Vandaag naar huisarts geweest voor hoestje! Huisarts heeft ons doorgestuurd naar kinderarts. Waarschijnlijk niets aan de hand! Maar toen wij er waren viel het haar op dat Jolien erg "dik"was. En ik moet zeggen dat ik haar de afgelopen maand ook wel erg zag groeien. Ze is in 1 maand tijd 1,5 kilo aangekomen op de fles en een klein hapje want ze eet niet meer dan een half potje ( 4mnd) per dag. Dus daar gaat de arts ook even naar kijken. Verder een erg vrolijke baby en ik denk zelf dat zodra ze gaat bewegen het er wel af gaat. Maar we kijken het gewoon even na!
@ nina: goed dat je er even naar laat kijken. Waarschijnlijk is het niets, maar dan weet je het in ieder geval zeker
Ja volgende week donderdag naar het VU. Hoe gaat het hier verder meiden? Lekker weertje vandaag!!! Gaan jullie dit weekend nog wat leuks doen? Lekker 3 dagen vrij!
@Nina: Ik kan me voorstellen dat je wat geschrokken bent. Maar ja, ze nemen nooit risico, hè? Trouwens, beter wat 'dik' dan dun, toch? Is vast helemaal in orde. @pinksteren: Mijn vriend gaat klimmen in Frankrijk en dus zijn Alba en ik met zijn tweeën. Hoewel niet helemaal, omdat mijn moeder een paar dagen hier komt en oppast als ik moet werken vrijdag. Ben benieuwd hoe dat gaat. Haar eenkennigheid lijkt nu echt (voorlopig) voorbij en daar maak ik graag gebruik van! Zo fijn dat ze eindelijk wil lachen naar haar grootouders!
@weekend, we gaan sowieso genieten van het mooie weer! Zondag gaan we bij mijn moeder eten in Bussum. Als het mooi weer is gaan we 100% zeker in de tuin eten! Mijn broertje met vriendin en dochter van mijn moeders vriend zijn er dan ook. Lekker gezellig dus. Eerst smullen van carpaccio en daarna aan tafel vleesjes grillen mmmmmmmmm jummie Maandag komen mijn schoonouders uit Brabant langs. Mijn schoonmoeder schildert en neemt voor ons een andere een ietswat grotere schilderij mee voor in onze eetgedeelte. Ik ben helemaal blij....ik miste gewoon 'iets' Zullen we het dan even houden op 11 of 25 juli? Het is meer afhankelijk wanneer Lola kan....ik zet het iig in mn agenda! Blue, succes vandaag met inkopen doen enne....wel daarna uitrusten he! Beterschap! xxxxxxxxxx
Joehoeee dames Ik ben weer back in NL. Heb een heerlijke vakantie gehad. Zonovergoten, super relaxt en super gezellig8)! Ben blij dat ik terug ben, maar wel gek om vanochtend weer wakker te worden in je eigen bedje! Overigens ook leuke details. In de week voor mijn vakantie, is mijn nichtje Daley Rae geboren. Ze is zoooo lief en zoet. Gister direct langs me zus gegaan en ff lekker met haar en me neefje geknuffeld Overigens heb ik per 1 juli ook een nieuwe baan!!!!!!!!!!! Ik ga weer terug naar mijn oude werkgever, maar op een andere locatie en daar ben ik super gelukkig mee ..eennuh ben nog steeds niet ongesteld, maar 4 negatieve testen verder:S Zit volgens mij nu op dag 56! Hahahah! Ik ga mijn best doen!! Tot nu toe kan ik 25 juli opgegeven als potentiële datum Hopelijk gaat het lukken ivm mijn nieuwe job!
Ik lees dat met jullie alles goed gaat @ Nina wat vervelend dat ze te zwaar is. Het zal wel los lopen. Het ene kind heeft er mee aanleg voor dan het andere kind. Hopelijk ondervindt Jolien er geen last van! @ Yukl al van je kwaaltjes af en eindelijk volop aan het genieten? @ Lelie is nu lekker aan het genieten in het schone Gooi. Wat gaaf trouwens van dat schilderij Dat is altijd fijn een creatief persoon in de familie! Zag ook je felicitatie...thxx @ Maia wat leuk dat Fleur tijgert. Laat ze alles een beetje staan of moet nu alles omhoog? @ Orwen...wat fijn dat Alba nu lief gaat lachen. Voelt ze zich wellicht op haar gemak bij je schoonouders
25 juli vind ik prima! Fijn dat je een leuke vak. gehad hebt en gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje! Jeetje wat duurt deze 'ronde' lang bij jou. Anders bij de huisarts een bloedtest aanvragen of doet hij/zij dat nog niet?
@ ladylola: inderdaad, wordt het inmiddels niet tijd voor een bloedtest? Ik zou echt gek worden! Wanneer heb je voor het laatst getest? Fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad en gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje! En gefeliciteerd met je nieuwe baan! Hier gaat het goed. Al een tijdje niet of nauwelijks misselijk en druk met de studie. Tobe loop nog steeds niet Maar vindt het inmiddels wel leuk om aan 1 hand (of vinger ) te lopen en staat ook zelf los dus als het goed is duurt het niet lang meer...
@ Yukl wat fijn dat alles goed gaat! En leuk hoor dat Tobe binnenkort wellicht gaat lopen. Tot die tijd geniet ervan dat je nog niet achter hem aan hoeft te rennen, hihi! Nou mijn dokter is dus met vakantie, grrr! Straks vervangend arts bellen, want ik wil niet nog een week wachten met het risico dat de dokter weer volgeboekt zit! Duurt erg lang idd, maar me laatste test was vrijdag voor de vakantie. Ik ben niet zwanger hoor, want zoiets moet je echt wel merken of voelen lijkt mij. In principe als ik een periode oversla dan zou ik 1 dezer dagen ongesteld moeten worden als ik uit ga van gemiddeld 30 tot 32 dagen. En gek word ik niet, want weer toch dat ik niet zwanger ben. Word meer gek dat het ggggrgrgrgrgrggrgrgrgrgr zo lang duurt voor een nieuwe maand!!!! ZUCHT!!!! Nu ben ik officieel 27 jaar als ik in de zomer zwanger raak en dan beval Had zo graag nog op midden 20 gezeten, maar ja heb het niet voor het zeggen helaas.
@ ladylola; ben je al naar de arts geweest? Hier vandaag met Jolien naar Vu geweest. Gewicht was helemaal goed. Voor het hoesten hebben ze ventolin voorgeschreven, ze weten niet precies waar ze last van heeft. Het is vooral tegen de benauwdheid. Ik heb nog gezegd dat dat wel meevalt. Ik ga het denk ik niet geven. Tevens nog een test op kattenallergie gedaan. Nu maar even afwachten wat dat oplevert. Heb nu 8 juni een afspraak met klassiek homeopaat. Ventolin verlicht maar lost niets op en ze heeft het al 3 maanden. hmm weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Heb het wel in huis maar vind haar hoest niet erg genoeg om het te geven... lastig lastig. We zien 8 juni wel weer. Oke dat was een lang verhaal.... hoe gaat het met jullie?
@ ladylola: inderdaad, al naar de huisarts geweest? @ nina: fijn dat het gewicht goed is! Wat hadden ze daar precies over te zeggen dan? (aangezien Tobe nu volgens mij ook met zijn gewicht harder gaat dan met zijn lengte) En kan me voorstellen dat je er niet zo happig op bent om ventolin te geven als het in jouw ogen niet erg genoeg is. Hopelijk knapt ze alsnog snel op! Ik ben zelf als baby maandenlang verkouden geweest. Ik geloof dat het vanzelf is opgelost en heb nu ook geen verminderde weerstand of iets dergelijks.
veel baby's zijn maandenlang verkouden. Fleur nu ook. Komt bij haar door het kdv, ze pikt alles op maar is gelukkig niet ziek, af en toe wat snuffig. hier verder alles prima, niets te melden
Ja Tobe is ook al sinds de winter non stop verkouden. Nog steeds! Maar hij heeft er verder geen last van en ademt ook niet zwaar. Het loopt alleen constant zijn neus uit Ik geloof dat ik wel ook last had van benauwdheid. Ik ben trouwens nu zelf snotverkouden Helemaal niet leuk want ik mag alleen neusdruppels met een zoutoplossing gebruiken tijdens de zwangerschap. En die dingen doen nauwelijks wat
Hier ook eigenlijk niks bijzonders te melden Alles gaat zn gangetje. Met Emma gaat het goed. Eet en slaapt prima. Met mij ietsjes minder want ik ben nog steeds aan het kwakkelen met mijn gezondheid. Mijn keel is nog gevoelig en ik hoest regelmatig. Ook ben ik erg moe enzo. Ik heb werkelijk nergens zin in Ook mannetje vind het niks. Maarjah...wat doe je er aan he. Nina, gelukkig is het niets ernstig! ik zou ook even afwachten met de druppels. Yukl, jij ook beterschap! Lola...............wat een toestand het je elke keer toch.... Ik weet precies hoe jij je voelt...mijn cylcus duurde ook maaaaaaaanden! Erg vermoeiend want je wilt zo graag verder he! Blue, alles okee met jou? 2 juni koffie doen? Orwen, alles goed met Alba en jou? Slaapt ze lekker door??? Ik ga nu maar eens fruithapje maken. Tot laters
Hoi meiden, Sorry sorry sorry ben al een tijdje niet geweest. Het gaat zn gangetje hier. Met Bojan gaat het wel zn gangetje hij is ook continu verkouden en heeft vaak een piepje. Ook wij hebben van de dokter Ventolin gehad,we moesten het gebruiken zolang hij piepte. Maar hij heeft het ook elke maand weer. Tja je moet wel he met de creche. Er heerst nu waterpokken bij hem op de groep dus ik hou mn hart vast. Verder vrijdag naar CB geweest. Meneer is boven de curve van de lengte gesprongen.Hij weegt nu 8kg. Verder heeft hij 2 tandjes en loopt vrolijk door het huis in zn loopstoel. @ Lelie ja we kunnen een bakkie doen woensdag laat je wel weten hoelaat moet eerst naar stadhuis om paspoort aantevragen voor hem. @ Lola: Ben je al naar de huisarts geweest??? Vind het echt spannend man. En 27 is ook een mooie leeftijd om mama te worden hoor!!! @ Yukl vervelend is dat he alleen neusdruppels ik had het ook het hielp echt niet. Super leuk trouwens dat Tobe nu loopt!! ik ga lekker slapen xxie
Blue, gezellig! We kunnen elkaar bij het stadhuis meeten...kunnen we gelijk door naar mijn huis voor een bakkie Is dat okee?
Jeetje meiden wat is het hier stil!! Ik kom net terug van een weekendje nice/monaco/cannes!! super leuk! Gezeild van nice naar monaco. De clubs in in Cannes en super genoten. Was een uitje met het werk en wat hadden ze het goed aangepakt!! Echt super leuk. Maar nu ben ik moe! haha. Was wel weer blij om Jolientje te zien vandaag. Hoe gaat het met jullie?
het is inderdaad erg rustig! klinkt goed nina! hier alles goed. Gisteren een klunzig dagje (Fleurtje nam een snoekduik en ik kon haar niet meer houden. GElukkig van de bank. en nog een paar van dat soort dingen). maar vandaag ging het goed Ze is enorm aan het babbelen maar nog niets van betekenis, kruipen doet ze pogingen tot enzovoorts.