hey hallo. leuk zo'n topic. ik ben as maandag 31 weken zwanger van ons eerste kindje. woon in nieuw sloten, waar wonen jullie? doet er iemand van jullie aan zw-gym of iets? greetz
welkom cath! spannende tijd heb je nu! leuk. weten jullie wat het wordt of blijft het geheim? ik heb tijdens mijn zwangerschap yoga gedaan, dus niet al te inspannend maar dat is alweer een tijdje geleden.
@meeting: vind ik een goed plan om het in september te doen. voor de verjaardagen van de hups ja hier gaat het goed. net idd lekker op vakantie geweest, het was wel erg warm maar het ging allemaal hartstikke prima. nu weer thuis een weekje en volgende week vrijdag weer werken. met Fleur gaat alles goed. Is nu een gigantische papegaai en de peuterpubertijd is in volle gang hoor, wat nu 'ik ben 2 en ik zeg nee'... hier is het 'ik ben nog geen 2 maar daar zit ik niet mee'
@ maia: ohoh je hebt er dus je handen vol aan! Goed dat jullie vakantie zo leuk was! @ waterlelie: gelukkig alles goed op de echo! @ cath: Ik woon bij lelylaan in de buurt. En ja ik heb dit keer bevallingscursus gedaan wel ver weg bij de wibautstraat maar was erg leuk! Is het je eerste kindje? @ yukl en blueeyes: hoe gaat het bij jullie? @ lentebaby: je kan altijd meeschrijven hoor. @ meeting: ja lijkt mij erg leuk! zooo dat wordt dan denk ik best pittig met 2 kindjes haha..
Hier nog de dagen voor de meeting/lunch! Ik heb voor gemak maar de zondagen gepakt: zondag 4 september: Lelie zondag 18 september: Lelie zondag 25 september: Lelie Wie volgen????
zondag 4 september: Lelie, Maia zondag 18 september: Lelie, Maia zondag 25 september: Lelie, Maia in theorie kan ik alle dagen, alleen waarschijnlijk heb ik de 4e en de 25 een verjaardag gok ik zomaar maar daar gaan we toch pas 's middags heen dus als we zoals eerst weer 's ochtends afspreken kan ik gewoon
Lieve Nina, gefeliciteerd met jullie zoon Casper! Erg leuke naam! Ik ben erg benieuwd naar je verhaal!!!! Ik kom graag een keertje op kraambezoek
Hi Meiden, lekker late reactie van mij!! Hier alles goed...... De keizersnede hebben we gehad op de 24 ste om 14.54! Ik vond het erg pittig en voelde mij daarna dan ook niet zo goed. Daarom kon ook pas 2,5 uur later Casper vasthouden. De BV kwam niet zo goed op gang en hij heeft in de eerste 2 uur ook al een flesje gehad omdat hij zo aan het huilen was en ik niet bij hem kon zijn. Na de eerste nacht was hij veel afgevallen dus zijn wij hem gaan bijvoeden en ben ik gaan kolven. Mijn productie kwam gelukkig wel snel op gang maar Casper wou niet meer aan de borst. Dus thuis nog de lactatiekundige gehad 2x en hij sabbelt er een beetje aan. Heb sinds gister besloten om ermee te stoppen. Was erg vermoeiend.. eerst aanleggen, dan afkolven en dan flesje want hij drinkt bijna niets uit de borst. Ik zag aan hem geen verbetering dus nu ben ik aan het afbouwen maar heb nog erg veel dus dat gaat nog wel even duren. Verder is het een super lief jongetje dat erg graag geknuffeld wilt worden!! Jolien vindt het allemaal wel prima en hij krijgt kusjes en knuffels. Ik zelf voel mij elke dag wat beter en hoop dat de eerste 6 weken snel voorbij zijn. Dan kan ik ook Jolien weer opppakken en in bed doen en knuffelen. Kan nu niet alleen met haar thuis zijn omdat ik dus nog niet mag tillen. Dat is wel erg jammer. zoooo dat was mijn verhaal! Natuurlijk zijn jullie welkom om op kraamvisite te komen om de kleine man te komen knuffelen. @ meeting: Ik kan ook al die zondagen.
Lieverd, dat klinkt pittig....ook al was het een geplande ks! Ik herken je verhaal betreft bv en kolven...dat was bij mij ook waardoor ik na 1,5 week stopte met kolven etc...anders blijf je bezig en heb je zelf ook geen rust meer! Wie is er dan de hele dag bij je? Lijkt me lastig hoor dat je je meisje niet kan tillen! Hou je taai meid en ik sms je wel even voor een date!!!!
Nina, alsnog gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Casper! Klinkt als een heftige bevalling, gelukkig gaat het nu goed! En fijn dat Jolien zo lief reageert op haar broertje. Wat een wonder zo he, 2 prachtige kindjes bij elkaar. Zondag 18 september kan ik denk ik ook. Wel wat verjaardagen rond die datum, maar ik geloof dat dit precies daar tussenin valt.
Even gauw een warme zwaai vanuit fuerteventura Erg naar ons zin hier; lekker eten, strand voor de deur en groot hotel kamer! Tot over een week! Liefs
Hoi hoi, is iedereen nog op vakantie? Nina, wanneer heb je tijd om te buurten? Is trouwens echt super makkelijk rijden. zal de route wel even mailen naar je! Hier alles okee. Morgen controle Vk. Ben benieuwd naar mijn bloeddruk etc. Hoofdje ligt gelukkig al weken naar beneden Doei doei