Amsterdamse mama's to be

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door blueeyes82, 20 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

eind aug. heb ik al wat meetings dus het moet wel een dag kunnen dat ik ook eindelijk kan.... lastig ben ik he ;)

hoe is het verder met jullie en de kindjes? hier alles wel goed, meisjelief is een beetje ziekjes maar het gaat wel redelijk inmiddels. Mag ook wel want we gaan zondag op vakantie dus dan moet het over zijn...

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Eind augustus heb ik wel al het 1 en ander al staan, maar er zijn nog opties ;)

Hier gaat het z'n gangetje. Over 2 weken krijg ik een groeiecho en dan gaan ze ook bekijken waar de placenta ligt (want die lag de vorige keer laag). Verder wel wat moe, maar ja, dat hoort er bij ;)

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi meisjes,

hoe gaat het hier??? Iedereen lekker druk met alles en nog wat of heerlijk met vakantie!
    Hier gaat het prima. Emma doet het erg goed en ontwikkeld zich enorm snel! Ze weegt nog geen 8 kilo en is 73 cm lang. Klinkt weinig het gewicht maar voor haar doen is het normaal want ze was altijd minder qua gewicht.... volgens het grafiek zat een nette stijgende lijn in.
    Nog even en ze kan open denk ik. Ze staat best stabiel op haar voetjes en soms laat ze ook haar handen los en staat een paar seconden zonder...die durft haha
    Ik ga morgen een testje wagen (als ik m op tijd binnen krijg) Ik voel me de laatste tijd niet zo lekker; last van opvliegers, steekjes, pijnlijke boobs en met vlagen misselijk. Kan natuurlijk van alles zijn hoor en ik verwacht ook helemaal niks maar wil gewoon zekerheid. Als het negatief is ga ik over 2 weken weer testen....(want na de bevruchting(van Emma) voelde ik me nml ook zo) We'll see;)

Liefs

4. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Die emma!! Stoere meid al zo op haar beentjes staan! Jij hebt toch een loopstoeltje voor haar gekocht? Hoe vond ze dat?
    En spannend een testje!! Laat je het snel weten?

@ Yukl: Leuk weer een echo! Hopen dat de placenta nu wat hoger ligt!

Hier alles goed! Zenuwachtig voor de bruiloft!

5. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ waterlelie: jeee, die is snel inderdaad! Ben benieuwd! :D
    En spannend zeg, je test. :) Zou wel fijn zijn als je zonder medische hulp zwanger bent!

@ nina: wanneer is de grote dag? :D Ben je al helemaal klaar?

Hier gaat het redelijk. Wel ontzettend zwanger ;) Ben al 13 kilo aangekomen! Voel me ook echt een reus... Vooral mijn kont is dik ;) En erg moe *gaap*

6. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    nina,

Emma loopt al sinds juni in een loopstoeltje. Ze kreeg het al snel onder de knie en vind het geweldig. Lekker hard door de kamer gaan en als ze even stil staat dan maakt ze een dansje voor ons hihi....heel sierlijk leunt ze achterover..als een ballerina met haar arm omhoog loopt ze achteruit:D Wat een theatraal moment is dat altijd. Wordt me er eentje denk ik;)

Moeten er nog veel dingen afgerond worden voor je bruiloft? of kan je nu lekker achterover zitten:D

Yukl,

ik zie steeds de foto voor me! Je bent werkelijk prachtig (zwanger).
    Niet zeuren over de rondingen!!!! Is juist heel mooi!!!! Geniet er nog even van want you know...het is zo voorbij he:D

@all,

tja best spannend hoor een testje doen morgen! Maar ik zit eerder te denken aan een blaasontsteking. We zullen zien.....
    En anders weet ik niet of het heel goed is om nu zwanger te zijn...niet eens een jaar geleden heb ik een ks gehad!

7. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ Yukl: joh geeft niets die kilo's je kan wel wat hebben!! lekker met die dikke buik pronken!

@ waterlelie: ga morgen even loopstoeltje van mijn zus lenen en als ze het leuk vindt ga ik ook kopen. Hmm blaasontsteking.. niet zo leuk. Zwanger misschien leuker!! en is al bijna een jaar geleden.. even afwachten!

8. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Zwaai zwaai, even zeggen dat ik een blaasontsteking heb opgelopen...ben dus niet zwanger, heb wel voor de zekerheid een testje gedaan...je weet maar nooit. Ben stiekem wel opgelucht want dat zou dan wel erg snel zijn na een ks!

nina, hoe vind Jolien de loopstoel?????
    Had eerst geschreven dat Emma sinds juni er in zit maar dat was al in mei.

Ik ga weer plat!!!

9. blueeyes82

blueeyes82 Actief lid

14 mrt 2009
    132
    0
    16
    Peuterleidster op een creche
    Amsterdam
    Ollaaa moppies
    Alles goed in het kikkerlandje?
    Wij hebben het hier erg heet overdag is het over de 40graden pfff 's ochtends als we wakker worden gaan we gelijk na het ontbijt lekker naar het strand de rest van de dag zijn we meer thuis.
    Met Bojan gaat het zn gangetje hij geniet hier van alle aandacht :D
    Heb hem trouwens opgegeven voor de blijste baby van nl. Ik zou willen vragen of jullie misschien een paar keer zouden willen stemmen op de kleine man :D Thanx

@ Lelie: Balen van de blaasontstekking ik weet dat het heel pijnlijk kan zijn.
    Misschien is het volgende maand raak :D
    @ Yukl trek je het nog? Nog ffies en je hebt de kleine in de armen

Ik ben weer weg mn schoonmoeder roept :(

10. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Blaasontsteking! balen.. nou ja nu kan je nog even wachten tot een jaar na!

@ blijste baby: Jolien doet ook mee maar zie al dat in de top gewoon al iets 1000 stemmen hebben haal ik nooit meer in

11. blueeyes82

blueeyes82 Actief lid

14 mrt 2009
    132
    0
    16
    Peuterleidster op een creche
    Amsterdam
    Ja ik zag het ook ;'( hoe kan dat nou zoveeel stemmen man.Nah als wij op elkaar stemmen elke dag misschien komen we dan ver ik ga gelijk stemmen op Jolien :D

12. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Zo ike heb Bojan een stemmetje gekregen maar ik geef het op hoor. Hoogste heeft al bijna 3.000 stemmen

13. Maia

Maia Niet meer actief

hoi, ben ook weer in het land! Fijne vakantie gehad maar nu weer lekker thuis! Alles is goed gegaan :) Verder weinig nieuws!

14. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Hebben jullie het lekker gehad?? En nu weer lekker in eien bedjes!

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi Allemaal,

Sorry dat ik een tijd afwezig was en ben ook totaal de meeting vergeten:S:S:S Sorry sorry ik schaam me diep, maar nou zag ik dat ik geluk had dat deze is uitgesteld tot in augustus.

Momenteel ben ik erg druk met werken. Kamp geweest, festivals afgegaan en jajaa we gaan vandaag tekenen voor een eengezinswoning! Daar ben ik ook ieder vrij uur mee aan de slag gegaan om te kijken of wij een hypotheek kunnen krijgen en wat alles ons gaat kosten zoals een keuken, badkamer, vloer etc. Tevens is mijn cyclus hopelijk weer op de rails, dus hopelijk raak ik nog zwanger en ben ik bevallen voor wij ons huis krijgen volgend jaar oktober, haha!!! Ennuh ben weer tante geworden van een meisje:D!! Dus leuke dingen allemaal:D

Hoe is het met jullie allen? Lekker op vakantie geweest? Bruiloft van Nina komt dichtbij en hoe is het met onze zwangerganger?
    Ik zie iets over babystemmen doen al jullie kids mee:D?

XX Kim

16. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Gefelciteerd met je nieuwe huisje en het tante worden!! Leuk nieuws

17. Maia

Maia Niet meer actief

@Nina: vakantie was heerlijk! En inderdaad blij om weer thuis te zijn hihi... maar Fleur heeft zich goed gedragen, ze vond het superleuk enz enz enz!

@lola: goed weer van je te horen. Fijn dat alles wel lekker gaat bij je!

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi:D

Iedereen zo druk? Of lekker op vakantie?

Doen jullie kids ook met die pampers verkiezingen? Wat een schande dat daarmee is gefraudeerd. Hopelijk maken jullie nog een kans, want jullie kids zijn op te eten zo schattig:D

Hier trouwens ook weer in een dipje. Ben alweer de hele week chagrijnig, omdat Jasper nu zoiets heeft dat hij eerst het huis wil realiseren. Gelukkig hebben we dat kunnen bespreken en is die twijfel bij hem weg. Het temperaturen heb ik trouwens goed onder de knie en afgelopen maand mijn eisprong ontdekt. Alleen had ik slaapdienst en was ik op kamp met de kids, dus was ik zeg maar te laat erbij:S
    Deze maand zit ik er bovenop, dus hopelijk komt dat goed.

Fijne zondag allen...x

19. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ ladylola: gefeliciteerd met jullie huis! Waar is het?
    Aangezien het een eengezinswoning is, begrijp ik dat je straks niet meer in de buurt woont? :)

20. Maia

Maia Niet meer actief

hoi!
    hier alles goed. Druk gehad afgelopen week. Is een kies getrokken en ik heb er flink last van. Gaat sinds gisteren pas iets beter.
    Fleur is lekker ondernemend en ze heeft steeds zo'n hele stiekeme blik hihi als ze weer wat gaat uitproberen. Heerlijk!

Deel Deze Pagina