@ maia: wat heeft je schoonmoeder? @ ladylola: aaaah, supermom? Nou ik ben benieuwd Ik hoop niet dat ik gillend gek word Ben benieuwd hoe lang je cyclus deze ronde duurt! En of ie nu dus weer een beetje normaal is... Zou het echt super leuk vinden als je eindelijk zwanger zou raken! Dan is het ook wel dubbel zo leuk omdat je er zo lang op hebt moeten wachten (maar misschien ook dubbel zo eng omdat je nog die eerste weken door moet) Hoe gaat het met je nichtje?
pfff wat een ochtend. @Nina: ik sms je zo even, m'n dag loopt een beetje anders dan gepland. Allereerst m'n schoonmoeder. Ze heeft 'gewoon' wondroos volgens m'n schoonvader, maar omdat ze een paar jaar geleden kanker gehad heeft en geen lymfeklieren meer heeft is het bij haar iets 'ernstiger' ofzo. Weet niet precies hoe het zit, m'n man heeft zijn vader gesproken en die (m'n man) is nooit zo goed met weer aan mij uitleggen. Maar waarschijnlijk moet ze een paar dagen in het ziekenhuis blijven. Nou en verder was Fleur me vanochtend weer te snel af en viel ze van m'n bed af. Had haar even neergelegd om handdoeken te pakken voor het samen douchen. Gelukkig lag er een dik vest op de grond dus die brak haar val maar ze heeft een aardige bult op haar hoofd. Dokter gebeld, die zegt waarschijnlijk verder niets aan de hand (ze begon meteen te janken en was niet suf of braken) en alles zit er nog aan Maar moet haar vandaag wel in de gaten houden. En straks zelf nog even naar de dokter, heb het idee dat mijn pil neerslachtigheid veroorzaakt, krijg steeds 'nare' herinneringen van vroeger en heb zo geen zin in sex en dat heb ik dus pas sinds ik ben overgestapt naar de pil. Dus wil dat even met haar bespreken en even een andere anticonceptie maar ik weet niet precies welke. Had zelf al het idee toen ik met de pil stopte in 2008 want toen had ik hetzelfde een beetje en dat was snel over opeens na het stoppen en m'n man zei het van de week ook al dat het is begonnen nadat ik weer aan de pil ben gegaan. Dus meteen maar een afspraak gemaakt en kan daar om 11:40 terecht. Heel verhaal. Daarna is het de bedoeling om even weg te gaan, moet nog cadeautje voor m'n zus maar dat hangt van Fleur af. Dus Nina, ik sms je hierover even
Mmhz vervelend allemaal Maia. Zit je allemaal ff niet mee. Hopelijk komt het gauw goed met je schoonmoeder en Fleur. Wat een vervelende bijwerking van die pil. Hopelijk sluit een andere pil beter bij je aan. @ Yukl ja ik ben ook benieuwd hoe jij gaat multitasken. Je krijgt het lekker druk. Hopelijk krijg je weer twee gezonde, vrolijke kinderen voor terug Hoe is je tentamen gegaan? Met mijn nichtje gaat het super goed. Tis zo'n lekker ding. Ze groeit als kool en ze is erg zoet. Ach ik heb tot die tijd twee andere grote liefdes en ik geniet er echt van. Gister lekker gevoetbald met me neefje en die kletst de oren van je kop. Heerlijk knuffen en kussen met me nichtje Me zus begint wel te miepen wanneer zij eens tante wordt....tjah dat kan ik ook helaas niet plannen Hopelijk gebeurd het gauw. Voel wel al dagen een menstruatie aankomen, dus hopelijk is mijn cyclus weer op de rit!
zo, ben net terug uit Amstelveen. Was erg gezellig Nina en wat is Jolien een zoete meid! nou ik heb van de dokter de nuvaring gekregen. Die heeft minder hormonen en dus zou ik minder "last" moeten hebben. We gaan het een paar maanden proberen en mocht het niet helpen dan ga ik waarschijnlijk weer aan het spiraaltje maar dan de koperspiraal. Maar liever niet omdat ik daar toen zo'n buikpijnen van had. We zullen het zien. nou meisjelief ligt net in bed, heeft van 10 - 4 niet geslapen, in de auto viel ze in slaap maar ze ligt nu vrolijk te kletsen
Ik vond het ook erg gezellig! Jolien wou ook niet meer slapen toen wij thuiskwamen toen maar lekker in bad en wat eerder een flesje en toen viel ze tijdens de fles in slaap! zo lief!
Klinkt gezellig Leuk dagje dus? Fijn dat je wat anders hebt gekregen. Hopelijk werkt het! Hier een rare nacht. Had gister al inmense buikpin. Ik dacht dat ik ongesteld ging worden, maar was wel iets te bruut gevoel. Een paracetamol genomen en voetbal gaan kijken met vrienden. Op zich voelde ik nog wel doffe pijn, maar niet extreem. Ik ben rond half 1 gaan slapen en voelde al steeds mee pijn terug komen. Uiteindelijk in slaap gevallen en om 2.15 wakker geschoten van de pijn. Na een halfuur toch tot de conclusie gekomen, dat het wel veel pijn deed. Had enorme steken in mijn linkerzij en dat straalde door naar mijn rug. Ik werd er zelfs kotsmisselijk van. Toch maar huisartsenpost gebeld en langs gegaan. Heb ik wellicht last van niersteentjes en een fikse blaasontsteking Heb een heerlijk shotje in me kont gehad...hahaha...kan er nu gelukkig om lachen. Verder heb ik allerlei zetpillen en de antibiotica. Nu hopen dat me lichaam zich hersteld en geen koorts krijg. Gelukkig voel ik me prima, maar dat cocktailtje zal nog wel werken aangezien ik die om 4u heb gekregen. Weliswaar voel ik lichtelijke scheutjes weer aankomen. Zo mezelf maar een zetpil bedienen:S
Hi Allen, Hier inmiddels stukken beter, maar voel nog wel rare dingen in mijn lijf. Last van mijn buik en soms rug, vlagen van misselijkheid. Ik weet niet of het samenhangt met blaasontsteking, antibiotica etc. Ik ben nog niet ongesteld en vanmorgen was mijn test zo wit als sneeuw. Tis iedere keer zo'n teleurstelling. Ik heb mezelf voor de gek gehouden door te denken we zien het wel, me gedachten verzet door af te vallen en veel te feesten, maar nu gaat het me emotioneel opbreken. Ben 10 maanden verder en met die rare cyclussen van mij is het ook geen feest. Zit nu weer op dag 35. Iedereen op me heen raakt zwanger, of bevalt. Opmerkingen van goh wanneer gaan jullie eens, of word ik al tante, opa of oma. Word er zo moedeloos van. Zelfs Jasper, die eerst onzeker en nukkig was en het bij mij liet, laat nu opmerkingen vallen zoals nou het zal toch weer niet deze maand. En smsjes krijgen wanneer komt onze kleine Jaki nou? Sorry moest even mijn hart luchten, want ik weet het gewoon ff niet meer. Huil niet gauw, maar voel me zo rot en teleurgesteld. Zie me zus iedere week met de kids, maar kan zo jaloers zijn als ik haar de borst zie geven, haar luier zie verschonen en zie knuffelen. Ik knuffel met me neefje en nichtje en troost ze als ze huilen, maar met het moedergevoel dat wil ik ook. Hopelijk is het gauw zover, maar nu heb ik even een emotioneel dieptepunt bereikt Ik ben vast weer een stuk vrolijker als ik eindelijk ongesteld ben en weer een nieuwe kans heb. Liefs...Kim
Goh. Ik kan mij goed voorstellen dat je het even niet ziet zitten en ik hoop echt voor je dat het snel mag lukken. Een dikke knuffel voor jou!!!
Ook even een zwaai van mij.....heb het mega druk. Vervelend dat je je zo rot voelt Lola! Knuffel meis
@ ladylola: vervelend inderdaad dat je je zo rot voelt !! Ik vind het begrijpelijk hoor, je bent toch al een tijdje bezig... En dan inderdaad die rare klachten, je lange en onregelmatige cyclus, steeds weer die teleurstelling... Pfoe! Wanneer heb je voor jezelf de grens getrokken en ga je langs de huisarts? Of heb je daar nog niet over nagedacht? Ik geloof dat ze het over het algemeen willen onderzoeken als je langer dan een jaar bezig bent?
Hi Allemaal Thxx voor jullie lieve woorden en virtuele knuffels Gaat nu wel weer, maar toch voelt het niet lekker. Tis gewoon een grote teleurstelling steeds en dat sus ik door gewoon verder te gaan, en we zien wel. Maar merk toch wel dat het me meer doet dan ik dacht. @ Yukl tis echt bizar, maar heb al is met de dokter gesproken en die zegt ke kan nu beginnen met temperaturen of je een eisprong hebt. Kan me niet voorstellen dat ik die niet heb als ik ongesteld, dat het heel heftig is. Plus voel mijn ei toch wel iedere periode. En hoe moet ik dat arrangeren. Ik werk onregelmatig. Maar als ik een jaar bezig ben kon ik terug komen, maar goed ik ga morgen heen ook voor mijn blaas en ga dan zeggen dat ik een jaar verder ben. Ik wil nu gewoon duidelijkheid krijgen vooral ook nu mijn cyclus doet wat ze wil Ben benieuwd wat de dokter in petto heeft. Met name ben ik benieuwd of de antibiotica de test kan beïnvloeden e.d.
Lijkt me een goed plan ladylola Gewoon zeggen dat je al een jaar bezig bent. Dan zullen ze volgens mij een echo van je willen maken rond je eisprong om te zien of je deze hebt. Dan weet je dat ook weer. Ik kan me voorstellen dat dit je erg onzeker en onrustig maakt. Ben benieuwd inderdaad wat ze gaan doen en wat de uitkomst zal zijn!
nou je bent toch in principe (al bijna ) een jaar bezig? Gewoon proberen toch. ik heb au. M'n verstandskies komt door (onder) en dat is niet zo leuk. Volgende week naar de tandarts, dan mag hij me doorverwijzen want ik wil hem eruit hebben. Verder is hier alles goed. Op mijn werk is het op zich erg rustig met dit weer, maar we hebben zat te doen en ik heb wat taken gekregen dus ben daar wel druk mee. Dat is wel fijn. Verder ben ik langzaam aan het onderzoeken wat ik verder wil qua baan/toekomst/studie en daar heb i nu ook mooi de tijd voor. En verder heb ik vandaag voor het eerst in zo'n 4 maanden flink gejankt toen ik Fleur wegbracht. Zo vreemd, maar ze zat daar maar gewoon op de grond te zitten en te kjiken en gewoon vrolijk enz. maar ik voelde opeens een steek in m'n hart.. lekker truttig he.....
nee is niet vreemd. Ik heb Jolien maandag hysterisch huilend opgehaald en met vandaag wegbrengen was ik ook niet blij. Bart heeft dit gedaan. Het is daar ook erg warm dus ga vrijdag even kijken of het niet te heet is anders haal ik haar eerder op!
Ola @ Maia het is niet truttig hoor. Het is heel normaal. Tis je meisje en je dierbaarste bezit. Gelukkig zit Fleur er zelf niet erg mee. @ Nina kan me voorstellen dat het voor jou ook moeilijk is. Komt ze wel vrolijk thuis? En dat het daar warm is, kan ik me voorstellen. Bij mijn in huis is het ook 26 graden. Voor die kleintjes is het soms wel vermoeiend en als je de mogelijkheid hebt haar eerder op te halen, dan gewoon lekker doen Nou mijn blaasontsteking is weg. En de dokter wil mij een verwijsbrief naar de gynaecoloog geven, omdat mijn cyclus nu ook zo raar doet. Ik wil het eerst nog zelf 3 maanden proberen. Hopelijk is mijn cyclus straks weer op de rit dan is de MMM niet nodig, want Jasper ziet het niet echt zitten om die richting op te gaan:S
ik duim dat het snel goed gaat lola! @nina: oké, ik ben niet de enige rare hier dus hihi... gek is dat he, dat je dat zo af en toe hebt nou ik ben een beetje geïrriteerd. NIet heel erg maar wel een klein beetje. We hebben (of inmiddels: hadden) vanavond afspraak bij gemeente voor Fleur d'r paspoort aanvraag. Nu hoorde ik dit weekend dat hij een dubbele afspraak had gemaakt, want hij heeft ook van z'n werk een uitje vanavond. Oké, geen probleem, ga ik alleen, maar dan heb ik toestemmingsformulier enz. nodig. Heeft hij dus niet ingevuld. Ik bedenk het me zelf net, maar ik bedenk dat soort dingen altijd zelf, het is nooit zoiets van "o ja schat, we hebben vanavodn (of morgen of wanneer dan ook) die afspraak, ik heb hier alvast de spullen die je nodig hebt..." MANNEN!!!!!! Heb net de gemeente dus maar gebeld en de afspraak afgezet. Vanavond even kijken wanneer hij kan, maar dinsdag ben ik met hem vrij dus dan gaan we dan maar ofzo.. .pffff
Mannen!!! Zaterdagavond vrijgezellenfeestje gehad!! Eerst paaldansen, toen sushi en daarna stapppen. Feestcafe, Bolle Jan waar ik nog een liedje moest zingen ( vals) en daarna cool down. Drank , drank en nog veel meer drank. Ik trok het niet meer!! Maar erg leuk gehad!! Alleen volgende ochtend Jolien wakker om 06.00 en de hele dag ontroostbaar geweest. Geen idee wat er was maar ik was toch brak!!!'s avonds lekker frietjes gegeten!!
klinkt gezellig zaterdag! En vervelend dat Jolien gisteren niet in d'r hum was Fleur vandaag niet, ze is verkouden dus daarom denk ik. Hier vanochtend weer naar het cb geweest, 9600 gr. en 76 cm. Lange dame dus! Verder heeft ze dit weekend voor het eerst een logeerpartijtje gehad. Ze is naar m'n oom en tante gegaan zaterdag-zondag omdat wij gisteren 2 jaar getrouwd waren en zaterdag uit eten, naar de film enz wilden. Was wel heel gek zo'n leeg huis maar ze heeft het heerlijk gehad (zelfs uitgeslapen tot half 9 terwijl ze hier altijd tussen 6-7 wakker is ) maar ben ook weer blij dat ze weer thuis is. Volgende week gaat ze weer logeren...