@ waterlelie: leuk, ik zag al de foto op je hyves! En fijn dat je al een aardig zakcentje hebt verdiend Heb je ook een website? @ blueeyes: ooh een taart van maia! Zien! @ maia: ooh ontstoken oogjes zijn vervelend. Pelle heeft momenteel ook van die dicht geplakte oogjes, maar dat komt natuurlijk doordat zijn traanbuisjes nog niet voldoende open zijn @ meeting: ik ben volgens mij nog helemaal vrij in januari Hier gaat het redelijk. Erg moe nog steeds dus ik hoop dat Pelle snel een ritme vindt. Tobe is wel super lief
yukl, ja ik heb al enige tijd webruimte! Staat nu eigenlijk niks op... Mijn broertje helpt me ermee. Hopelijk krijg ik het snel af!
Hii Jemig wat een drukte hier! gezellig Meeting ben ik voor hoor Ik heb alleen mijn rooster nog niet officieel, maar ik heb gespiekt en sta voor het 2de, 3de en 5de weekend in januari vrij. @ Yukl wat een schattie is Pelle En wat fijn dat een zuiplappie is, maar vermoeiend voor jou. Probeer je het al uit te stellen? Dus steeds rekken met 10 minuutjes? En Tobe al uit zin zomertijd? @ Lelie Wat gaaf joh je eigen salon aan huis. Ziet er mooi uit. Al veel klanten dus? ennuh mijn schoonmoeder is het type idd geef maar aan mij...nou echt pff meer dan 1000 baby's gevoed en verzorgd! En ze weer het altijd beter! Maar goed tis der eerste kleinkind en tis der enige echte van der dochter, dus tjah hopelijk doet ze het bij de mijne niet! Thank god dat mijn moeder niet zo is! Mijne is weer een betweter, maar dat ben ik ook @ Blue kan me voorstellen dat je baalt van de winter. Aah het zonnetje schijnt nu dus dat is ook wel fijn toch. Bojan volop in ontwikkeling dus! Fijn dat het feestje leuk was! @ Maia wat schattig Emma is druk op een ontdekkingstocht. Tis ook lastig om consequent te zijn als het best schattig en goed bedoeld is. Zij wil gewoon alles ondervinden Ennuh thx meiden. Het zal in mijn situatie ook wel loslopen. En doet me goed te horen dat alles op zijn plaats valt alleen is het soms moeilijk om dat in te zien. Het is al een prachtige gedachte dat we straks een groot huis hebben om het te vullen met prachtige, gezonde kindjes. Wuiiieiei had jasper zondag zover om mee te gaan naar de prenetal. Meneer was aardig duidelijk wat hij mooi vond en wilde en hij vindt ook dat we niet door dit moet afwachten, omdat alles wel op zijn plek valt. Dus dat is wel een troost en steunende man! Mmh zon schijnt erg fijn. Zo te horen op het nieuws krijgen we een pittige winter!
Sorrry sorry sorry *bloos* Komt door hetzelfde type qua combi namen. Tijdens schrijven gaat dat nogal is door elkaar, sorry *ashamed*! 16 januari is goed onder voorbehoud van mijn rooster
hihi kan gebeuren bij mij is alles onder voorbehoud omdat ik 1-2 verjaardagen heb. ondag 16 januari is mijn nichtje jarig, maar ze viert het vaak met haar moeder en die is de 8e jarig dus ik gok dat ze het op de 16e viert zaterdag 22 januari vmoet ik werken zondag 23 januari kan ik zaterdag 29 januari moet ik werken zondag 30 januari is m'n zwager jarig, maar die viert het vaak met m'n zus die 7 feb jarig is en meestal vieren ze het rond haar verjaardag dus de 16e is goed maar ik kan nog niet beloven dat ik erbij ben. Hangt er vanaf of ze het dan viert, wat de slaaptijden van Fleur zijn enzovoorts maar ik noteer het wel alvast voor de zekerheid hihi
So....ik ben terug We mogen door met OI!!!!!!!! Dus alleen hormonen en als er een mooi eitje zit dan de Pregnyl voor de eisprong.....en ja dan volgt de rest vanzelf.........zelf klussen Mijn voorgevoel klopte wel: aantal is de helft minder maar ho ho nog wel 51,8 miljoen zaadjes Bewegelijkheid 70% en volume 4,5. In 2007 was de aantal zaadjes 104 miljoen. Nou ik ben zo blij man! Ik heb een recept Duphaston meegekregen voor de ongi. Daar begin ik 16 december mee. Pfffffff wat is dit leuk zeg! Ik heb er zin an!!!!!!!!!!!! Hoe gaat het met de rest? Nog plannen voor het aankomend weekend? Morgen ga ik langs mijn zwangere zusje (10 weken). Ik heb een klein rompertje gekocht waarop staat: ik ben mijn tantes knuffel en een lief mutsje. Ohhh ik krijg alweer de kriebels als ik naar zo'n kleine maatje kijk *zucht* Zondag lunchen met mijn beste vriendin (ook al zwanger maar dan 23 weken). Is toch wat!!! Nou, lekker drukke boel dus! Liefs voor jullie allemaal *SMAK*
Hi meiden, @ waterlelie: spannend tijd breekt weer aan voor jullie! Ik duim met je mee dat je snel weer dat kleine maatje voor jezelf mag gaan kopen! @ ladylola: super een nieuw huis!! Je gaat het allemaal wel redden!! @ maia: Arme fleur met haar oogjes! En het is dus al een echte doerak! @ blueeyes: ben je nog erg moe? Ik hoop dat het snel weer wegtrekt! @ Yukl: wat een mooie ventje!! Hier deze week een beetje ziek geweest en erg moe dus hang ik voornamelijk op de bank. voordeel dat Jolien erg goed zelf kan spelen in de ochtend! Straks wordt mijn moederfiets geleverd! leuk!! en de meeting. Het maakt voor mij niet zoveel uit. ben zelf de 26ste jarig en denk dat ik het dat weekend erna vier maar dat is op een zaterdagavond dan.
he meiden! Wat een rust hier! @nina: doe lekker rustig aan. @lelie: ooo wat een spannende tijd voor jullie! ik duim hier alles rustig eigenlijk, we maken weinig mee. dus heb gewoon weinig te vertellen eigenlijk. Vorige week 4 daagjes vrij geweest, waarvan ik er van 2 genoten heb want de andere dagen waren Fleur en Jan ziek dus dat schoot lekker op maar ach. Verder gewoon erg druk met mijn werk en de kleine meid die steeds meer een eigen willetje ontwikkelt hihi... zo leuk is dat.
maia, hier ook alles zn gangetje hoor. Sinds woensdagavond kan Emma lopen, zo tof van dr!!!! Nu ren ik echt achter haar aan!!! maargoed, dat hoort er allemaal bij! Vriendlief heeft een slee gekocht..want tja...als het echt gaat sneeuwen dan zijn die krengen allemaal uitverkocht...zul je net zien. Net verjaardag van buurmeisje gehad en weer thuis lekker aan de snert gegaan Ook langs niks van mama Alba gehoord.... Hoe gaat het met jullie???? Zo, ik ga eens opruimen hier! Liefs
Hiii jemig tis hier echt rustig? Iedereen lekker druk? Je zou verwachten dat iedereen meer thuis is, maar niets is minder waar. Wel goed te lezen dat alles ze gangetje gaat. Jemig wat een kou he? lekker glad ook. Ben benieuwd of we kunnen schaatsen of dat er weer een pak sneeuw valt. Hier lekker druk en onderweg. Vooral nu met Sint en Kerst onderweg, is het shoppen geblazen. Allemaal verjaardagen ook nog. En we hebben hier ff kredietcrisis Overal vliegen de rekeningen om onze oren en al die b-day's en feestdagen, maar komt vast gauw goed. Alleen ff jammer dat ik zelf zo weinigkan shoppen, hehehe Jullie kids allemaal blij met Sint en Piet of slaan ze doodsangsten uit? Toch grappig hoe iedere kind daarin ze eigen referentiekader heeft. Nou fijne dag allen.. XX
Is zekers rustig hier How's live met iedereen??? Was nog steeds benieuwd hoe het met mama Alba gaat!!!!! En met kleine Alba natuurlijk!!!! Lola, nou Emma is absoluut niet bang voor de pieten haha Afgelopen weekend waren ze bij ons in het winkelcentrum muziek maken en dansen...nou dat vond ze geweldig!!!! Ze staat zelfs met een van die pieten op de foto haha zo schattig!! Hoe gaat het met jou meid? Weten jullie al wanneer jullie eventueel naar de gyn gaan???? Blue, wilde je nog langskomen voor een massagebehandeling??? Je krijgt wel korting hoor...die krijg je wel van mij...soort van kerstcadeautje maia, nina en yukl.........druk druk druk?????? Hier ook druk! Ik ren nu alleen maar achter Emma aan haha maar aan de andere kant vind ik het makkelijk zo! Het lijkt wel alsof ze zich minder snel verveelt...of hoe ik het ook moet omschrijven...ze heeft gewoon meer te doen zegmaar....echt leuk voor mij ook ofcoursre Het ziet er ook zo schattig uit...ben echt trots!!!! Nou ik ga nog even opruimen hier en daar want vanmiddag komt vriendinnetje (ook van het forum) langs samen met haar dochtertje. Heel gezellig!!!! Liefs!!!!
hi @lelie: wat goed dat je meisje loopt!!! hier ook bijna, maar het is al 2 maanden bijna dus ik ben benieuwd wanneer ze het nu eens door gaat zette en echt stukken loopt ipv 1-2 meter hihi hier alles goed. Gigantisch druk met m'n werk en thuis. Hier zijn constant Jan/Fleur (en soms ik) ziek dus ben vooral daar heel druk mee, m'n huishouden kom ik amper aan toe enz enz enz.. ach, so be it, komt in het nieuwe jaar wel weer allemaal.
Hoi meiden, beetje bijgekomen van al het sinterklaas-gebeuren? Wij hebben het alleen maar zaterdag gevierd bij mijn schoonouders. De kids zijn schandalig verwend...niet normaal gewoon! De pieten brachten 3 zakken vol met cadeaus en nog aantal losse (grote) pakjes!! Absurd Op een gegeven moment weet je niet meer wie van wie is haha... Ik zou vanochtend gaan peuterzwemmen maar had uiteindelijk geen zin zin meer....ik zag het totaal niet zitten om door die vieze drap te moeten fietsen. Volgende keer beter!!! Acht we vermaken ons wel hoor....Emma heeft zoveel speelgoed gekregen...we komen de dag wel door!!! Ik ga maar weer ns koffie zetten... Ik heb echt zin in onze meeting!!!! Vind het heel leuk om jullie weer eens te zien!!! En de lieve kindjes natuurlijk ook!!!! Leuk...dan zien we Pelle ook!!!!! 16 januari was het toch? Liefs voor jullie allemaal!!!
Joehoe Allen de sint drukte overleefd en nu begint de kerstdrukte alweer Wat super dat emma loopt Lelie. Ze vervelen zich dan een stuk minderen inderdaad, maar rennen kan jeHahaha! Schattig! Hoe gaat het met je salon? @ Maia aah als Fleur klaar is met zieken, zal ze ineens gaan lopen. Maak je borst maar nat Wel balen dat je zo'n ziekenboeg hebt. @ Meeting 16 januari? Dat is op een woensdag. Klopt dat? Betreft de gyn wachten we tot in het nieuwe jaar. Jasper vindt dat het vaak aan onszelf ligt. We hebben het te druk. We zijn er soms niet op momenten dat het zou moeten gebeuren. Waardoor we elkaar niet altijd adequaat treffen. Ook vind ik het nog steeds lastig om mijn eisprong te spotten. Op het moment als ik mijn eisprong voel dan hebben we het twee/drie dagen ervoor een aantal keer gedaan, maar op moment supreme ben ik of hij ergens waardoor we elkaar niet zien:S Sinds de afgelopen 2/3 cyclussen, is deze vrij gelijk. Dus komende maand hoop ik het goed te plannen!!! Hoest met de rest en kids???
Lola 16 januari is op een zondag @all, we hebben gisteren de hele dag de kamer van Emma behangen! Pffff een rotklus maar het resultaat mag er wel wezen! Ik moet nog even her inrichten en dan zal ik wel een fotootje spammen Ik vind het heel er gaaf geworden..was even bang dat het teveel zou zijn (druk) maar het heeft wel iets!!!! Nouja, kijk straks zelf maar
Kiekeboe! Leuk waterlelie, ik ben benieuwd naar het resultaat! En wat super cool dat ze kan lopen! Hmm ik moet die meeting wel even in mijn agenda zetten, voordat ik het vergeet Er ligt alleen een klein humpie op mijn buik Volgens mij heb je dat al vaker gezegd ladylola, dat jullie het dit keer beter gaan plannen etc. En niet blijven uitstellen he die gang naar de gynaecoloog? Naja, ik kan beter zeggen dat jullie gewoon moeten doen waar jullie je goed bij voelen Dat is tenslotte het belangrijkste. Maia, wat een onwijs gave taart staat er op je hyves met die pignuins! Tobe is helemaal verliefd op pignuins (met dank aan happy feet) Hier gaat het een stuk beter! Het waren wat hectische weken, maar we beginnen eindelijk een ritme te vinden. Ik ben Pelle regelmaat aan het bijbrengen en hij doet het er goed op. Huilt een stuk minder en slaapt een stuk meer. Bovendien slaapt ie min of meer door. Het jammere is alleen dat ie nog wel een halve nacht ligt te woelen en vaak tussen ons in komt te slapen daardoor. Dus hij krijgt 's nachts geen voeding meer (naja, is pas sinds een paar nachten zo dus misschien verandert dat nog), maar de nachten zijn nog wel onderbroken
Oh ja waterlelie, wat een goed nieuws wat de uitslag bij de gynaecoloog betreft! Wanneer gaat het allemaal plaatsvinden?
joehoe daar ben ik weer Yukl, ben ook super blij dat we weer voor ovulatie inductie mogen gaan! Is toch een milde vorm van MMM eigenlijk...Alles doen we op een natuurlijke manier alleen heb ik even een zetje nodig (nooit een eigen eisprong) ...dus dagelijks prikken met Puregon 125 eenheden en veel fm's De controles kosten de meeste tijd.. In mijn geval moet ik zeker 3 maal in de week langsgaan voor een echo en voordat bij mij een goede follikel groeit duurt meestal ruim een maand Maargoed, alles voor een goed doel Voor Emma deden we 11 pogingen, kreeg 6 keer een eisprong...en 5 keer werd een behandeling afgebroken. Hoop echt dat het nu vlotter gaat Ik begin de 15e met Duphaston (voor ongi). Ohja, ik zou nog foto's spammen van haar kamer!!! Hier komen ze: