Hoi meisjes, even gauw een update van mij... Toch heb ik vanochtend even met het zkh gebeld (in tranen) want het voelt nog steeds niet lekker. Gelukkig namen zij mij serieus (natuurlijk doen ze dat Lelie, doe normaal ) en ze vertelden ook dat zij de enige zijn die mij de zekerheid kunnen bieden want eerlijk is eerlijk....tot vrijdag wachten is in deze situatie een hel en stressen is heulemaal niet goed voor het vruchtje. Vandaar ik morgenochtend om 11.45 uur een echo krijg Lief he!!!! Wat ben ik blij zeg! Vriendje moet werken maar mijn mams gaat mee voor support! Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat het loos alarm is.... Liefs
Nou hier helemaal happy!!!! Toevallig was mijn favo arts aanwezig dus dat maakte het dubbel zo leuk!!!! Met ons kleine prulleke gaat het fantastisch!!! Precies op schema 6,6 week en hartje klopte stevig zo'n 126 slagen. Zo bijzonder om dit nogmaals mee te mogen maken!!!! Ohja en het leuke is dat de afspraak van aanstaande vrijdag gewoon mag blijven staan zodat vriendje ook kan kijken. Nou, is dat niet te gek!!!! Echt, ik ben dol op dit ziekenhuis!!!! VU krijgt van mij een warme douche
Wat super fijn waterlelie!! Gefeliciteerd met het goede nieuws! En heerlijk dat je vrijdag gewoon nog een keer mag komen Hoe reageerde je vriend op het goede nieuws?
Hij was natuurlijk helemaal door het dolle heen Vind het ook heel leuk dat hij vrijdag mag spieken nina, ben benieuwd naar de kamer! Spam je m een keertje?
veel plezier met de echo lelie! hoe is het met de andere dames? Wat een rust hier! hier gaat het wel. Gisteren had ik controle echo en de vruchtzak(ken) zaten er nog. Dat was wel een shock, dat het er 2 leken te zijn. Maar ja, so be it. In elk geval word ik nu woensdag gecuretteerd, dan kunnen we weer verder
He bah maia, wat vervelend dat je gecurreteerd moet worden! Veel sterkte alvast aankomende woensdag....! Ik kan me voorstellen dat het een shock was dat het er mogelijk 2 waren!
Pelle heeft gister prikjes gehad maar hij heeft er toch wat last van volgens mij. Is wat hangeriger dan normaal. Hij ligt nu sinds een uur op bed dus ik hoop dat hij nog even lekker blijft slapen. Tobe ligt er ook in, dus even wat rust
Hoi hoi, maia, wat ontzettend vervelend dat je as. woensdag alsnog gecuretteerd wordt En 2 vruchtzakken, tjee...afschuwelijk. Ik denk aan je meis! Knuffel Yukl, even kunnen genieten van je rustmoment? Is altijd de vraag hoe de kleintje reageren op de prikje. Soms is er niets aan de hand en de andere keren slapen ze uren achterelkaar!!!! Emma heeft eigenlijk nooit last gehad van de prikjes, gelukkig Nou, gisteren een goede echo gehad! Prulleke is 10,8 mm en hartslag 145 slagen p/m Ikke helemaal blij!!!!!! 4 april staat de volgende echo ingepland! krijgen dan ook een voorgesprek voor een nekplooimeting voor als ik rond de 12 weken ben. nina, spam je nog een keer een foto van de babykamer? Zooooooooooo nieuwsgierig Hoe gaat het met Jolien? Blue, heeeeeeeeeeeeeeeeee hallooooooooooooooo Ik stap zo in de auto. Moet nml 3 grote bloembakken kopen voor mijn bamboebomen. Staat dan meteen fris en vrolijk in onze tuin. Lieverds, fijn weekend!!!
@yukl: hoe gaat het nu met Pelle? @lelie: wat heerlijk om te lezen zeg hier alles goed wel, nog 3 nachtjes slapen ik kijk er echt naar uit want dan kunnen wij daarna ook weer verder. Ben nu vooral lekker druk met Fleur!
Hoi lieve maia, hoe is het gegaan? Hoe voel je je?? Hier alles zn gangetje! Soms met vlagen misselijk maar alles voor het goede doel! Mijn buikje is ietswat opgezet maar ik kan ruimschoots mijn broeken nog aan. Verder ben ik vooral erg moe...ben grotendeels van de dag een vaatdoek kan dan niks en heb nergens zin in. Jammer voor vriendje dat ik zo anders ben maarja, niks aan te doen... Hoe gaat het met de rest van de meiden. Ohja, blue, zaterdag kan ik niet met je ice koffie-en we krijgen die middag bezoek want mijn vriendje is morgen jarig en viert het zaterdag. Okee, ik moet er nu vandoor!!!! Liefs
@ maia: hoe is het gegaan? hoe voel je je nu? @ waterlelie: ahhhh echt zwanger dus! haha komt wel weer goed! En Gefeliciteerd met je vriendje!!! Hier alles goed! Gister naar de VK geweest en nu weer officieel overgedragen aan het VU. 8 april de eerste afspraak!
dag dames, hoe is het gegaan? ingreep zelf goed, ik had er nauwelijks last van, wilde ook al heel snel weer naar huis maar heb verdorie nog 4 uur moeten wachten op de arts . Geestelijk was het toch wel even een klap, dus ik heb 2 dagen in een hoekje op de bank gezeten met een stapel boeken en Fleur heeft even gelogeerd bij opa en oma. Inmiddels gaat het weer morgen ook weer gewoon werken. zwangerschapswens is even in de ijskast gezet voorlopig, eerst dit even verwerken en die afgelopen maand slaap inhalen (heb giga wallen van het slechte slapen ) en daarna kijken we wel weer, misschien over een maand, misschien over een half jaar, we zien het wel weer.
@ maia: Ja doe maar goed rustig aan! En verwen jezelf maar een beetje. het is natuurlijk ook niet niets! Dikke knuffel van ons!
Echooooooooooooooooooo...wat is het stil hier! Iedereen lekker druk met buiten zijn Fijne zondag voor jullie en ik hoop dat het goed met jullie gaat. Liefs
Ja hoor alles goed hier!! Ben aan het wachten tot mannetje met Mac thuiskomt HONGER!!! Zoooo die kleine is ons echt aan het testen!! Driftbuien en haar eten weigeren en wegschuiven.....pffff iemand tips???
herkenbaar Nina. Bij ons helpt negeren het beste, als het echt te erg is hebben we een strafplekje bij de kachel waar ze even op de grond moet zitten. Maar voor eten is het negeren en dan 9 van de 10 keer gaat ze nadat ze de helft van d'r eten op de grond. gegooid heeft en dan ziet dat wij niet opletten ook wel eten maar ze is met eten niet zo lastig. ik heb voornamelijk last van een weglopende dreumes *zucht* vooral daarheen gaan waar mama niet wil gaan. Zo leuk. Ga een tuigje kopen voor op vakantie want dat gaat wat worden. Heb hele leuke gezien met een rugzak. O ja en als haar iets niet zint gaat ze de vloer dweilen. Waar dan ook. heel vermoeiend