Zo zo Nina....dat klinkt gezellig Ik kom daar nog weleens (3x in het jaar)..in de Cool Down haha (voorheen 2 keer per week) ....ik vind het altijd lachen, gieren en brullen ghihihi
Hola Wat een leuke avond het je gehad Nina! Altijd gezellig zo'n vrijgezellig avondje. Leuk he paaldansen? Ik altijd vroeger in de K2 en de jantjes en heel soms cool down. Hoest met iedereen verder? Hier inmiddels ongesteld sinds vannacht...dus yeaah nieuwe periode eindelijk. Alleen weer 44 dagen verder:9. Ik ga proberen te tempen en met behulp ovutesten mijn ei te bepalen. Verwijzing naar de gyn heb ik al, maar ik ga het 2 maanden proberen nog. Hopelijk gaat het dan goed komen
He lola, je heb dus nog geen hulpmiddelen gebruikt hiervoor? Wie weet helpt het! Bij een vriendin van mij is het wel gelukt in een keer nadat ze een ovutest had gedaan. och ja...zulke verhalen doen altijd goed.... Ik hoop het zo voor jullie!!!! Hier ook een leuk nieuwtje, vriendlief en ik hebben besloten om voor een 2e te gaan. Oefenen kan op zich geen kwaad....ik ben bang dat mmm wel nodig is bij ons (pco en geen mentruatie) dus we proberen het gewoon en we zien wel( ga wel tempen). Officieel mag ik ook pas in oktober zwanger zijn....(een jaar na ks) Ik denk dat ik in september ga bellen naar de VU. Lekker weertje he dames OOOh ik geniet zo van de zomer hiihi. Ik dacht dat ik alles in huis had qua boodschappen maar nu ben ik de champions vergeten....moet ik alsnog naar het winkelcentrum grrrr Yukl, had ik nou goed gelezen op hyves dat je alle tentamens hebt gehaald?????
Daaag! Ik ben net terug van een weekje vakantie! Was heerlijk! @ waterlelie: klopt, ik heb alles gehaald Dus maandag ga ik mijn bachelordiploma aanvragen Wat leuk dat jullie voor nummer 2 gaan! Spannend Ben benieuwd hoe snel je dit keer zwanger raakt. @ ladylola: ben benieuwd hoe het tempen zal gaan! Of je er wijs uit kunt worden
@ maia: hoe was Fleur toen ze weer thuis was van het logeren? Hier vindt Tobe uit logeren gaan ook heerlijk, maar ik merk toch dat ie daarna 1 a 2 dagen wat uit zijn hum is. Lekker zeg dat jullie er even met z'n 2tjes op uit zijn gegaan
@ waterlelie: Spannend!! Ik heb gister ook bij Bart aangegeven dat ik na de bruiloft wel voor een 2e wil. Maar hij wil nog even wachten Jammer. @ ladylola: hoop dat het gaat werken.
Hi @ Lelie wat ontzettend leuk Maar wat vervelend van die PCO. ik hoop dat je gauw duidelijk wordt hoe en wat. Ik heb hiervoor 1 keer ovutesten gebruikt en 1 keer gepoogd te tempen, maar ik vergat het steeds. Nu doe ik het ook niet goed, want doe het op de wc als ik net ben opgestaan:S Dus hopelijk hebben we beiden gauw geluk. Jij na okt natuurlijk! @ Nina wat jammer dat je aanstaande nog wil wachten. Gelukkig is Jolien nog een kleintje, dus wie weet of een paar maanden wel @ Yukl oooh lekker een weekje weg geweest? Waar was de reis naartoe? En gefeliciteerd met je bachelor!!! Hier hoop ik deze maand geluk te hebben, maar durf niks meer te hopen. Ben wel bang dat mijn cyclus weer zo mega lang duurt:S Meer dan wachten kan ik dan niet doen. Wat is de bedoeling van de meeting en wanneer nou?
daar ben ik ook weer! @yukl: lekkere vakantie gehad? Fleur was helemaal prima, had er geen moeite mee, ook de dagen erna niet. Ze was wat uit d'r hum maar dat is ze nog steeds en dat komt door tandje nr. 5 (en 6 denk ik). Dus dat kunnen we vaker doen, dochterlief uitbesteden En super van je BA zeg! @lelie: oo wat spannend zeg. Ik hoop dat de mmm niet nodig gaat worden maar sowieso, spannend. Wij willen ook een 2e kindje maar we wachten tot eind dit jaar op z'n vroegst. @lola: nou hopen dat je cyclus nu niet zo lang duurt. Ik duim voor je. @meeting: o chips, wanneer was dat ook alweer??
Haai meiden wat een leuk topic mag er nog een lid bij hihihihi ik kom uit Purmerend en lijkt me leuk om mee te kletsen..
welkom flowertje! Gezellig! mensen, ik heb vandaag gewoon echt helemaal NIETS gedaan! HEERLIJK! o ja, en m'n kleine dondersteen is lekker aan het billenschuiven. Het vrije leven is begonnen voor d'r
Hoooooi, meeting is volgende week zondag 25 juli. Hele grote kans dat ik er niet bij ben. Mijn familie komt precies in dat weekend over en verblijven bij mijn mams in Bussum. Ik denk dat ik op het laatste moment kan doorgeven of ik wel of niet kom. Flowertje, welkom hier!!!!
ooooo sjips.. dan hebben we ook weer een bijeenkomst van ons pufclubje. Hoe laat hebben we ook alweer afgesproken? Misschien dat ik beide kan doen? *maakt notitie dat ze nu echt een agenda moet gaan kopen*
@ flowetje: welkom hier @ maia: Stoer een billenschuiver!! @ laldylola: Hmm lastig denk ik dat meten? @ meeting. Anders een weekendje verschuiven naar begin augustus?
Zo ik ben ook maar eens lid geworden! 27 jaar uit Amsterdam, nu 20 weken zwanger van de eerste! Leuk dat er een amsterdams clubje is! Ik moet natuurlijk het topic even teruglezen maar ben erg benieuwd of er bruikbare tips tussen staan mbt ruimtegebrek (amsterdam centrum hier dus )
Hoi annanas, welkom hier!!! Ik woonde vorig jaar ook nog in het centrum maar vanwege gezinsuitbreiding toch maar verhuisd. heel jammer want ik woonde in de nieuwmarktbuurt....al bijna 9jaar. het was er indd erg klein...2 kamer app van 50 vierkantemeter
Hi Ananas en Flower welkom Altijd gezellig als mensen komen meekletsen! En gefeliciteerd Ananas 20 weken spannend hoor @ Maia wat qute dat Fleur nu op der billen schuift, hahaha! Ziet er altijd zo leuk uit. @ lelie nou je bent er nu dus flink op vooruit gegaan, maar 50 m2 in centrum is relatief groot Ik zit hier op 60m2 met wel een extra kamertje, maar tis idd klein als ik nu kijk, heb ik geen idee waar ik een kind moet plaatsen Maar dat komt wel goed hoor @ Nina hoe verloopt het naar je bruiloft toe? Hoest verder met iedereen? Trouwens echt bizar. Ik ben zo'n 11 dagen ongesteld geweest. Eerste 3 dagen hevig daarna 2/3 licht tot spottend. En ik kreeg weer kramp en kwam weer een hele lading en het heeft heel lang door gedruppeld. Jemig ik hoop maar niet dat ik nu weer 40/50 dagen moet wachten. Snap er niks van. Mijn mooie regelmatige cyclus is nu totaal van slag Tempen loopt gelukkig wel aardig. Let's hope dat ik mijn ei kan ontdekken XX
@ ladylola: Goh dat is lastig zeg! Hoop dat je het idd kan ontdekken. @ Ananas: Gefeliciteerd! Heb je een heel klein huisje? Het is altijd wel te doen. ( babies zijn gelukkig klein he) Bruiloft gaat goed. Deze week de uitnodigingen! leuk hoor! En na de bruiloft willen wij voor de 2e gaan!!!!!! spannend!!!
Leuk, allemaal babyplannen hier @ annanas: welkom! Hoe groot (of klein dus ) wonen jullie in het centrum? Wel gaaf om daar te zitten Wij wonen vrij redelijk (niet in het centrum ) met 87 m2, maar hebben wel maar 2 slaapkamers. Dus dat wordt ook proppen met 2 kinderen straks Maar ik vind het prima passen Wat doe je verder (qua werk ed)? @ ladylola: irritant zeg zo'n rommelige cyclus! Zou er helemaal tureluurs van worden Hoe bevalt het om weer terug te zijn op je oude werkplek?