Ja vind ik ook een goed idee! Ik heb de nieuwe bibliotheek ook nog niet gezien en ben inderdaad ook wel benieuwd
ik vind het ook prima. Waar bij het Centraal zit hij precies? mijn hyves: Alexia en Babe - Hyves.net - Always in touch with your friends
Hij zit als je voor het station staat (aan de kant van het centrum) rechts. Het is een stukje lopen, langs een chinees restaurant op een boot. Waar voorheen het stedelijk museum zat.
Kijk from: centraal station amsterdam to: Oosterdokskade, 1011 Amsterdam, Amsterdam (Noord-Holland) (La Place Openbare Bibliotheek Amsterdam) - Google Maps
Hey meiden, Leuk idee !! Denk dat het voor ieder makkelijk te bereiken is ikzelf kom vanaf adam noord ben snel op centraal. Hoe laat zullen we eigenlijk afspreken 12 uur of hebben jullie liever iets later? @ Merijn wat komt jou het beste uit ivm tobe zn slaapje. Leuk dat we ook kunnen hyven met elkaar!!! Ben een beetje begonnen de dagen af te tellen hier hahah kan niet wachten tot ik weer in adam ben heb nooit verwacht dat ik het nederlandse weer zou missen hihihi Gr
Half 1 doen? Dan krijgt Tobe zijn fles Al hoewel dat misschien tegen die tijd niet meer het geval is Maar op dit moment slaapt ie in ieder geval niet op dat tijdstip
Leuk! 6 september in de bibliotheek- La Place om 12.30 uur. Staat in mijn agenda Merijn, blueeys is nog met vakantie bij haar familie.. Je hebt trouwens weer lieve foto's geplaatst op je hyves van je kleine mannetje
Olaaaa, Heb 6 nov in mn agenda staan!! Heb net gekeken op de site van la place en daar staat dat ze van 10.00 tot 22.00 open zijn !!!!!! Hoe gaat ie verder met jullie meiden hebben jullie ook nog steeds opgezette voetjes? Ik ben een beetje verkouden heb last van mn keel Gr
@ blueeyes: oh ik zie het op hun site ook staan ja!! grrr wat stom, op maps.google.nl staat dat ie gesloten is! Nou gelukkig maar
Hier inderdaad nog steeds last van opgezette voeten. Ik voel zelfs mijn huidje trekken Nouja, flink met mijn voetjes omhoog. Ik ben nu een beetje emo Mijn mooie appartement staat morgen te koop en over een paar dagen staat ie op Funda! Ik ben er serieus kapot van ook omdat de locatie fantastisch is...zoiets krijg ik nooit meer terug! Ik woon er al zo lang, sinds mijn 20e. Het is echt mijn huisje. Een heel nieuw leven breekt aan... snik snik
hoi meiden, @waterlelie ja dat kan ik mij voorstellen best moeilijk!!!! Hier staat 6 sept ook genoteerd. Vanmiddag ben ik van werk naar huis gegaan had erg veel last van mijn buik met lopen en bewegen. Dus vk gebeld en die zijn rust dus heb ik vanmiddag maar even niets gedaan en verveel mij nu al!!! haha grt
@ nina: heb je vaak last van harde buiken? Ik had ze vanaf de 20 weken echt heel vaak. Rustig aan doen helpt dan inderdaad wel. Je lekker laten vertroetelen @ waterlelie: ah kan me voorstellen dat dat moeilijk is! Heb je ook al een nieuwe woning? Zo ja waar? En zo niet, waar ga je op zoek? Of woon je nu bij je partner?
@ merijn, ja we hebben zeker een nieuwe woning. Een gigantisch huis zelfs! - Elzenhagennoord Is natuurlijk prachtig en we hebben er ook heel erg veel zin in om van alles nieuw te hebben en natuurlijk voor ons kindje lekker met een tuin enzo....maar toch, Nieuwmarkt blijft te gek!!!
@ waterlelie: wauw super! Ziet er mooi uit. Valt qua prijs ook wel mee (nog steeds niet goedkoop, maar prijs/m2 verhouding in vergelijking met onze woning is in ieder geval beter ). Kan me voorstellen dat je nieuwmarkt en je huisje gaat missen, maar hier heeft je kleintje straks wel heerlijk de ruimte En een tuin! Wij wonen in een appartement en ik mis dat echt hoor, een echte gezinswoning... Maar ik moet eerst maar eens afstuderen en dan gaan we op zoek naar een grotere woning. Kan niet wachten
@ merijn: ja helaas wel al wat vaker last van harde buiken. Ik moet dan ook nog even wennen aan het feit dat ik het iets rustiger moet doen! @waterlelie: dat ziet er echt super uit! lekker grote huizen en idd leuk een tuintje! grt,