@ maia: wat een super schattige foto!! @ waterlelie: jippie een meisje erbij straks en alles ziet er goed uit dat is het beste nieuws. @ yukl: Is Pelle goed gegroeid? hier alles nog oke! Vanavond weer een echo voor de groei en extra bloeddruk controle want die is alweer omhoog aan het gaan... Ik voel mij nog wel goed alleen die buik is zoooooo zwaar!!
dank je! Fijn dat alles goed gaat met je zwangerschap. Nog heel eventjes hopelijk blijft je bloeddruk een beetje onder controle nu.
Hoi ladies, Heb zojuist mijn echo gehad maar we moeten volgende week terug komen omdat de arts het niet helemaal goed kon zien. Het aangezicht en het ruggetje was moeilijk zichtbaar omdat ons meisje zowat in mijn placenta ligt verscholen Is best balen dat mijn placenta voor ligt...je ziet eigenlijk alleen maar een blok grijs in beeld Wat nou ook ontzettend k*t is, dat als mijn placenta over 10 weken nog niet goed ligt (niet mee omhoog groeit met mijn baarmoeder) en voor de uitgang ligt, dan wordt het uiteindelijk alsnog een ks!!!!! Ik baal enorm!!!! Ik WIL juist GEEN ks Ik ben zo bang daarvoor omdat het de vorige keer zo'n hel was...pffff mijn klaagmodus staat even aan hoor Ik hoop dat volgende week een succesje wordt en dat ik over 5 weken een mooie pretecho krijg want zo komen er geen mooie plaatjes helaas... Hoe gaat het met Nina???????????
He balen waterlelie! Ik had het ook en kreeg daar ook een extra echo voor. Bij mij is de placenta wel voldoende meegegroeid gelukkig. Ik wilde ook echt geen keizersnede.
Ja goed hoor. Ze liggen alleen nu wel beide wakker en ketend in bed. Twee kinderen op 1 slaapkamer is toch niet zo heel handig. Vrijdag uitslag KMA test van Pelle.
@ waterlelie: zag je ook die hele dikke hoogzwangere vrouw met wit shirt en ketting samen met man en klein meisje met rood wit stippen broekje aan in het ZH vanavond???? dat was ik!!!! Ik was al in twijfel of jij het was of niet.... haha
hier verder alles goed. Met 39 weken krijgen we een ks! verder redelijk hectisch geweest met vorige week overlijden van mijn schoonmoeder en afgelopen maandag de crematie. op naar de leuke tijden nu!
WAT Ik dacht al, wel eenn bekende stem heeft zij Wat een misser zeg!! Sorry hoor....ik moet toch maar eens mijn bril na laten kijken Ja dat was ik dus haha, lekker springen en drinken Jeetje wat is Jolientje ook groot geworden zeg!!!!
haha ja ik wou al wat zeggen maar jullie waren druk bezig weer nieuwe afspraak in te plannen! Is de kans nog groot dat de placenta verplaatst? Ik vind het allemaal wel erg spannend nu hoor. morgen bellen voor afspraak anesthesist... gek idee dat je dan weet ongeveer wanneer je kindje geboren gaat worden.... ja jammer dat we niet even hebben kunnen kletsen...
Nina, ik ben er volgende week woensdag weer Geen idee hoe of wat...hopelijk kunnen ze goed haar aangezichtje en ruggetje bekijken. Over 10 weken terug om te kijken of de placenta naar boven is geschoven. Lijkt me wel gek als je al precies weet wanneer de kleine geboren wordt! Wat ontzettend suf dat we elkaar niet (helemaal) herkenden.. Had Jolientje graag van dichtbij willen bewonderen
ahhh jammer ik ben er hopelijk vrijdag weer voor afspraak anesthesist moet morgen zelf bellen en dan donderdag weer......!! Ja stom he!! Moeten we toch maar wat vaker afspreken! Ik hoop dat volgende week alles er goed uiziet voor jullie!
Wat jammer dat ik nu pas lees ( in mijn 38e week) dat er een topic Amsterdamse mama's to be is. Succes!
Hoi lentebaby, ja jammer we schrijven al zeker 2 jaar met elkaar. Sommige al voor de 2e keer mama of zwanger. Maar je mag natuurlijk altijd meeschrijven hoor is nu voor jou aftellen geblazen! Heb je een fijne zwangerschap gehad? En wil je graag in het zkh of thuis bevallen? @echo, ons meisje lag er nu eindelijk goed voor. De arts had maar 1 kans dus het was een super snelle controle. Maargoed, wat we moesten bekijken hebben we gedaan en alles was perfect Nu op naar de pretecho over 4 weken haha Nina, over een week is het al zover!!!!!! Spannend!!!!
welkom lentebaby je mag altijd meeschrijven! jeetje nina, wat komt het nu ontzettend dichtbij voor je! spannend hoor ik ben benieuwd naar de foto's van jullie kleintje volgende week we moeten binnenkort misschien amar weer eens gaan meeten?
@meeting, lijkt me leuk! Zullen we dat dan in september doen? dan is Nina alweer op de been en dan ben ik nog niet bevallen Alles okee met jou maia en met Fleur!!! Leuke foto's van je vakantie!!!!