles goed meiden? Ben lekker van mn pauze aan het genieten De kindjes zijn lief voor me dus das lekker.Vanavond druk avondje voor de boeg eerst tot half 7 werken en dan om 7 een babyshower van een collegaatje van me. Moet Bojan dus lang missen... Eerste wendag gister waas goed gegaan ik mocht erbij blijven dus eigenlijk was het niet echt wennen. Vrijdag mag ie voor het echie van 10 tot 12 spannend.... @ maia: beterschap!Hoop dat het snel over gaat!! @ lady: Op naar de volgende ronde!! @ Yukl: Tobe is echt een moppie !!maar ook wel een klein boefje zag ik!! @ Lelie & Nina: BRRrR ik durf nog niet naar de tandarts te gaanben bang dat ik ook zoveel gaatjes heb en ik vind de tandarts al niet fijn..... Ik ga weer zie dat ik 5min langer pauze heb genomen.... xxx
ninaaaaa, dat is rot zeg! 2 endo's en ook nog eens gaatjes...pfff dat is niet niks! Ze zeggen ook wel; een kind kost een kies ofzoiets Maar 2 endo's....zijn de gaatjes dan zo diep? Good luck! En laat je goed verdoven meid!
BRR ben ook een beetje bang!! Ben tijdens de zwangerschap nog geweest en toen was er niets aan het handje!!
@ Nina Ooh wat vervelend arm kind! Ik leef met je mee Hahaha ik zal het doorgeven Maar idd wordt aanpassen, maar zoiezo is Jasper pas in augustus weer jarig. Dus voorlopig rustig aan hier! @ Lelie hun kindje slaap rechts boven ons en de huizen hier zijn ook gehorig, dus dat wordt nog een grote verassing:S Maar ik ben gewapend...met een roekeloze kat, die ook s'nachts ettert en kliert8) nee hoor ik denk dat het voor de ouders even gênant is, maar wel balen van je nachtrust. Laat Emma je wel een beetje slapen? @ Blue wat spannend zeg zijn eerste echte dagje. Het gaat vast goed komen. Wat was je eerste indruk? Nou ik ga vanaf dinsdag aan de shakes. Ja erg drastisch, maar sinds ik zwanger wilde worden, dacht ik aahja afvallen is dan ff niet nodig. Nu ik 6 maanden verder ben, ben ik tevens 3 kilo rijker en helaas niet van een baby. Wie weet hoe lang het nog duurt voor ik zwanger raak, dus ik ga het toch maar is wagen om eindelijk een 6 op de weegschaal te zien (als 1ste nummer ofcourse). Tis een vrij drastisch dieet en heb er al maanden over nagedacht, maar na zoveel goede resultaten in mijn omgeving ga ik het toch maar proberen. Ik ga namelijk in mei op vakantie en hopelijk 1 keer in mijn leven als slanke den op vakantie foto's! Maar een zwangerbuikje heeft natuurlijk voorrang8)
lola, ik woon ook daar niet meer dus mijn nachtrust is perfect in orde! Emma laat ons gelukkig slapen van half 9 s avonds tot 8 uur s ochtends. Lekker rustig... Wow welk dieet ga je doen? Het is weer stralend weer! Ik ga vandaag naar de kapper en onder de zonnebank! Ben er echt aan toe! Ik heb van mezelf erg veel haar en voelt dik aan...is zo zwaar als ik het in een staart doe...daarom laat ik het weer uitdunnen. Ziet het iig stuk vlotter uit
Up Net contact gehad met het expertisebureau. Ze komen op een schade van 13.398 euro. Veel is het niet...dat te bedenken dat Emma haar nieuwe Bloomstoel, commode, hobbelpaard, mijn Carmen krulset, cheetang, mijn Casio keyboard en nog een hoop specifieke dingen niet op de lijst stonden.. De meneer komt ook niet bij ons langs jammer genoeg anders konden we het nog laten zien of uitleggen. Maargoed, het is iig iets...ben best blij hoor want op onze lijst stond voor bijna 16.000 euro aan schade. Dus op zich mogen we blij zijn Opgelucht dat we dit vreselijke hoofdstuk kunnen gaan afsluiten! Maar helemaal verdwijnen zal het niet, ik mis zo ontzettend mijn persoonlijke spullen!
pffffff fijn dat jullie in elk geval een groot deel van de schade vergoed krijgen, maar inderdaad, persoonlijke spullen enzovoorts kan nooit vergoed worden. @lola: succes met de shakes. Ik heb het 1x geprobeerd en ben spontaan gestopt met lijnen oooo wat is dat vies! Sterkte! nou hier gaat het wel beter. Nog niet 100% maar goed. Zou vandaag een paar uurtjes gaan werken maar mijn leidinggevende had liever dat ik vandaag nog thuis bleef en morgen dan wel goed daar sta, want dan komt ze mensen te kort. Dus nog een rustig dagje gehad.
Hi meiden, @ waterlelie: gelukkig iig iets!! @ maia: veel succus met werken weer!! Hier na het werk even sporten en dan lekker op de bank!!
@ Lelie woeiiiiiii.....wat een jackpot!!! Is erg netjes hoor Maar tis natuurlijk niets vergeleken met alle waarde die je nu moet missen Maar het is heel mooi meegenomen! Hopelijk kunnen jullie gauw nieuwe herinneringen mee maken of persoonlijke spullen mee kopen. @ Maia wat fijn dat je nog thuis mocht blijven. Fijn een baas die naar het geheel kijkt Geniet nog ff van je vrije avond Betreft de shakes jah tis niet de je van het, maar goed tis voor 3 weken volledig en daarna 3 weken afbouwen + 3 weken opbouwen. Ook afhankelijk van mijn kilo's. Ik wil er minimaal 8 (moet er 10 dan is BMI 24) kwijt dus als ik daar al ben binnen de 3 weken dan stop ik eerder, want met dit dieet val je vet snel af! Ik ken iemand die was al 8 kilo kwijt in 10 dagen (jaa eigenlijk heel ongezond), het is namelijk een crashdieet wat je daarna weer opbouwt. Sorry ben drastisch...ik heb een jaar over die 14 kilo gedaan dus nu ga ik mezelf maar verassen! En ik ga er ook hard aan werken om het eraf te houden als ik klaar ben met het dieet. Fietsen en hardlopen...en natuurlijk op mijn gewoontes letten! Ik houd jullie op de hoogte...
Nou tis van cambridgedieet.nl. Je moet daar een consulente op zoeken. Die heb ik gevonden in Diemen. Dan ga je onder begeleiding afvallen, maar je moet dan wel verplicht iedere week die producten afnemen. Als je het zonder begeleiding doet kan je op eigen initiatief die producten bij haar aanschaffen volgens mij. Maar het fijne van een consulente is dat het direct een coach is en een stok achter de deur. Ik lees wel dat het de eerste 3/4 dagen afzien is, dus ik zal van dinsdag tot vrijdag niet te genieten zijn:S Hahahha!
olaaa, @ Lelie: Wat goed zeg jullie hebben best wel veel terug gekregen al is dat niets vergeleken met de emotionele waarde. @ Maia: Gaat ie al beter hoe was je eerste werkdag weer? @ Lola: Heb gehoord van een moeder bij op mn werk over het dieet zij was er wel veel mee afgevallen. Kijken hoe het bij jou gaat misschien dat i er dan ook mee begin moet wel weer een paar kilotjes kwijt raken . Vandaag ff mezelf verwend lekker naar de kapper geweest weer ffies hi lights erin en lekker bij geknipt. Zo nog ffies op visite bij vrienden. Met Bojan gaat het goed. Gister voor het eerst zonder mij gewend op de creche. Het ging wel goed op de groep was ie vrolijk maar ze hadden hem in bed gelegd en daar begon hij te krijsen. ff wennen aan een nieuwe omgeving he +(. Maandag weer!! xxx
lekker dagje gehad dus Blueeyes! ja m'n werkdagje ging wel goed op zich. Ben nu wel heel erg moe dus doe vanavond lekker niets meer. Maar het viel me mee.
@ ladylola: veel succes met je dieet! Ik ben benieuwd hoe het je gaat bevallen Je bent al begonnen toch? Hoe gaat het tot nu toe? @ waterlelie: wat fijn dat je toch een aardig deel van het bedrag terug krijgt! Aangezien je niet verzekerd was op het moment van de brand toch? @ blueeyes: hmm lekker zo'n dagje! Hopelijk gaat het de volgende keer op het KDV beter... Maar dat zal vast een kwestie van wennen zijn! Hier gaat het aardig. Ik ben niet zo fit. Last van mijn darmen en daarmee ook een beetje misselijk. Tobe is ook niet fit. Hij heeft geen koorts, maar hij wil niet eten (wat voor hem nogal uitzonderlijk is). Vandaag heeft ie 1 boterham en 2 koekjes binnen gekregen, that's it. Hij is wel vrolijk, maar je merkt wel dat ie wat moe is. Zou dat nu al van de BMR prik kunnen komen? Dat is pas 4 dagen geleden en de bijwerkingen treden pas tussen dag 5 tot dag 12 op volgens de folder...
@ Blue...wat heerlijk he als je naar de kaper bent geweest? Ik vind het altijd zo'n verwennerij! Wat fijn dat het wennen goed is gegaan en kan me voorstellen dat hij moest krijsen in zijn nieuwe onderkomen!! Is weer ff wennen, komt vast goed! @ Yukl Oohjee ik hoop dat je je gauw weer fit gaat voelen!! En je geen extreme verschijnselen krijgt. Ook balen dat Tobe niet zo denderend eet. Dat zijn periodes, probeer te bedenken zolang hij lacht en nog koekjes kan eten dan is het wel goed hoor! Alleen de koekjes niet teveel geven, want dat trucje heeft mijn neefje toen ook doorgehad! Ooh ik krijg koekjes als ik niks anders eet Hahah! @ Maia fijn dat het weer beter gaat!! Geniet lekker van het zonnetje Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte. Ik ga morgen langs de consulente en dinsdag beginnen. Ik woog ooit 86kg en van 72 inmiddels weer 74.5. Dat is netjes gezien dat in anderhalf jaar tijd is gebeurd. Maar inmiddels ben ik toe om mezelf nog slanker te zien. Dus ik ga voor de 65kg. Ik lees wisselende verhalen, maar goed tis een soort van APK-tje...om iets in conditie te houden, moet je het onderhouden. Dat betekend ieder jaar weer goed je eetgewoonten onder controle houden. Je leven lang:S maar goed zelfs celebs en dunne mensen moeten er ook op letten!
@ ladylola: zeker, ik ben dun maar ik kan echt niet ongestoord mijn gang gaan Nee ik denk echt dat Tobe ergens last van heeft. Hij eet extreem weinig maar ik merk dat ie wel honger heeft. Net heeft ie 2 beschuitjes gegeten en hij is daarna direct een stuk vrolijker en actiever. Ik weet alleen niet waarom ie zijn eten steeds weigert, hij moet er dan ook bij huilen. Maar goed, vandaag heeft ie al een stuk meer op dan gister dus het gaat nu weer de goede kant op. Vanochtend had ie echt een down moment, hij had helemaal geen energie en het enige wat ie kon is een beetje TV kijken. Maar vanmiddag had ie ook 1,5 boterham op en nu dus 2 beschuitjes en nu gaat het wel weer. Hopelijk is het morgen weer over...
Ooh dat is wel dat hij zijn eten weigert terwijl hij trek lijkt te hebben. Kan zijn dat hij last heeft van zijn kiezen of iets. Als je dat hebt uitgesloten dan denk ik toch echt dat het gedrag is. Kleine kinderen krijgen natuurlijk ook voorkeur in smaak. Vooral op Tobes leeftijd gaan zij kleuren en smaken associëren. Kregen we maar als ouders een gebruiksaanwijzing bij de geboorte Maar dat zou ook saai zijn, want nu kan je lekker improviseren
Ja het zou kunnen dat het zijn kiezen zijn. Zijn tanden zijn echt al maanden door, dus ik zit er ook een beetje op te wachten. Maar hij is nu wel weer zijn oude vrolijke zelf dus ik heb goede moed dat ie vanavond wel gaat eten