Hola! @ Yukl...het wordt in ieder geval op zijn verjaardag geboren!! Ik kan me voorstellen dat je niet langer wil wachten. Je wil nu wel is kennis maken met dat kleine kereltje @ Lelie wat een weg bewandel jij zeg! Heb je voor Emma ook zo'n weg bewandeld? Maar wel fijn dat je er zin in hebt Wel gek dat je prettiger voelt als je die hormonen spuit...hoe kan dat? Maar jij krijgt direct IVF? Dus maken jullie ook kans op twins? Of ben ik nu iets te enthousiast? Hier tjah...ik weet het niet. Deze maand er weer te weinig aan gedaan. We waren goed begonnen op dag 18 in mijn cyclus, maar doordat ik iets heftigs op mijn werk heb meegemaakt en daardoor veel uren heb moeten draaien, was ik bij thuiskomst te moe en niet in de mood. Maar doordat ik het weekendje weg ben geweest, heb ik niet getemperatuurd, waardoor FF mijn ei niet kan meten. Als mijn ei echt op dag 20 is gesprongen dan maken we kans, maar ik denk zelf dat mijn ei op dag 22 of zelfs 23 is gekomen. Wel heb ik dat weekend heel veel gedroomd, ook van zaterdag tot en met dinsdag zuur, opgeblazen, maar toch leeg gevoel gehad. Sindsdien een rare eetlust. En sinds vandaag gevoelige borsten, waarvan de linker het meest. Maar goed dat zal wel door iets anders komen. We wachten nog ffies af. Weet je ik wil het zo graag al jaren lang. Ik ben jaloers op me zus en schoonzus, en iedereen op hyves met kids. Soms wil ik er met 1000% voor gaan en niks liever dan dat. Ik denk van jongs af aan in en aan kindjes, maar er zijn soms ook dagen dat ik ook wel geniet van de vrijheid en mijn leven nu. Dat komt ook, omdat Jasper tot een jaar terug echt nooit wilde. Mijn leven is ook totaal onvoorspelbaar in een bepaalde zin. Dat heeft er toch zeker van de 11 maanden er 6 van gekost! Niemand van onze vrienden denken of willen kinderen, dat zorgt toch ook wel voor we zien wel. Er zijn ook altijd feestjes, feestjes en feestjes. And I love to party, dus vaak zijn dat ook killers voor mijn tijd en mijn mood. Ik denk dat ik serieus nu een keuze moet maken. Ik heb zelf een groot aandeel in het feit dat ik nog niet zwanger ben. En voor veiligheidshalve wordt dat de weg van geen feestjes meer ...ik zou mezelf voor de gek houden als ik zo door blijf gaan en straks bij de gyn kom....dat is dus mijn blokkade om al naar de gyn te gaan. Hebben jullie tijdens het zwanger raken een andere levensstijl aangenomen? Sorry voor het lange verhaal, maar het moest even van mijn hart.
Lola, heb eff mijn korte geschiedenis uit een ander topic gekopieerd... PCO en geen menstruatie. Begin 2006 naar de gyn voor Clomid behandeling. Niets hielp. Toen doorverwezen naar het VU / IVF centrum voor verdere onderzoeken. Begin 2007 HSG (een eileider dicht) en paar weken later een laparoscopie. Alles was daarna in orde...ook zaad van vriendlief. Eind 2007 begonnen met behandeling ovulatie-inductie met Gonal F en paar maanden later door met Puregon ..............hele lange periode volgt......maar na 10 lange rondes (6 keer eisprong gehad) zwanger 8 februari 2009!!!! 15-10-2009 dochter Emma geboren!!! Wij hebben ( naja vooral ik... we wisten dat zaad mannetje goed was) tijdens de behandelingen echt gezond geleefd! Elke dag dus die zwanger-worden-pillen, elke ochtend fruitsmoothie en ja...nauwelijks uitgaan. Maar het is echt niet zo dat we TOTAAL anders deden. Want als een behandeling mislukt was gingen we gewoon wel aan de drank, sigaretten (ik) en kroegje in hoor! Echt naar die feestjes waar jij altijd naar toe gaat gingen we niet maar ik weet zeker dat het geen invloed heeft op het zwanger worden hoor!!!! Het heeft bij jullie meer tijd nodig denk ik...persoonlijk vind ik wel dat jullie binnenkort naar de HA moeten! Ook meer om jou gerust te stellen! Je weet dan immers waar je aan toe bent...en welke weg jullie zouden moeten gaan bewandelen. Ik kan je helaas geen advies geven..het blijft zo onvoorspelbaar.....
Jeetje waterlelie, dat was echt een hele lange weg voor jullie zeg! Gelukkig is het bekroond met een geweldig mooi wonder Zie je er niet tegenop om dezelfde weg weer te moeten bewandelen? Of laat je het allemaal over je heen komen? @ ladylola: ik denk niet dat het vele feesten zo schadelijk is hoor misschien wel wat jij zegt, dat je daardoor geen puf hebt om actie te ondernemen en daardoor misschien je eisprong mist. Aan de andere kant, jullie zijn het al zo lang aan het proberen! Je hebt echt niet iedere keer je eisprong gemist en het lijkt me niet alles bepalend voor het feit dat je nog steeds niet zwanger bent Voel je je er in ieder geval niet schuldig over of iets dergelijks, je kunt met een gerust hart aankloppen bij een gynaecoloog naar mijn mening! Ik heb alleen bij Tobe vitaminepillen geslikt zodra we ervoor zijn gegaan. Bij nummer 2 zelfs niet omdat we op het allerlaatste moment besloten er weer voor te gaan en ik direct in de eerste ronde zwanger was. Maar ik was al niet zo'n feestbeest op het moment dat we besloten voor een kleine te gaan (alhoewel ik wel regelmatig naar borrels en feestjes ging hoor, maar niet zo extreem als jij denk ik )
Hoi ladies, Het was even een drukke periode voor ons druk met werken en vergaderingen.Gelukkig is het nu iets rustiger. Met ons gaat het goed Bojan is volop aan het groeien,alleen maar willen staan en langs de tafel lopen,zolang er maar iets op tafel staat! hahah Hij begint ook echt zn eigen willetje te krijgen,boos worden als hij iets niet krijgt pffff een echt boefje word het. We zijn bezig met de voorbereidingen van zn verjaardag. Jeeetje nog 15 dage en hij is alweer 1 :O wat is het snel gegaaaaaaaaaaaaaan @ Lelie: Met Bojan is het goed gegaan op het CB. Hij had s nachts wel last van zn beentjes. Telkens als hij zich omdraaide moest hij huilen. Zn gewicht is nog steeds onder de lijn 8940gram enhij is 74,5cm! Nog 3 daagjes en jou meid is alweer 1!! Wij zijn ook al druk bezig met de voorbereidingen van Bojan zn verjaardag . We gaan het in een zaaltje in zaandam vieren, 30 mensen in ons kleine huiskamer word een beetje druk. Als je zat 30 okt niets te doen hebt ben je van harte welkom @ Yukl: De laatste loodjes meid, trek je het nog een beetje? Lekker rustig aandoen deze laatste weken. Super mooie buik heb je trouwens . Misschien word ie wel op Bojan zn verjaardag geboren!!! Hoe gaat het met Tobe vind ie het al spannend dat ie grote broer word? @ Lola: Hoop dat het deze maand eindelijk raak is meid duim voor je !! Wanneer ga je testen. Ik denk net als de andeere meiden dat het uitgaan enzo niet echt slechte invloed kan hebben hoor.. Zou misschien wat Lelie zegt toch ook langs de HA gaan da weet je idd waar je aan toe bent misschien is alles wel ok maar duurt het ffies voordat het raak is,heb het in mn naaste omgeving namelijk ook meegemaakt dat het even een tijdje duurde. Het komt goed sgat. xxxx
Blue, ik heb net die dag een afspraak he-le-maal in Nootdorp Jammer!!!! Was graag langsgekomen op Bojan zn feesie!!!! Maar jij bent nog steeds van harte welkom hoor as. zaterdag... Kijk maar of het lukt. Liefs
zo, ben ook weer in het land der levenden! hier gaat alles goed. Fleur is een lekkere eigenwijze tante, ze laat goed van zich horen wat ze wel en niet wil *zucht* en de afgelopen week weigerde ze bijvoorbeeld te eten. Gelukkig kunnen we goed boos op haar worden en dan kiest ze eieren voor haar geld hihi. agossie. En ze vindt haar wagen ontzettend leuk en loopt er ook de hele dag achter als het aan haar ligt. @yukl: nog heel even. @lola: ik ga duimen! @lelie: wat spannend allemaal zeg! @levensstijl: ehhhh, ik heb tijdens mijn zwangerschap van fleur alleen maar hamburgers (big mac's om precies te zijn ) gegeten. Dus ik was niet heel gezond, maar dat was het enige wat ik binnenkreeg. Na een week of 16 ging dat iets beter en lusste ik ook weer brood, fruit en groente maar nog steeds was mijn drang naar een big mac een flink stuk groter en we zaten gemiddeld 2x per week bij de McD Ik dronk al nauwelijks en at geen rare dingen dus dingen laten is voor mij nooit echt een probleem geweest. Nu is onze levenswijze wel gezond. We zijn nogal makkelijk en afhaal werkt hartstikke goed vinden wij maar is niet zo goed voor Fleur. Dus koken we braaf elke avond groentes. Ik val gewoon af hihi terwijl ik er niets voor doe, alleen maar gezond eten.
Hi Allen, Super bedankt voor jullie lieve berichtjes, steun en tips. Vind ik erg fijn. Ik denk ook dat we niet altijd gemist hebben zoals deze maand zeker niet. Ben afgelopen woensdag ongesteld geworden, dus had wel kans om zwanger te zijn! Maarja...deze maand ga ik het nog zelf proberen. Ik ga Jasper toch porren om met me mee te gaan naar de gyn. Hij ziet zelf nu ook wel dat het zelf niet zo gemakkelijk gaat. Ik hoop voor 1 december langs de gyn te kunnen. Maar goed mijn volgende ei verwacht ik op 1 november! Dus op 15 november ga ik de gyn bellen!! @ Lelie vandaag is je meisje toch jarig??? En anders alsnog gefeliciteeeeeerd!!!! Wat een trots dat deze dame na zo'n lange weg jullie leven heeft verrijkt. Ik hoop dat de tweede zich sneller aandient Maar jemig ben wel onder de indruk van jullie weg...pfff :S @ Yukl tik tak tik tak...bijna bijna bijna Jemig ik weet nog dat wij samen probeerden en nu heb jij al bijna je kindje in je armen. Tijd vliegt al voelt het voor jou nu anders. @ Blue wat fijn dat het zo goed gaat met jullie. Ennuh wat leuk Bojan ook alweer bijna 1. Jemig wat een 1 jarigen boom Thxx voor je duim...bewaar je hem voor 1 november @ Maia ook jij thx en save your thum for 1 november Hihi wat grappig trouwens dat jullie pedagogisch boos inzetten en het werkt. Maar kan me voorstellen dat het soms vermoeiend is. Wat fijn dat je lekker afvalt terwijl je er niks voor doet. Doe mij ook zo'n portie Hahaha Hier verder alles oke. Druk met werk. Erg chaos. Kids zijn ronduit onbeschoft. Dus tis momenteel erg zwaar en heftig, maar gelukkig is de zaterdagavond vaak relaxt. *ik klop het ff af* Ik moet namelijk zo slaapdienst draaien. Wel heb ik een vast contract gekregen Dus dat is dan wel weer fijn. Hoest verder met Nina?
tekst over feestje van emma eff gekopieerd van ander topic: nu eff gauw over afgelopen zaterdag. het was druk tja dat heb je met gescheiden ouders, veel broers&zussen plus de aanhang en 2 gezinnen uit onze straat enz enz ik had nauwelijks tijd om te kletsen. veel later pas toen iedereen aan een wijntje begon ging het wel het was verder een geslaagde ochtend/middag. om 19:00 uur s avonds lagen we gesloopt op de bank (na opruimen en alle cadeaus van karton ontdaan!) emma op bed (was kapoetos) en een pizza op onze schoot. al met al een super feestje! de buren vonden het iig iets om er in te houden!!! dusse dat wordt vanaf nu af aan alle kinderfeestjes afgaan hiihi zo...en nu op naar de 2e verjaardag want volgens mij gaat het steeds sneller...voor je het weet is ze 18 morgen naar de gyn! ben benieuwd of alle uitslagen ok zijn! hou jullie op de hoogte! nu eff een emma SPAM:
Ahh vet lieve foto!!! @ ladylola: 1 november gaan we duimen! @ maia: Goed dat je hebt gevonden wat werkt bij Fleur!! hier kunnen jullie het wel zien in de banner. Het was meteen raak!! Ben nog een beetje in shock maar erg blij!
Nina!!! Gefeliciteerd!! Dat ging snel inderdaad Spannend meid! @ waterlelie: ik heb de foto's op hyves gezien, zag er super uit! Leuk dat je op die manier ook meer bevriend raakt met de buurt @ ladylola: dat werd wel tijd dat je vriend het ook eindelijk gaat inzien... Ik ben heel benieuwd wat de gynaecoloog gaat zeggen straks. Hoe gaat het met jullie nieuwe woning? @ maia: hmmmm hamburgers Wij eten ook meer vet sinds ik zwanger ben, heerlijk Ben benieuwd wat de schade straks is hahaha. Wel meer dan de vorige keer namelijk. @ bueeyes: ja het gaat zeker snel! En nog steeds... Tobe wordt alweer bijna 2! Hier nog steeds zwanger Ik begin wel echt op te raken. Slaap vreselijk, maar dan ook echt vreselijk, slecht. Last van voorweeen. Bij Tobe beviel ik zeg maar vandaag... En waren mn vliezen al 4 dagen gebroken. Dat zit er nu dus niet in. Ik hoop maar dat ik niet zwaar overtijd ga, daar heb ik echt helemaal geen zin in. Bovendien was Tobe nu al 4 kilo
WAT Nina!!!!!!!! Ik snap dat je even in shock bent ghihi maar jeetje wat spannend!!!!! Ik duim voor jullie dat alles goed blijft gaan! Yukl, ga werpen jij!!!
Haha dank jullie! @ yukl: nu is het wel eens tijd hup hup! wat was het ook alweer...ananas en rozenblaadjes of zo??
wauw nina, van harte gefeliciteerd!!!!! @lola: ik ga duimen @yukl: ik duim voor je dat je niet heel lang meer hoeft.
Goodmorning girls, ik heb net gebeld met het zkh voor verdere onderzoeken.. Mijn man kon al morgen voor zijn zaadklusje maar omdat we gisteren geklust hebben kon dat niet meer...volgende mogelijkheid pas 5 november!!! We gaan die dag gelijk ook voor de bloedafname (gezellige dag dus) Nou dan moeten ze nog de uitslag hebben en vergaderen (doen ze altijd op maandag) dus onze volgende afspraak met de ferti arts is pas op 19 november Ik hoop zo dat we door kunnen met ovulatie - inductie en hopelijk (nog) geen ifv. Op zich is het allemaal geen ramp ofzo maar we gaan 22 december op vakantie en komen de 28e weer terug...maar als we met een behandeling beginnen willen ze niet dat je weg bent.... Jammer maar ik heb een vermoeden dat we in januari kunnen beginnen. *en hopelijk op 13 februari weer een posi test* *HAHA*
oh ja dat zou leuk zijn. Jammer dat je moet wachten he. Als je ervoor wilt gaan wil je dat natuurlijk ook meteen. Ik hoop dat het allemaal een beetje snel gaat lukken!!
Wauw Nina wat super zeg Onwijs gefeliciteerd. Hopelijk heb je een prachtige en heerlijke zwangerschap met als toetje een prachtige gezonde baby Hoe voel je je? Moet zeggen dat ik wel ff moest slikken. Wat een geluk heb jij zo snel Kan je wat van dat een beetje deze kant op waaien @ Yukl??? Wat is het nou?????????? Jemig de menemig je wordt wel op de proef gesteld door je tweede spruit Aah je buikie zit gewoon lekker warm ook een fijne gedachte toch @ Lelie wat balen dat jullie weer moeten wachten! Maar hopelijk is het snel raak. Spannend hoor Nou hier op dag 14...dus nu nog ongeveer 6/7 dagen tot sprongentje...dus we wachten maar weer af Huisje gaat trouwens de goede kant op. Fundering ligt er en in ons blok staan al 6 huizen in hun muren. Dat in 2 weken tijd!! Maar ik verwacht dat het van ons pas voor kerst staat en dan moet het huis nog gemetseld worden, dak erop, muren, technische dingen...dus tjah sept 2011 staat in de planning. Zover ik weet zijn tot nu toe ieder jaar rond die tijd blokken opgeleverd.
Lola, huizen worden tegenwoordig erg snel gebouwd he! De nieuwbouwhuizen zijn een soort van kant en klare bouwpakketjes hihi Die van ons is ook binnen 1 jaar gebouwd! Tegenover ons zijn ze bijna mee klaar...heb het helemaal kunnen volgen...ziet er bijna te gemakkelijk uit Ik hoop dat het sprongetje goed 'springt'!!!!! Is jou zo gegund meid! Soms denk ik ook wel....mijn zusje bijvoorbeeld was het in 1 keer raak Ze is nu 7 weken zwanger.. verder niks bijzonders vandaag.... Heb erge last van krampen, gisteren ook wel maar nu meer. Ik denk dat ongi aan zit te komen...(bij mij is dat alleen maar bruine afscheiding). We zullen zien...ik voel me iig flink beroerd! Hoe gaat het met de rest? Blue, jou mannetje bijna jarig he! Veel plezier alvast zaterdag!!!!
Niet te vroeg juichen qua huizenbouw Die van ons is uiteindelijk 9 maanden vertraagd en we kregen pas een maand voor de oplevering te horen dat ze het niet gingen redden Het complex stond er al, maar de afwerking binnen heeft heel erg lang geduurd. Nu is de bouw misschien wel een stuk complexer omdat het appartementen betreft. Maar er werd steeds van alles gestolen waardoor ze niet verder konden met de planning. En dan die stomme bouwvak er tussen. 1 groot drama in ieder geval. We hebben er trouwens wel heel veel (boete)geld voor gekregen, dat was dan weer een meevaller Volgens mij hebben ze helemaal geen winst gemaakt op ons project @ waterlelie: ik vind het spannend (jullie plannen voor de tweede)! Hopelijk valt het qua planning mee anders kan ik het me voorstellen dat het vervelend is om nog zo lang te moeten wachten. @ ladylola: als we nou het stokje overdragen ik bevallen en jij zwanger! @ nina: hoe voel je je? En tsja, hier dus nog steeds geen baby Bleh! Maandag word ik gestript, ben benieuwd of dat zoden aan de dijk zet. Met 41 weken word ik overgedragen aan het ziekenhuis en word ik ingeleid. Dus nog even...
He getsie yukl, jammer dat het zo lang duurt! Dus maandag wordt je gestript...en terecht Hoop dat het gaat werken! Helaas is het 23 oktober niet gebeurd he @hier, heb de eerste bruine afscheiding gespot! Ik snap er werkelijk niks van! Wat is dat nou toch?! Nog nooit in mij leven heb ik dit gehad en 8 maanden na bevalling komt er steeds meer regelmaat in te zitten... Laatst had ik op 10,11,12 en 13 oktober ook last van. Maarjah...dit is geen echte ongi zegmaar...maar wat dan wel? Heb ik dan ook een eisprong?? Begrijp mijn lichaam echt niet hoor
@ ladylola: Leuk om te zien hoe je huisje wordt gebouwd! En ja ik wil heel veel van dit geluk jouw kant op gooien....... echt ik wou dat het kon ik gun het je van harte!!!! @ yukl: oke enige troost hier.. het kan niet lang meer duren. @ waterlelie: wat zou het dan zijn denk je? het is toch een regelmaat en een bruine afscheiding zou toch ergens vandaan moeten komen? Hier alles goed.. beetje moe maar dat valt nog wel mee. Gelukkig is Jolien erg gezellig en lekker knuffelig! Morgen ga ik een bugaboo ophalen van een collega. Vind mijn wagen niet super en kon deze overkopen voor 70 euro.