Haha ze zijn zo snel nu he! Jolien zit dan lekker op schoot en duikt dan in een keer naar voren. Nog steeds net niet tegen de tafel. Vannochtend met haar gezwommen en ze slaapt al vanaf half 2 en nu half 5 nog steeds!!!!!!! Lekker stil hier dus ben maar aan het regelen gegaan voor de bruiloft! Meiden wanneer hadden wij ook alweer meeting?
Nina, van zwemmen worden ze lekker moe ghihi dat is voor zo'n kleintje een enorme inspanning! Is niet helemaal hetzelfde maar ik doe Emma altijd s avonds in bad. Ze speelt en zwemt en is goed druk. Na haar flesje valt ze gelijk in slaap Moet er nog veel geregeld worden voor de bruiloft? Mijn zusje is bijna klaar met de voorbereidingen.....de voorpret is net zo leuk vind zij Oja, we hadden voor de meeting zondag 25 juli staan. grote kans dat ik er niet bij kan zijn. Mijn familie komt over voor maar 4 dagen...precies in dat weekend. Gisteren langs het CB geweest. Het blijft een slanke dame hoor. Ze weegt 7260 gram en is 73 cm lang!!! Verder doet ze het perfect volgens de arts dus ik ben blij!!!! Er is niks meer over van het tandeloze bekkie Ze heeft onder dus 2 en boven 4!!!!!!!!! Arm ding ook....ze had echt vorige week pijn. Ik ga roggebrood met kaas eten.......het wordt een rustige dag vandaag. Jullie nog iets bijzonders dit weekend????
zooo dat zijn een hoop tandjes lelie! En wat een lange dame. @nina: lekker zwemmen. Kan me voorstellen dat ze moe is. dit weekend wordt Fleur gedoopt dus ben de voorbereidingen tussen de bedrijven door aan het doen, moet vandaag en morgen gewoon werken dus pffffffffffff ben er nu al moe van gaan natuurlijk gezellig een feestje geven hihi...
Ow leuk maia!!!! Ik vond het ook een groot feest met Emma haar doop...vooral daarna...mijn oma had een heerlijk koud buffet laten brengen, champagne en de hele familie was erbij!!!! Oja, en niet te vergeten: cadeautjes!!!
Ohh leuk.. een doop. Veel plezier Maia. Krijgt ze ook zo'n mooie jurk aan? Jolientje is al 2 nachten aan het huilen zomaar 's nachts. Geen idee waar dit vandaan komt. Zou dan toch de tandjes gaan doorkomen? Heb gisteravond de nuna kinderstoel gekocht... mooi!!! Ah arme emma allemaal tandjes!! Geven jullie al broodjes?
Nina, ik geef van alles wat; stukjes brood, crackers, rijstwafels en koekjes. Niet dat ze dan bijv. een heel sneetje op eet hoor....de helft ligt dan zeker op de grond
Haha leuk!! Zit er ook aan te denken om een broodje te gaan eten met Jolien maar je ze heeft nog geen tand!!
Hoi allemaal, Al een tijd niet zo actief geweest, hier. Erg moe en futloos... @Lola: Nog gefeliciteerd met je nichtje en je nieuwe baan! Wat vervelend dat je laatste cyclus zo langdurig was. Hopelijk is deze dat niet (of wel, maar dan ivm een zwangerschap)! @Yukl: 20 weken alweer! Wat vliegt de tijd! Voel je je goed? Dit schijnt de 'fijne' tijd in de zwangerschap te zijn, hè? (Ik was eigenlijk de hele zwangerschap moe en bij vlagen misselijk.) Alles goed met Tobe? Loopt hij inmiddels al? @Nina: Hoe gaat het met Jolien? Fijn dat haar gewicht in elk geval prima is. Wordt ze nog steeds huilend wakker, 's nachts? Fijn, zo'n weekend even weg van alles, of lijkt het inmiddels alweer lang geleden? @Waterlelie: Voel je je alweer wat beter? @Blue: Bojan ook al aan de Ventolin, net als Jolien! Het zal wel vaak voorkomen, denk ik. @Maia: Volgens mij is 8-9 maanden een hele leuke leeftijd. Zo spannend met het bijna leren kruipen, staan, babbelen. Hoe is de doop van Fleur geweest? @hier: Alba is voor het eerst van haar leven ziek geweest. Ze heeft twee dagen hoge koorts gehad, daarna was het plotseling over en kreeg ze vlekjes op haar romp. We denken dus dat het de zesde ziekte was. Ach, wat was dat zielig, zo'n slap hoopje in je armen. Gelukkig is ze weer helemaal beter. Helaas gaan de nachten nog altijd niet goed. Ze wordt echt vanaf een uur of vijf, zes wakker en gaat dan nog maar moeilijk slapen. Soms slaapt ze weer verder voor drie kwartier, dan wordt ze weer wakker. En ik maar de hele tijd haar speen brengen. De afgelopen nachten lag ze naast me omdat ze ziek was, maar vanaf vanavond gaan we haar weer op haar eigen kamer leggen. Helaas zal ik dan wel weer veel heen en weer moeten. We bedenken van alles om dit op te lossen, maar we proberen vrijwel niets meer. Een beetje moedeloos geworden, denk ik. We zijn dus echt goed moe, sinds een tijd. Die gebroken nachten zijn echt killing. Hoop dat er snel een oplossing komt. Verder doet Alba verwoede pogingen om te gaan kruipen; flink haar kont de lucht in, maar er gebeurt nog niet veel. Haar stem gebruikt ze nu ook anders, wat volwassener of zo. De meeting is dus definitief op 25 juli, begrijp ik?
Joehoeeee dames I'm still alive! Sorry ben super druk geweest met afsluiten van de ene baan en het starten van mijn nieuwe baan. Daarnaast ben ik druk met socializen en sporten. Anyhow tijd om een stap rustiger aan te doen, want loop mezelf continu voorbij:S @ Orwen wat vervelend dat Alba de 5/6de ziekte had. Gelukkig is ze weer hersteld, maar nog steeds jammer van jullie nachtrust:S Lastig lijkt me dat hoor. De makkelijkste weg is tenslotte geen lange termijn oplossing, maar kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Kom op meis, zet nog ff door. Ik wens jullie het beste! @ Yukl how's your belly en je kleine mannetje? Nog gelukt met al je tentamens? @ Maia hoe was de doop verlopen? @ Lelie zo te horen gaat het goed met jullie. Leuk nu Emma alles gaat uitproberen he @ Nina ..hoe sta je ervoor met je bruiloft? Nog met leuke ideeën gekomen? Ben benieuwd hoor En fijn dat het goed gaat met Jolien. En gewoon broodjes geven hoor dat sabbelen ze helemaal fijn. Kids zijn kundiger dan wij soms denken Hier gaat verders alles eigenlijk heel goed. We klussen rustig verder. Niet met een moetje, maar wezienwelletje...alhoewel ik hoopte dat het sneller had gebeurd:S Maak me er wel steeds meer zorgen om, maar goed wacht het nog tot september af met dat rare gestel van mij. Ik geniet nu nog lekker van de festivals en alles wat ik nog zonder kind ff kan ondernemen, omdat ik volgend jaar zomer mijn jaar toch heel anders hoop te verwachten. Ik heb mijn rooster van juli...dus ik kan 18 en 25 juli. Slaap lekker voor straks..
zo ben ik weer! De doop was prachtig, mooie dienst (al zeg ik het zelf wnat heb hem zelf in elkaar gezet hihi) en daarna heb ik een high tea zelf gemaakt en die was ook erg geslaagd. Fleur heeft mooie cadeautjes gekregen (armband en van de meesten een bedeltje) dus ga van de week evne langs de juwelier om ze eraan te laten maken. Verder gaat hier alles prima, ze eet goed, slaapt weer goed en ligt nu heerlijk te spelen! @nina: en al een broodje? Hier ben ik ook al begonnen toen ze nog geen tanden had hoor, kauwen kon ze prima. Ze eet hier trouwens van alles en ik pureer of prak ook niets meer, snij alles alleen maar heel klein en gaat prima @lola: hopelijk is het snel wel raak.
Ben een beetje lui en wacht nog even. Heb het idee dat ik de hele dag aan het voeren ben. Zij krijgt haar pap fles dus mag nog even wachten! Super dat de doop geslaagd was! @ orwen : hoop dat ze snel gaat doorslapen
Hiii @ Maia wat fijn dat de doop leuk was. En leuk cadeautje zo'n bedelarmbandje Schattig hoor. Ennuh wat fijn dat je meid zo lekker eet. Heerlijk is dat he! @ Nina ik kan me voorstellen dat je een fles makkelijk vind. Wel het voordeel van vroeg beginnen, is dat ze vroegtijdig aan diverse smaken went. Ik vind het zo fijn dat ze vanaf 7/8 maanden met je mee kunnen eten, als je let op zout en kruiden. Alleen ff de staafmixer erover en klaar is kees. Dat gemiep over welke groente wel of niet, en wanneer wat beginnen...daar ben ik het type niet voor (op kruiden, zout en rauw vlees na). Sjuchtt...duuuuuurt lang
Woeps, ben al veel te lang niet meer geweest hier! @ maia: gefeliciteerd met de doop van Fleur Heb je een mooie taart voor de gelegenheid gemaakt? @ ladylola: je bent dus eindelijk ongesteld geworden! In ieder geval weer nieuwe kansen Het is inderdaad heerlijk als kinderen gewoon met de pot mee kunnen eten. Nog fijner is als de staafmixer ook niet meer hoeft Wij gebruikten het ding met 8 maanden volgens mij niet meer. Hier gaat het goed hoor Alweer over de helft, de tijd vliegt voorbij! Ik heb donderdag mijn allerlaatste tentamen voor mn bachelor en dan heb ik die afgerond. Ik start direct met een onderzoeksstage voor mn master dus heb gelukkig deze zomer wat te doen
Hi meiden, Morgen ben ik vrij en het is mooi weer. Wie heeft er ook vrij en zin om iets met ons te doen? grt, Anne & Jolien
Ik heb tentamen morgen, blegh Ook echt pas van 15.00 tot 18.00 uur! Dus vandaag ook de hele dag binnen aan het studeren. Ik hoop dat het mooie weer nog even aanhoudt zodat ik er nog een tijdje van kan genieten
wat had je in gedachten Nina? ben morgen vrij maar moet nog wel even cadeautje voor m'n zus kopen dus op zich wel een druk dagje, maar kan altijd wat plannen. @yukl: succes alvast morgen! En natuurlijk heb ik een taart gemaakt, hij staat op mijn site als het goed is. En anders wel op m'n hyves. @eten: ik heb nooit 100% gepureerd, alleen in het allereerste begin maar ze heeft al vroeg stukjes leren eten en nu snij ik het ook alleen nog maar klein, niks meer pureren of prakken!
Heerlijke kids hebben jullie toch. Eten gewoon helemaal de pot mee Hi Yukl het klopt ik ben eindelijk na 58 dagen ongesteld geworden. Nu moet ik weer. Ik voel het ook, maar er is nog niks. Anyhow testen liggen klaar Komende maand gaan we zeker flink klussen, maar door die rare periode er tussen, hebben maar wat aangeklooid zo van we zien het wel. Maar goed wellicht weer pech Fijn dat het goed je gaat en jemig wat vliegt dat je alweer over de helft bent Jemig we hadden nu samen even ver kunnen zijn, maar jij mag straks supermama zin met twee kids onder de 2, een huishouden en een studie Succes met je tentamen!!! @ Nina tis idd heerlijk weer. Hopelijk kan je er flink van genieten Het blijft voorlopig aanhouden. Zondag wordt het echt een hitte dag!! Fijne dagen allemaal:S Geniet er lekker van!
Lijkt me prima Nina, ik laat je morgen wat weten. Denk dat ik richting Amstelveen ga sowieso om wat te winkelen voor cadeau enz.. Btw, worden net gebeld dat mijn schoonmoeder in het ziekenhuis ligt niets ernstigs op zich maar toch ..