Spannend waterlelie Maar de eisprong is dus in zicht, fijn! In ieder geval een begin Ik heb nog niets van lola gehoord... Haar ook al een tijdje niet meer op hyves zien posten bedacht ik me. Er zou toch niet iets zijn?
Nou ik weet het allemaal niet zo zeker meer hoor... Ik voel namelijk niks! Ik ben bang dat ik geen eisprong heb gehad. Zondag was ie links 16,5 mm en rechts 15,5 mm. Heb nog diezelfde avond 150iE geprikt. En maandagmorgen dus Pregnyl. Ik ben onzeker omdat we dat ook al een keer eerder hebben gehad...de 1e poging toen nog. Toen was ik overtijd en volgens bloedtest was ik niet zwanger...moest ik aan de Duphaston om de ongi op te wekken En dat duurt weer zo lang...pffff Normaal voel ik steekjes en prikjes en vooral groeipijn...en nu al 3 dagen niks Zou ik de ziekenhuis kunnen bellen voor een bloedtest om te kijken of er een eisprong heeft plaatsgevonden? Ik wil niet voor jandoedel 2 weken voor 'niks' wachten! Oh wat is dit slopend joh! Ik dacht er zo 'makkelijk' over maar dat heb ik nu goed mis! Ik voel me echt verdrietig...kan hier echt wakker van liggen
Ah meid, wat vind ik dit rot voor je. Ik kan me voorstellen dat je er best verdrietig om bent hoor! Het is allemaal zo ontzettend spannend en onzeker... En behoorlijk intensief zeg als ik dat zo lees. Beheerst dat niet heel erg je leven op dit moment? Ik duim heel hard voor je dat het heel erg snel raak is! Heb je nog contact gehad met het ziekenhuis inmiddels? @ maia: hoe voel jij je?
he meis, wat rottig allemaal zeg hopelijk is het toch nog positief ik voel me wel goed, misselijkheid begint langzamerhand, vaag gevoel in m'n maag de hele dag en vanochtend stond ik op het punt om richting toilet te rennen. Dus het zit eraan te komen. Buiten dat heb ik niet echt 'last' van kwaaltjes enz.
Haha ben ik weer even afwezig zie ik heel goed nieuws!!!!! @ maia: GEFELICITEERD wat een super nieuws!!!!!!! @ waterlelie: hoe gaat het bij jou? Weet je al iets meer? Wel vervelend he al die onzekerheid! Ik denk aan je hoor! @ yukl: hoe gaat het met jouw mannen? En op school? Hier alles goed! We zijn nog aan het wachten totdat Jolien haar eerste stapjes los zet maar wat is het toch een heerlijk meis!! Verder groeit mijn buikie goed en heb ik morgen de 20 weken echo! Altijd spannend!!
Ahhh dat is vervelend!! Hopelijk duurt het niet te lang! Wanneer is je uitgerekende datum? Echo zag er helemaal goed uit!!!
Meiden, ik val letterlijk van mijn stoel! (12 dagen na pregnyl) Iig heb ik toch de 10.000 IE geprikt....en geen 5000 Maargoed, woensdag 9feb en gisteren was ie negatief OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooHHHHH ik schijt in mijn broek gewoon!!!!!!!!!!Ik voel niks.... alleen een hele zachte krampjes alsof mijn ongi een deze dagen aan gaat komen Ik twijfel wel of het vals is of niet.....morgen maar weer even testen....
Waaaaaaaat!!! Maar ik zie gewoon heel erg duidelijk een tweede streep!!! ZWANGER! Ik zou direct nog 10 testen doen als ik jou was haha Oeeee spannend zeg waterlelie!! Maar uhm, toch alvast gefeliciteerd hoor
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik zie een streep gefeliciteerd dan wordt het voor jou ook weer een oktoberbaby denk ik?
Hoi lieve meiden, even gauw....heb barstende koppijn Maar wilde even aan jullie kwijt dat ik zwanger ben!!!! Nu echt Morgen langs het zkh voor bloedtest!!! ja maia, weer een oktober kindje maar nu 24 oktober uitgerekend Is toch TE grappig he!!!! Ik reageer morgen uitgebreider.... Kussie
Jaaa, nogmaals gefeliciteerd waterlelie!! Wat super snel zeg! Fijn!!! Ben jij nou ook in oktober uitgerekend maia?
haha ja, volgens de calculators rond 5 oktober. Ik was van Fleur ook op 5 oktober uitgerekend dus het zou wel heel toeval zijn nou nu dan echt lelie: GEFELICITEERD!!!
Ja spannend allemaal he!!! En ja weer een oktoberkindje!!! Was precies 2 jaar geleden ook haha Alleen nu ben ik dan 24 oktober uitgerekend en Emma was toen 21 oktober ghihi Ohhh meiden ik ben zo happy joh!! kan het gewoon niet geloven!!!! In een keer???!!!! Vind eigenlijk dat we dat wel verdient hebben aangezien we bij Emma 3,5 jaar over hebben gedaan!!!! Nu even afwachten wat de arts vanmiddag zegt, heb vanochtend bloed laten prikken...EN DAN NIEUWE BANNERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!
Oooh spannend waterlelie!! Ben heel benieuwd wat de arts zegt! En hoe je nieuwe banner er uit komt te zien Kwamen ze er trouwens de vorige keer pas zo laat achter welke behandeling er nodig was? @ maia: dat is inderdaad wel erg toevallig zeg
Yukl, ja dat duurde best lang want er was steeds twijfel van wel of geen LEO operatie of toch eerst een eileideronderzoek en daarna een kijkoperatie bla bla bla Ook was de zaad van mij vriend eerst niet helemaal top (tja stomme momentopname) dus er was eerst een hoop puzzelwerk te doen Uiteindelijk toch oi. En na 11 behandelingen was ik zwanger van Emma
Joehoe, alles was goed! HCG waarde was 64. Klinkt weinig maar aangezien het super pril is, is dit hartstikke normaal. Ik was ook veels te vroeg voor bloedprikken ( 2 jaar geleden was ik verder zwanger en toen was de waarde 855!) maargoed omdat er toch geen twijfels meer waren ben ik gewoon vandaag gegaan! Wel moet ik volgende week opnieuw bloedprikken om te kijken of er een mooi stijgende lijn inzit. En daarna 1e echo plannen Nou dat wordt een mooie banner uitzoeken straks!!!! Ga er vanavond even voor zitten Fijne avond!!!!!
Ik ben echt heel blij voor je waterlelie Geniet er lekker van!! Wat leuk zeg, 3 zwangere dames in dit topic!
helaas 1 zwangere dame minder. Ik heb een miskraam en het mocht dus niet zo zijn voor ons. lieve lelie, lekker gaan genieten want ik besef me nu pas hoe wonderlijk zoiets is!