Net gebeld dat ik door mag met de 125 iE. Ik was eigenlijk heel verbaasd. Ik had verwacht dat ik meer moest prikken nml 150 iE. (heb ik gisteren stiekem gedaan) Moet iig morgen terug voor een echo....pfff alweer en zo snel achterelkaar Dus ik zei tegen de verpleegkundige dat ik het gek vond (zag echt zo'n groot vraagteken op mijn voorhoofd verschijnen) ...weer hetzelfde prikken. Ze zei dat mijn hormoonwaarde 316 oestrogeen was Ze zou het toch voor de zekerheid navragen aan de arts...tja, kan geen kwaad toch? Ik wil voor de zekerheid dubbel check Hmmm ga maar even googlen wat 316 nou inhoudt.
En ben je er al achter wat het inhoudt? Spannend hoor waterlelie!! Wat zou er eigenlijk gebeuren als je TE veel zou prikken? Tobe ligt nog lekker in coma. Pelle is net weer wakker en mijn man geeft hem nu de fles. Ben benieuwd hoeveel hij drinkt, wat hij drinkt overdags erg slecht de laatste dagen.
Wat ben ik blij dat ik mijn mond open heb getrokken voor een dubbele check. Arts belde me net en vertelde dat het twee kanten op kon gaan... Of ik heb gisteren voor de echo controle toen er niks meer te zien was een eisprong gehad en dat ie nu een gezellige tocht naar mijn baarmoeder aan het maken is...of het flokkie heeft weer een inzinking gehad moet nogmaals een boost hormonen hebben Ze zouden mijn bloed van gisteren nogmaals nakijken of er een eisprong heeft plaatsgevonden. Zou wel ontzettend grappig zijn (gelukkig hebben we geklust vannacht) Ik was notabene best vrouwelijk gekleed vandaag...onbewust gaan vrouwen tijdens hun eisprong zich aantrekkelijker kleden en gedragen Viel het niet op Nouja, ik fantaseer een beetje maar Dus wat is nu de plan: Vandaag en morgen toch 150 iE en dinsdag terug voor een echo. Mocht ik morgen gebeld worden met de mededeling dat er een eisprong is geweest tja dan ongie afwachten (of niet) en opnieuw beginnen. Zo ik ga maar weer...we zijn net uitgenodigd door onze buren om te gaan borrelen. Liefs
Was reuxe gezellie damens En de ijskoffie was verukkelijk (zoals altijd. Bojan sliep pas rond kwart over 2!! en maar 3 kwartier geslapen heb hem nu ook ffies in bed gelegd anders trekt hij het niet xx
spannend lelie ik duim dat het nu goed gegaan is dus! en fijn dat de ijskoffie lekker was heir heeft Fleur een flinke ruk gemaakt, was kwart voor 1 ongeveer in bed, duurde een hele tijd voor ze sliep maar uiteindelijk sliep ze en kwam pas om kwart voor 4 uit bed! en zojuist heeft ze haar eerste Happy Meal op hihi maar ze was wel erg moe de hele tijd, toch een lange ochtend geweest zo voor haar!
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat Na de 1e ronde!!!!!!!!! Te gek!!!!!!!!!!! Was vandaag je nod?? Jeetje gefeliciteerd meid!!!! Ben er even stil van
hihi mijn NOD is volgens mij pas maandag of dinsdag a.s. dus ik heb flink voor nod goed getest. Bij de oktober2009 mamas staat m'n test (de oktober2011 mama's trouwens ook ) en hij is best wel knal ... ja ik ben flink in shock. Ik had wel wat kwaaltjes sinds maandag ongeveer, krampjes in m'n buik, maar ik ging er vanuit dat het m'n ongesteldheid zou zijn. Nu had ik nog wel wat meer kwaaltjes maar ik zat voornamelijk in de ontkenning van "dat kan nog niet, niet te veel hopen, het is pas de 1e ronde" enzovoorts... tja, het kon dus wel
Goh maia, ik ben er echt stil van wat gaaf zeg!!!! Ook een oktoberkindje....dus ook dan ongeveer de 2e he? Wat grappig. Nou wat een nieuws allemaal hier...eerst nina nu jij in de 1e ronde en daarna hopelijk ik
ja voor jou zijn we ook aan het duimen ja in oktober, denk op z'n laatst de 12e, maar het kan vroeger zijn tot de 7e ongeveer. Echo zal wel zeggen wanneer precies, want omdat dit m'n eerste ronde was heb ik niet echt een idee.
WAAAAAAUW, gefeliciteerd maia!!! Haha ik hoorde je wel tussen neus en lippen door melden dat jullie alweer bezig waren. Wat heerlijk zeg! En weer in dezelfde maand uitgerekend! Jeetje, dan is Pelle gewoon alweer 1
hihi ja, maar dat was ook tussen neus en lippen door want ik had zoiets van, ach, het zal wel weer een maand of 6 duren.... niet dus
Heerlijk zeg Super spannend! We zijn wel lekker met een tweede leg bezig zo Hopelijk mag waterlelie snel aansluiten! En ladylola natuurlijk met de eerste. Ik zal ladylola trouwens eens pb'en.
Haaaaaaaaaaaaaai we're back! Weet even niet wat ik er van moet vinden. Rechts zijn er 3 van 11mm en links 1 van 11mm en 1 van 14mm Gaat dus best hard...maar het is nog niet helemaal kantje boord zegmaar. Dus wat we hebben gedaan is weer bloed laten prikken( jaja alweer) en morgen terugkomen voor echo. We gaan kijken of ik weer iets omlaag moet prikken...maargoed, dat horen we vanmiddag! Is best eng...hopelijk groeien die van 11 niet mee want anders is het echt over..maar als ik het zo bekijk is die van 14mm wel goed bezig ghihi *Lelie wacht in spanning af* Yukl, ja doet dat maar Ik ben benieuwd hoe het met haar gaat...
Heej yukl, ik heb vanochtend de pregnyl gezet....en morgen verwacht ik mijn eisprong.... We zullen zien...we doen iig ons best Had je nog iets van Lola gehoord?? Mooie banner maia, staat je goed! Tot snel meiden!!!! xxx