Amsterdamse mama's to be

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door blueeyes82, 20 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nina,

ja een Bugaboo wagen is heel ok!:D Wat een relaxte prijs...€70,-!!!!

HIEP HIEP HOERA VOOR BOJAN!!! GEFELICITEERD ZIJN 1E VERJAARDAG!!!!

2. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Ik ben nog op tijd!!

BOJAN GEFELICITEERD MET JE ALLEREERSTE VERJAARDAD

3. blueeyes82

blueeyes82 Actief lid

14 mrt 2009
    132
    0
    16
    Peuterleidster op een creche
    Amsterdam
    Dank je wel allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaal

We hebben een leuke en bescheiden verjaardag gister gehad morgen vieren we het in een zaaltje met 25 man . Ga straks de mooooieee barbabenno taart ophalen :D

4. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ yukl: super gefeliciteerd met Pelle Sam!! Geniet ervan!!

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hiii:D

Bojan gefeliciteerd en trotse mama natuurlijk!!! Wauw een verjaardagsfeestje in een zaaltje? Zoo dat wordt vast een geweldig leuk feestje:D geniet ervan!

@ YUKL
    Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon Pelle:D Eindelijk toch op zijn verjaardag geboren ;) Wat snel gegaan ook zeg,...heerlijke wolk van een zoon! Geniet er maar fijn van.....ennuh ik hoop idd dat jij dat stokje heb overgegeven. Terwijl jij aan het bevallen was met goed geklust hopelijk een gelukje aan deze kant:D!

@ Nina wat een koopie 70,- voor een bugaboo! Welke kleur?

@ Lelie het is inderdaad bizar hoe sommige mensen zo zwanger raken en anderen er hun best voor moeten doen, maar in the end hopen we allemaal gelukkig te kunnen zijn met zo'n wonder!

Gelukkig is Jasper nu ook zowaar helemaal betrokken en wil er helemaal voor gaan. Dat maakt het bijzonder prettig:D
    En die huizen zijn idd zo gebouwd. Enige wat vertraagd is de bouwvak en vorst en regen.

Jemig Yukl wat erg zoveel vertraging en wat erg dat er mensen zijn die dat stelen. Erg triest!

6. Maia

Maia Niet meer actief

yukl: gefeliciteerd met jullie zoon Pelle!

@bojan: geniet van je feestje vandaag

7. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Lieve Yukl, ook vanaf hier van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Pelle Sam! Echt een stoere naam!!!! Klinkt echt leuk samen met zijn grote broer;)
    Geniet ervan en we horen nog wel over hoe en wat:D

Dikke knuffel

8. Yukl

Yukl Niet meer actief

Dag dames! :D En jaaa hoor, hij is er! Perfect getimed ;)

Ik ben dus afgelopen vrijdagavond bevallen. Ik heb die vrijdagochtend nog de verloskundige aan de telefoon gehad omdat ik het niet meer trok. We spraken toen af dat ik de volgende dag gestript zou worden en warempel begonnen 's middags om 17.15 uur de weeen :D Blijkbaar was mijn lichaam het ook zat ;)

Het was een hele snelle bevalling. Om 19.15 uur was de verloskundige er en waren de weeen nog lachend op te vangen. Maar nadat ze me getoucheerd heeft en me verzekerde dat het ECHT weeen waren en ik vervolgens onder de douche stapte, werden ze eindelijk heftiger. En 2 uur later ben ik bevallen! En thuis! Dat wilde ik graag :) Het was super fijn, ik had 2 hele lieve verloskundigen (de vaste en een vierdejaars student). Wel heeft Pelle het even moeilijk gehad omdat de navelstreng in het geboortekanaal scheurde en hij dus al in het kanaal zonder mijn zuurstof kwam te zitten :$ Ze hebben hem er toen snel uitgetrokken en zijn apgar was 6-7-9. Geen fantastische score dus (Tobe had 9-10-10 terwijl hij het ook moeilijk had tijdens de bevalling). Maar na een tijdje begon ie goed bij te kleuren en liet ie van zich horen en nu doet ie het vooralsnog goed :)

Het is wel heftig, 2 kids. Tobe vindt zijn broertje echt helemaal fantastisch, maar is momenteel wel een handvol. Heel erg veeleisend, maar ik kan het hem niet kwalijk nemen. Het is ook heel wat, opeens zo'n klein broertje in huis.

9. Maia

Maia Niet meer actief

wauw, wat een verhaal! Nogmaals gefeliciteerd, rust lekker uit en geniet van je gezinnetje.

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wauw tis vliegensvlug gegaan zeg, maar jemig wat een angst hebben jullie nog gehad! Wel fijn dat Pelle het nu zo goed doet:D Heerlijk hoor nu een huis vol mannen, hahaha;)
    Wel pittig hoor. Ik hoop dat je wel een beetje kan genieten van je kraamtijd:D

Hoest verder met de rest? Iedereen is denk erg druk;)

Ik heb gisteravond op me neefje en nichtje gepast samen met met Jasper. We hebben daar eten gekookt, ze in bad gedaan en in bed gelegd. Dus het hele avondritueel. Nou tis wel aanpoten hoor (terwijl ik op de crèche er 9 tot 15 kan handelen!!), maar heb erg van genoten. Het was een leuke try-out om ze alle 2 te hebben. Me neefje logeert af en toe bij ons en we zijn vaak met de familie samen, dus ben altijd met ze in de weer. Voelt toch een beetje als eigen he. Vooral als het van je zus is, denk ik.

Dat heb ik totaal niet met het kindje van jasper's zus. Me schoonmoeder houdt me ook als een havik in de gaten, want haar dochter en kleindochter zijn haar alles. Ben blij dat mijn schoonmoeder en ik totaal niet dezelfde visie delen, dus verwacht van haar weinig bemoeienis als wij een kindje krijgen.
    Hebben jullie dat ook? Pfff heb al 10 jaar baby, peuter, kleuter, schoolkind ervaring, en zelfs al 5 jaar met moeilijk jeugdigen van 6 t/m 18jr! Als ik wat zeg mbt voeding en opvoeding dan heeft me schoonmoeder altijd een ander idee. En achteraf....tjah kan kim zeggen...diddn't say I told you so!! Maarja dat houden we voor onszelf;)

11. Maia

Maia Niet meer actief

wat een rust hier!

Yukl: hoe gaat het met pelle?

Nina: hoe voel je je?

12. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Alles goed hier! Volgend weekend Jolien haar verjaardag vieren. En gister weer tante geworden van Amy!!

13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hallo:D

Idd wat een stilte hier!

@ Nina wat leuk gefeliciteerd!!! En wat spannend Jolien ook alweer bijna 1. Jemig de tijd vliegt.

@ Maia wat een leuke foto van Emma. Creatief ook nog:D

Nou wij hebben gisteren getekend voor ons huis. Dus nog een jaartje en dan is het hopelijk zover:D Begin nu wel te twijfelen of een baby op dit moment wel zo verstandig is:( We hebben ervoor gekozen dubbele lasten te dragen en ernaast natuurlijk te blijven sparen, maar het wordt nog een bijzondere opgave qua budget om ook nog is te sparen voor een babykamer. Maar goed gezien onze fysieke status om zwanger te raken durf ik het niet aan om het uit te stellen. De kans wordt ook groot dat we tussendoor moeten verhuizen, dus dat maakt het ook nog gecompliceerd. Wat een dillema's:(

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ ladylola: niet over in zitten! Het komt goed, echt waar. En al zou je nu zwanger raken, dan is dat ten eerste natuurlijk geweldig :) En ten tweede weet je daar wel wat op te bedenken. Wij kregen de sleutel bijna 2 weken nadat Tobe is geboren en we hebben tussendoor in een afgrijselijke sociale huurwoning gezeten. En die dubbele lasten hadden we inderdaad ook. Ik dacht echt dat het allemaal NOOIT goed zou komen, maar we hebben het overleefd ;) Veel hulp gehad van familie en vrienden :)
    Gefeliciteerd dat het nu officieel is!

@ nina: he zwangere :D Hoe voel je je?
    En leuk, haar eerste verjaardag! :)

Hier gaat het redelijk. Wel vreselijk moe. Pelle is echt een zuiplap, hij wil ontzettend vaak aan de borst en dat breekt me aardig op. 's Nachts slapen we vreselijk slecht en Tobe wordt natuurlijk weer erg vroeg wakker. Pfff! Ik ben blij als we een paar weken/maanden verder zijn en alles weer een beetje normaal is.

Verder is Pelle ontzettend lief :) Ik zal zo eens een foto posten. En Tobe vindt Pelle helemaal fantastisch!

15. Maia

Maia Niet meer actief

@yukl: wat een schatje!

@lola: spannend een nieuw huis! Maar het zal allemaal wel loslopen!

16. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Yukl, wat een ontzettende lieve schat!!! Heerlijke foto's op je Hyves ook;) Klopt het dat P (meer) op jou lijkt?

Lola,

heel erg spannend een nieuw huis. Is nu ook erg officieel he...contract tekenen:D Het komt allemaal goed joh!!!! Je moet nu zeker niet gaan twijfelen over wel of geen baby...alles heeft een reden;) En als het zover is zijn er altijd oplossingen te bedenken!!!
    @schoonmoeder, vervelend dat je zo op je vingers wordt gekeken. Is zij dan ook zo'n type dat zij het kindje van je afpakt;) Zo van "geef maar aan mij" GRRRRRRR

Nina,

lekker goed bezig met de voorbereidingen:D is echt heel bijzonder hoor zo'n 1ste verjaardag! Heb ook alles en vooral de bevalling op nieuw ervaren haha
    Wanneer is je eerste echo?

Blue,

snel een kop KOFFIE bij de HEMA doen! Woensdag?

maia,

jij hebt ook heerlijke foto's van je kleine meid! Ze worden lekker ondeugend he:D Alles willen ze nu ook uitproberen en vooral alles molesteren haha
    Die van mij haalt elke dag wel alle dvd's en PS3 spelletjes uit de kast:D (is manlief minder blij om;))

Hoe zou het met Anne en A zijn?

Kom op meiden...tijd voor een meeting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17. Maia

Maia Niet meer actief

jaaa wanneer gaan we weer meeten?

ik heb het de komende tijd wel druk e.d. maar misschien is na de feestdagen in januari handiger? roept u maar!

hier alles goed. Fleur had de afgelopen week ontstoken ogen, zo sneu. Echt van die soepoogjes. Het gaat nu wel iets beter al zaten ze vanochtend nog wel dichtgeplakt, het wordt al minder. Ze is dus ook naar het kdv toe gewoon.

@lelie: jaaa stelletje ondeugden krijgen we nu he! Hier ook een meisje dat erg graag de dozen met cd's openmaakt. En de cd's er dan uithaalt. En al dat soort dingen. Heerlijk eigenlijk, ik vind het soms zo moeilijk om dan streng te zijn ;) en moet stiekem altijd even lachen. Maar ik probeer het wel, streng en consequent anders leert ze het nooit.

18. blueeyes82

blueeyes82 Actief lid

14 mrt 2009
    132
    0
    16
    Peuterleidster op een creche
    Amsterdam
    Ollaaa Lady's

Excusses voor de stilte zit een beetje in een winterdipje bljah in het donker naar het werk in het donker naar huis. Ben de laatste tijd ook erg moe het lijkt wel of ik slechter slaap :$. Maar goed met Bojan gaat het goed, sinds meneer 1 is geworden is hij erg aan het uitproberen altijd aan dingen zitten die niet mogen zeg je er wat van dan word meneertje boos :O. Het feestje was overgens leuk hij is weer verwend met veel kado's de topper van de avond was de taart die erg in de smaak is gevallen bij iedereen (Thanx!!!! nogmaals Maia :* ).
    We moeten idd snel weer meeten januari?

@ Lelie: Volgens mij kan ik woe wel een bakkie doen. Ik laat het je wel dins weten. Ps de icecoffe met hazelnootsmaak is lekker :D

@ Yukl: Al een beetje gewend dat je 2 kids hebt? Wat is Pelle een moppie zeg om verliefd op te worden <3

@ Lola: Gaaf man een nieuw huis!!!
    Mocht je nu zwanger raken heb je een mooi vooruitzicht een nieuw huis heerlijk om daar je leven als gezinnetje op te bouwen.

@ zwangere Nina:
    Hoe gaat ie met je voel je je nog steeds goed?

xxx

19. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hey blue, we houden contact:D Heb wel zin in een hazelnootbakkie:D

Ben dit weekend officieel begonnen met mijn massagestudio! Toch weer 120 euro verdiend;) Gaat de goede kant op! Vond het echt super leuk om te doen....alles ging gewoon vanzelf alsof ik nooit gestopt ben;) het geeft me ook nog eens energie. Nou nu nog wat reclame maken; visitekaarten uitdelen, website op orde maken en dan moet het wel goed komen:) Vind het zo leuk...*gniffel*

Hier een aantal dagen voor de meeting:

zondag 16 januari
    zaterdag 22 januari
    zondag 23 januari
    zaterdag 29 januari
    zondag 30 januari

Nou, ik ga mijn bedje in. Morgenochtend zwemmen met Emma! Veel zin in!!!

Trusten!

Deel Deze Pagina