He meiden, hoe gaat het? Is stil hier Heb vandaag mijn echo gehad en alles was goed. Ben heel erg blij!!! Hij/zij lag lekker te spartelen en te zwaaien Over 1 of 2 weken echo nekplooimeting en dan word ik overgedragen naar de vk. Heb me al aangemeld en ook voor de kraamhulp. Tot week 36 mag ik bij de vk blijven en daarna moet ik over naar de gyn. Ben blij dat alles zo goed geregeld is. Nina, jij ook bijna afspraak in het zkh!!! Hoe voel je je verder? En hoe gaat het met de kleine Jolien? Ik ga maar eens eten klaarmaken voor Emma. Liefs
het is hier zeker rustig! Fijn dat alles goed is lelie! hier ook alles goed, Fleur is gisteren gevallen en die heeft nu een rood clownsneusje maar buiten dat gaat hier alles z'n gangetje. Heb gewoon weinig te melden! ook wel prettig eigenlijk als je het zo bekijkt hihi!
Hi Meiden, Alles goed met jullie? Hier wel! Morgen weer even naar het VU voor de glucosetest en nog een extra controle bloeddruk. pfff lekker saai! De 28ste groeiecho en verder gesprek bevalling. Ziet er nu naar uit dat ze toch wel een natuurlijke bevalling willen gaan doen. Ik ook wel als ik zeker weet dathet kindje niet te groot is!!! Erg spannend dus weer allemaal. Komt nu toch wel weer dichtbij. Met Jolien gaat het ook goed. Veel tandjes die doorkomen dus gekwijl alom! haha verder is het een vrolijk meisjes ( meestal)! Vandaag aan het werk.... en vanavond even lekker naar de film met een vriendinnetje en Mac eten hmmmm mag tenslotte tot morgenochtend 10.00 niet eten!
jaa voor jou gaat het nu echt supersnel! Leuk hoor hier alles z'n gangetje. Fleur is ziekjes, of in elk geval: ze heeft koorts maar geen idee waarvan, dus die ligt nu lekker al een paar uurtjes te slapen. Verder is ze een draak eerste klas en lekker ondeugend.
Wow gaat inderdaad snel! En joepie waterlelie, je bent die kritieke grens voorbij! Wat fijn! Ben zo benieuwd of je in verwachting van een jongetje of een meisje bent Ik ben enorm druk, poehe! Hard bezig met afstuderen. Nog 3,5 maand en dan heb ik het achter de rug. Heerlijk.
dag dames, fijne moederdag gehad? hoe is het verder met jullie en de kids? hier alles wel goed, niets te melden eigenlijk
Olaa meiden Ben lang niet geweest sorry sorry !! Moederdag was leuk heb een ketting van pasta van Bojan gehad. Verder zijn we wezen BBQ bij mn broer. Verder gaat alles zn gangetje. Bojan begint vanaf volgende week bij mij op de creche Ben blij dat het vandaag eventjes geregend heeft eindelijk een beetje verfrissing
gezellig hoor! hopelijk heeft hij het bij jullie naar zijn zin hier een meisje dat sinds dit weekend 2 nieuwe favoriete woordjes heeft. Die meteen na elkaar komen, nml: "nee... mij" oftewel: we mogen niet meer helpen met haar schoenen aantrekken, sokken wil ze zelf doen, billen mogen niet meer schoongemaakt worden want dan moeten we aan haar benen zitten en haar benen zijn van haar, alle spullen die vast te pakken zijn zijn van haar enzovoorts
@ maia: hahaha dat is vermoeiend!!!! Sterkte daarmee! @ blueeyes: leuk een pasta ketting! Hier een pasta armband gekregen!!! @ yukl: hoe gaat het met afstuderen? @ waterlelie: hoe gaat het bij jou? Voel je je nog goed? Hier alles oke!!! de laaste loodjes komen in zicht. Nog 1 weekje werken en dan verlof gelukkig!
ja het is erg vermoeiend. Erg vermakelijk ook wat gaat het alweer snel met je zeg, al bijna 33 weken super! hoe gaat je zwangerschap? Beetje lekker? alles al klaar voor de baby?
Ja het gaat echt super snel! We moeten nog even de vloer in huis aflegen dan kunnen wij naar de andere kamer verhuizen en dan kan ik de kinderkamer gaan inrichten. We hebben het alleen erg druk. En mijn schoonmoeder is uitbehandeld voor haar kanker dus we hopen dat zij de geboorte nog mag mee maken. Wij zijn dus erg druk in de weekenden en doordeweeks. Heen en weer tussen Hoorn en Amsterdam dus het komt er ook niet echt van om het af te maken!
@ blueeyes: haha ik vond het zo grappig om je moederdagcadeau te zien. Ik heb echt precies hetzelfde van Pelle gehad. Dezelfde ketting, dezelfde kleur verf, hetzelfde kaartje. @ maia: haha ik vind het leuk, die eigenzinnigheid. Tobe heeft er natuurlijk ook een aardig handje van met zijn leeftijd. Hij kan tegenwoordig ook uitgebreid vertellen wat hij op het KDV heeft gedaan en dat is ook heel leuk! Echte gesprekken kan ik met hem voeren. Ik vind het nog steeds steeds leuker worden @ nina: jeetje, het gaat hard zeg! Alweer bijna verlof, lekker! Ben heel benieuwd hoe de bevalling straks gaat, hoe nummer 2 gaat heten en hoe het je allemaal gaat bevallen. @ waterlelie: bij jou gaat het ook hard zeg! En gefeliciteerd met jullie tweede dochter he Leuk zeg! Wat had je zelf stiekem gehoopt? Of had je geen voorkeur?
@ nina: nog veel te doen dus! Wel leuk, klussen aan de babykamer Vervelend van je schoonmoeder. Vooral voor je vriend/man hoe is hij er onder? Hopelijk kan ze nog kennis maken met nummer 2!
Ik ben enorm druk, maar het gaat allemaal goed en het ziet er naar uit dat ik deze zomer echt klaar ben met mijn master. Ik ga wel waarschijnlijk een tweede (extra) stage lopen vanaf september. Ik hoor deze week of ik ergens ben aangenomen. Had ik al verteld dat mijn man aan het solliciteren is voor een functie in Munster? Dat zou eerst per september in gaan, maar het is verschoven naar april 2012. We krijgen waarschijnlijk pas eind dit jaar daarover uitsluitsel. Duurt erg lang dus, maar we weten wel zeker dat we Amsterdam uit gaan. We willen zo graag een ruim huis met minimaal 4 slaapkamers en een tuin... In het geval van Munster gaan we naar Enschede verhuizen, in het andere geval waarschijnlijk naar Amersfoort. Al zijn we er nog niet 100 procent zeker van. Met Tobe gaat het goed, heerlijk ventje is het En hij heeft helemaal niet zo'n last van de peuterpuberteit! Af en toe zijn nukken, maar nauwelijks echte driftbuien! Pelle heeft volgende week het laatste deel van de dubbelblinde provocatietest. Ben benieuwd wat daar uit komt, maar ik kan me niet voorstellen dat hij KMA heeft eigenlijk. Maar wat dan wel... Het gaat nog steeds in ups en downs. Al slaapt hij gelukkig sinds 2 weken wel door! Sinds hij kan draaien en op zijn buik slaapt Maar drinken doet hij nog steeds weinig... Morgen CB, ben benieuwd hoeveel hij is gegroeid. Bijvoeding doen we a la rapley en dat is super leuk Hij is er al best handig in, met name met groente. Fruit is wat lastiger weg te krijgen, bovendien krijgt hij alleen nog maar appel ivm mogelijke overgevoeligheid voor bepaalde fruitsoorten.
jeetje nina, wat ontzettend naar van/voor je schoonmoeder wat rot voor jullie. Ik duim dat ze jullie kindje nog mag leren kennen!
@yukl: ik had al begrepen dat jullie A'dam uit gaan. Maar jullie komen hier toch eigenlijk ook niet echt vandaan? ik kan me niet voorstellen om ergens anders te wonen dan omgeving A'dam hihi. Maar wel leuk hoor, ik hoop voor jullie da thet doorgaat! fijn dat het met de jongens goed gaat. Ja heerlijk he, dat eigengereide. Ben er erg blij mee, mag van mij wel hoor we hadden gisteren weer wat, waren haar knuffel kwijt. Heeft haar een uur gekost om in slaap te komen, uiteindelijk wel weer gevonden gelukkig.
Leuk, er is weer wat gekletst hier Nina, jeetje dat gaat rap bij jou Nog een paar weken en dan hebben jullie een klein prinsje erbij!!! Maar wat ontzettend naar van je schoonmoeder!!! Kan er zo verdrietig om worden Hoe is het met je man??? Ik hoop echt dat ze nog de kracht heeft om bij de geboorte te mogen zijn. Sterkte! Blue, was gesellie!!! Emma ging meteen nokkie out haha was een drukke maar geslaagde dag! Heb je nog iets kunnen vinden voor de leidsters? Yukl, meid...je bent er bijna!!!! Joepie!!!! Vind het erg knap van je....na de zomer ben je klaar yeah En tja verhuizen...ik zou ook kiezen voor een ruime woning....A'dam is gewoon erg duur! Wel spannend eenn nieuwe omgeving en mensen om je heen. maia, oh jij ook al een kleine opdondert thuis haha Deze meid is soms zooo erg dat ik er gek van word. Ze begint te gillen als ze haar zin niet krijgt, of ze loopt zomaar weg...en ik maar achteraan hollen..pfffff En luisteren dat kent ze niet Moet echt paar keer tegen har zeggen dat iets niet mag. Nu zetten we haar ook in een hoekje, op zich helpt het wel. Ze is verder wel lief hoor maar de buien zijn erg vermoeiend. Jaaaa we krijgen dus een 2e dochter!!!! Ik ben erg happy, vooral omdat ze gezond is. Ik moest me vooral geen zorgen maken voor de 20 weken echo Ze zag er zo lief uit Mijn placenta zit voor en dat vind ik jammer. Ik voel bar weinig terwijl ik bij Emma al bij 15 weken al een fikse bellenblaas show voelde. Nouja, niets aan te doen.. Ik had echt verwacht dat we een knulletje zouden krijgen nwe hadden zelfs namen verzonnen...mijn zwangerschap is zoooooo anders. Mijn buik; had ik bij Emma veel eerder en groter, kilo's; nu 3 kilo aangekomen en bij Emma was die nu al 6, titten, Bij Emma niets en nu BIG , misselijker, elke dag hoofdpijn en erg MOE Zo zie je maar...geen zwangerschap is hetzelfde. Nou, ik ga Emmaatje maar in bed stoppen. Daarna langs vriendin en haar 2 dochtertjes. Liefs
@lelie: herkenbaar *zucht* lekker he die grieten! en wat leuk dat het weer een meisje wordt! super zeg. Wat weten ze dat snel trouwens, niet bang dat het nog verandert? geniet er lekker van! Fleur heeft me vanochtend geholpen met het wassen van de ramen en daarna even mijn auto:
Ah wat een super foto! Emma is ook erg van de poets haha...als ze bijv. een kruimeltje ziet oid. dan pakt ze een doek om dat weg te vegen, zo schattig!!! Echt een meid he We maken ons geen zorgen betreft het geslacht, die man weet wel waar hij het over heeft. Is een zeer bekende uit Amsterdam en kan al zien vanaf 14 weken Hier zijn website: Echo Centrum Amsterdam Fijne zaterdag allemaal!!!