minimeeting 6 september: *waterlelie81 *Maia *nina * Blueeyes * merijn * Ben ik trouwens de enige nederlandse van afkomst?
Hahaha nee hoor... Ik ben nederlandse hoor. Mijn mams is Hongaarse en mijn vader is nederlands Leuk dat iedereen mee gaat! Even kijken wat we precies kunnen gaan doen die dag Hebben jullie opties?
ik ben nu even inspiratieloos maar misschien als het gaat regenen dat m'n hersenen weer gaan werken en dat ik ideeën krijg. in elk geval iets waar ik niet te veel hoef te lopen want begin september ben ik zo'n 36 weken en ik weet niet hoe ik me dan voel
Hoi meidenn Misschien iets van een hi tea ofzo? Hahaha ik ben ook een beetje inspiratieloos hahaha denk dat het door de hitte komt x
En ergens waar een kind ook mee naartoe kan Maar ik weet het ook niet zo goed... Liever niet midden in de drukke stad (waar de toeristen komen zeg maar ), ik kom daar niet zo graag met de kleine. Maar ik moet nog even nadenken over een goede plek...
Maia, dat kan ik heel goed begrijpen hihi Ik heb ook niet zo'n zin om veel te lopen... Misschien kunnen we gaan lunchen...een lekker broodje eten ergens
dat is een heel goed plan. Heeft het Amsterdamse Bos ofzo niet iets waar ook nog ruimte is voor kinderen en wij kunnen lunchen o.i.d.?
Mijn zoontje heeft geen speelruimte nodig hoor Maar meer dat er geen harde muziek wordt gedraaid en er een kinderwagen naar binnen kan Amsterdamse bos heeft geloof ik wel een cafe, maar is dat makkelijk te bereiken met het openbaarvervoer? Hmmm ben heel hard aan het denken... Manlief denkt met me mee Ow wacht, cafe/restaurant 11? Bij centraal station, bij de nieuwe bibliotheek? Kennen jullie dat? Volgens mij is dat wel leuk/ruim opgezet. Als iemand anders een beter idee heeft, vind ik het ook goed
Hey meiden, Geen hyves hier en ik kom vanaf station lelylaan. We kunnen in de bibliotheek bij centraal helemaal bovenin bij de la place afspreken. Is niet te druk en lekker ruim! grt,
Vind ik een goed plan! Wilde ik al heel graag een keer naar toe Is ook voor de anderen makkelijk te bereiken.