Joehoeee helemaal top! Laten we dan de 23e afspreken! Waar? Gewoon hetzelfde plekje? Yukl en ladylola kunnen jullie ook????? Ik mis trouwens ook Orwen hier! Ze is al een tijd niet meer langs geweest.... Doegggg
anders moeten we ze even pm sturen! @orwen is volgens mij al heel lang niet meer op zp geweest. @nina: alles goed?
Hoi Meiden, Gister een echo gehad ennnnnn wij krijgen een Jongetje!!!!!!!!!!!!!!!!!! Spannend he!! Ja waar zullen we afspreken? Bij de bibliotheek weer? Zouden ze genoeg kinderstoelen hebben hahaha..
Oh nina, wat onwijs leuk voor jullie!!! Had je zelf ook al zo'n voorgevoel? Heel erg gaaf zeg!!!!! Dat wordt nu weer heel iets anders shoppen he!!! Hoe doen jullie dat met de slaapkamers? Jullie hebben 2 slaapkamers toch???? Ja we kunnen net zo goed weer in de bieb afspreken! Weet niet hoe jullie zitten met de slaapjes van de kids. Maar anders kunnen we ook wat vroeger afspreken rond 11 uur en dan brunchen ipv lunchen ..of maakt dat voor jullie niet uit en spreken we weer om 13:00 uur af? iedereen een heel fijn weekend!!!! Liefs
las het op je hyves Nina, wat ontzettend gaaf! ja, slaapje. Hier gaat Fleur tussen 11 en 12 naar bed, dus of vroeg, of na 13:00 (dan leg ik haar om 11 uur ongeveer in bed en dan slaapt ze tot zo'n 13:00 en dan moet ik nog naar A'dam komen dus ben ik er pas rond 14:00. Of 's ochtends, maar dan voor mij als het kan rond 10:00, of half 11 is ook prima.
Dag! Wij kunnen wel de 23e, maar wel afhankelijk van het tijdstip. Ik neem Pelle niet mee, want die slaapt al niet meer in de kinderwagen Ja hij is er vlot bij, stom he. Tobe ligt tussen ongeveer 12.30 en 14.30 op bed. Hebben ze er wel genoeg kinderstoelen? Al kan die grote bink van mij inmiddels wel op een gewone stoel haha. Zijn ze trouwens wel zo vroeg open op een zondag? Ik zie dat de bieb om 10.00 uur open is, la place dan vast ook wel toch?
La place is wel open dan toch??? Anders kijk ik eff op i-net... Nou, als ik zo lees kunnen we het beste vroeg afspreken...zo rond 10 uur. Is misschien wel beter...
Is trouwens dan bijna een maand geleden sinds de vorige meeting! Bizar, toen waren jullie kindjes echt nog kleine baby'tjes en nu zijn het al echte dreumessen!
Maand?????????? Volgens mij bijna een jaar geleden Zullen we dan om 10 uur afspreken beneden bij de ingang????
Hi meiden, Ik kan zondag niet zit nu in de auto op weg naar landal greenpark voor een weekendje weg! Veel plezier
Oh jammer nina... Maar dit is natuurlijk ook heerlijk. Veel plezier Wie gaan er nou mee? Lelie, blue, yukl en maia... Lola waar ben je??????????????????
jammer nina, maar heel veel plezier! ik pak trouwens om half 10 de trein, ben dan om 9:56 op het station en het zal nog wel 5-10 minuutjes lopen zijn dus ik ben misschien ietsjes later. Gaan jullie anders maar alvast naar boven als iedereen (behalve ik miss) er is, als ik jullie niet zie kom ik gewoon naar boven. Maar anders heb ik een overstap en dat zie ik niet zitten met een buggy...
zo, iedereen weer thuis? Wij net en ze is meteen haar bed ingegaan. We werden van het station gehaald en binnen 1 minuut waren d'r oogjes dicht hihi. ik vond het erg gezellig!