@Ananas: welkom en gefeliciteerd! @lola: wat balen zeg @nina: spannend hoor, zo snel alweer. @yukl: hoe gaat het allemaal met de zwangerschap? Nog een beetje uit te houden dit weer? hier gaat alles prima, meisjelief is lekker wezen logeren en heb haar vanochtend opgehaald. Het kleine krengetje heeft daar weer uitgeslapen tot 9!!!!!!!!!! uur *zucht*... heb me er maar bij neergelegd dat ze dat alleen bij anderen doet en nooit bij ons. En ach, over een jaar of 15 loop ik vast te zeuren als ze uit blijft slapen tot 12:00 ofzo het is ook nooit goed @meeting: ik kom toch niet. Heb 's ochtends ook al afspraak dus en we gaan een week later op vakantie dus heb het enorm druk met werken, voorbereiden enz... is eind augustus/begin september anders een optie?
zondag kan ik bijna zeker van wel... mijn oom is net geopereerd aan zn darm dus hij en mijn tante komen niet. wel mijn neefje/nichtje met aanhang komen naar NL. maargoed die zullen wel hun eigen gang gaan en ik kan dan wel even er tussen uit. volgens mij kan iedereen wel...jammer dat jij niet kan maia. we kunnen wel alvast een nieuwe datum prikken voor de volgende meeting
Hee meiden, Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen. Het was nogal druk en ik was nogal moe, de laatste tijd. Het lijkt nu weer wat beter te gaan met Alba's nachten. De laatste drie dagen werd ze na zessen wakker en op twee van die dagen sliep ze daarna (nadat we haar speen brachten) zelfs door tot half acht en kwart over acht. Vanochtend wilde ze overigens na kwart over zes niet meer slapen, maar het is zeker al een stuk beter dan het was. Alba begint een beetje te kruipen, maar het lukt eigenlijk alleen nog achteruit. En soms torpedeert ze zichzelf vooruit, met haar gezicht naar beneden @Maia: Volgens mij is dat heel herkenbaar voor sommige ouders. Het kind van mijn zus (2,5 jaar) slaapt thuis erg slecht, maar als ze bij haar opa en oma logeert, is er niets aan de hand en komt ze nooit haar bed uit. Het kan wel te maken hebben met het gevoel dat een kind misschien heeft dat ze zich bij anderen een beetje moet 'gedragen'. Hoewel Fleur natuurlijk nog best jong is... Maar goed, het is ook fijn dat ze daar wel uitslaapt, anders zouden mensen haar misschien niet eens meer te logeren willen hebben! @Nina: Wat leuk dat jullie voor de tweede willen gaan! Spannend, zeg! Hoe zal Jolien het vinden, denk je? Een broertje of zusje erbij? Wanneer is de bruiloft ook alweer? @Lola: Het zit je niet mee, met die cyclus. Goed dat je nu gaat temperaturen. Je gebruikte geen ovulatietesten, toch? Vond ik best makkelijk, hoor. @Annanas: Welkom! 20 weken, dat is een lekkere tijd! Ga je nog op vakantie? Ik heb zulke fijne herinneringen aan mijn zwangere vakantie. Ik vind het wel een beetje jammer dat ik dat nooit meer mee zal maken (met alleen mijn vriend dan, vol zorgeloze verwachtingen ) @Flowertje: Welkom! Begrijp ik goed dat je voor je eerste gaat? En over een week al testen! Heb je er een goed gevoel over? @Waterlelie: Jij ook al voor een tweede! Wat zijn jullie er allemaal snel bij! Ik denk dat wij nog even wachten. Ik schat nog wel een jaar of zo. @Yukl: 25 weken alweer. Wat gaat de tijd toch hard! Voel jij dat ook zo? Is Tobe blij dat hij een broertje krijgt? Of heeft hij het nog niet door? Heb je een fijne vakantie gehad? @Meeting: Ik weet nog niet zeker of ik kan. Laat het nog weten. Waar en hoe laat hebben we eigenlijk afgesproken?
HI HI Hier lekker aan het genieten van het mooie weer en vooral een rustige periode op werk @ Yukl mijn nieuwe oude werk bevalt goed. Tis wel op een andere locatie en ik merk echt verschil in cliënten, die aan deze regio gebonden zijn. We hebben een hele heftige periode gehad met 4 hele beschadigde kinderen van 7 en 8jarigen. Jemig wat een boosheid zit daarin Pff hopen dat wij het maar goed, liefdevol, veilig en gestructureerd zullen doen met onze kinderen, zodat het evenwichtige, vrolijke en gefatsoeneerde kinderen worden Fijn dat je zwangerschap zo fijn verloopt Wordt het al een flinke toeter om mee te pronken? @ Maia wat jammer dat je niet kan, maar een vakantie in petto is natuurlijk ook een fijne gedachte Hopelijk lukt het met de drukte, die je nu hebt. @ Orwen wat fijn dat Alba nu beter slaapt en jij daar ook van profiteert! Schattig hoor dat kruipen. Hopelijk vermoeid haar dat en slaapt zij beter en jij dus ook! Ik heb 1 keer ovutesten gebruikt, maar die gaven dagenlang aan dat het kon. Dus ik werd er niet wijzer uit. We gaan gewoon deze periode standaard iedere week 2/3 keer klussen, want mijn cyclus leidt haar eigen leven! Hopelijk gaat het lukken, maar goed ik heb vaak dienst in de avond/nacht dus ja dan tref je elkaar niet. Dan heb je weer sociale verplichtingen, waardoor je elkaar niet treft en 1 van ons al in bed ligt. Maar goed jasper zegt ook wil je een baby of niet? Dus we zoeken maar de tijd! Daar ben ik wel blij om
veel plezier alvast dames. Wij gaan 's middags naar Jan z'n oma en ouders, die wil hij nog even zien voor de vakantie, ook nog even bij mijn ouders koffers ophalen enz enz enz... pfffff een uitgebreide lunch lijkt me leuker
Hoi Ladies, SORRY SORRY SORRY!!!!!!!! Ik schaam me diep dat ik al zo een lange tijd niet op de forum ben geweest :O. Ik had het echt druk de laatste tijd met werken,bojan had ook nog een week lang ooronsteking aan alle 2 zn oortjes,koorts die 4 dagen niet wilde zakken zelfs met paracetamol,op het zelfde moment 4 boventandjes die doorkomen het waren dus slapelooze nachten voor ons. Maar wil daar niet meer aan terug denken het gaat nu goed met ons!! Bojan is erg happy op de creche en is al een paar weken aan het buikschuiven. Heerlijk is dat om te zien. Verder zijn we al een beetje begonnen met inpakken We gaan volgende week zaterdag voor 3 weekjes naar Montenegro toen naar onze familie. @ Flowertje: Welkom !!! @ Annanas: Jij ook welkom bij ons clubje en natuurlijk gefeliciteerd!! @ Yukl: Gefeliciteerd Hoe voel jej je verder 25 weekjes wat is het snel gegaan nog 15 en het mannetje is er gewoon :O @ Lelie, buufje wat super dat jullie nu al zijn begonnen met oefenen voor de 2de wij wachten nog ffies tot einde van dit jaar denk ik en dan kijken we wel ffies verder. Moeten trouwens snel weer bakkie doen @ Lola: Balen man met je cyclussen je kan er dus geen pijl op trekken wanneer je vruchtbare dagen dus zijn. Hoop dat het gewoon snel raak is dan ben je van het gedoe af @ Nina : Hoe gaat het met je voorbereidingen van je bruiloft? @ Orwen: Wat fijn dat het beter gaat met het slapen van Alba nu kan je ook lekker je rust pakken als je ook bij tijds naar bed gaat ik ga hier namelijk altijd de fout in Bojan slaapt van 9 tot 6-half 7 in plaats van dat ik ook rond een uur of 10 naar bed ga en uitgerust ben ga ik net zoals nu pas laat naar bed en als hij wakker word ben ik kapot @ Maia: Wat is Fleur groot geworden ze is echt een dametje nu!! Waar gaan jullie op vakantie en voor hoelang? Bevalt het werken in de bieb nog?? @ Meeting: Ik ga wel proberen te komen als het lukt moet eigenlijk naar vrienden toe (er moet iets uitgepraat worden). Ik lt het zaterdag wel weten of ik er ben of niet. Nu ga ik echt slapen...... Welteruste xxxxx
euhmmm ja..denk ik ook. want ik weet het namelijk ook nog niet zeker. dus dat is dan nina yukl lola blue (misschien) lelie (misschien)
Hi meiden gaat het nog door want ik hoor niets meer. Zullen we het anders maar verzetten of heeft iemand nog zin?
Hey ladies, Mij lukt het niet om te komen morgen.Ik denk dat we het dan beter kunnen uitstellen tot eind aug. Ik ben zelf 22 aug terug van vakantie
Haha woeps, hier ben ik Maar het komt mij beter uit als we het verplaatsen... Ik moet namelijk nog het 1 en ander voor mn stage doen voor morgen (had ik al gezegd dat ik stage loop momenteel? geen idee eigenlijk... ). Ik zal eens even een e-mailalert instellen op dit topic, want ik was helemaal vergeten te kijken
Ha meiden, Sorry, maar ik kan ook niet vanmiddag! We hebben enorm veel te doen in huis, en weinig gelegenheid. Komt dus echt niet uit als ik vanmiddag wegga. Heel veel plezier voor wie er gaan, en ik kom graag de volgende keer!