Jeetje maia, wat een boel studies...kan me voorstellen dat je na dit wel genoeg hebt gedaan Goed hoor!
Hoi allemaal, @ waterlelie: spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hier weer lekker aan het werk!! Tapas feestje was gister erg leuk en super lekker!! maar we waren wel 4 uur bezig met eten klaar maken dus dat doe ik niet heel snel nog een keer hahaha. Meiden hebben jullie je al voorbereid op komende woensdag! 30 graden!! het is dat ik moet werken anders was ik met mijn voetjes in de zee gaan zitten. Nog even over het onderwerp " wennen in amsterdam" . Ik woon ook nog maar een paar maandjes in amsterdam en kom oorspronkelijk ook uit een kleiner stadje maar wij zijn heel bewust naar amsterdam gekomen vanwege de reistijd die je anders iedere dag hebt. En ik vind het ook leuk om een tijdje in de Grote Stad te wonen. grt, anne
Nou idd ik kom uit een dorp.. oftewel een kleine visdorp Ik ben sowieso niet zo gecharmeerd van Amsterdam hoor.. en ach die dingen die ik wel gezien heb tijdens mijn " inburgeringscusus ' ach... die kwamen we gewoon tegen.. was niet opzettelijk hihi. Ondertussen weet ik in bijna ieder stadsdeel wel een aantal straten.. ben alleen nog nooit in Geuzenveld geweest en ben ik vol gas de bijlmer weer uitgereden.. wat een klote buurt zeg... sory voor de dames die er wel wonen of graag komen. Ik vind wonen in noord wel oke.. de buurt is aardig kindvriendelijk we wonen aan een speeltuin die de hele dag bemant is.. de school van mijn zoontje naast de deur 2 min lopen, en die van die meid 6 min met de auto. Maar sinds ik in het centrum werk... ik schreef leidseplein maar is Rembrandsplein... ben ik wel wat gewend geraakt en is het allemaal niet zo erg als ik me had voorgesteld Vannacht weer werken moet om 21uur de deur uit.. dus meld me bij deze weer af. Fijne avond ladies
werkse tamara hier goed nieuws! mijn appartement is verkocht voor 250.000,- k.k. dat is 5000 euro boven de vraagprijs. wat een spelletje zeg dat tegen elkaar bieden haha maargoed, dat is niet mijn zorg. ik heb het verkocht en dat telt. ik ga nu even eten en rusten. vanavond pufles! Ik ben daar echt aan toe! ik ben kapot...heb ook de baby de hele dag niet gevoeld...
Hoi meiden, Ik lees stiekem al een poosje mee hier, omdat ik ook uit Amsterdam kom. Elke maand hoop ik dat ik me bij jullie aan kan sluiten, maar tot nu toe ben ik helaas nog niet zwanger.. Maar ik dacht, ik ben natuurlijk wel een mama to be (ook al duurt het misschien nog wel iets langer dan voor jullie ) en misschien mag ik ook nu wel al meepraten. Als jullie clubje eigenlijk alleen voor zwangeren is begrijp ik dat ook hoor dan wacht ik gewoon nog even, maar ik dacht ik kan het altijd vragen
@lkg: van mij mag je meepraten hoor ik hoop voor je dat je snel zwanger bent nou ik heb vandaag mijn echte definitieve versie van mijn scriptie ingeleverd dus ik ga tot ik de uitslag krijg lekker in de zenuwen zitten Verder ben ik vanmiddag bezig geweest met de voorbereidingen van een taart die ik moet maken voor donderdag (hij is voor vrijdag maar moet donderdag af zijn). Heb wel een lekker dagje zo.
@ waterlelie: gefeliciteerd!! @ maia: oh super dat je definitieve versie is ingeleverd! Ben benieuwd naar je cijfer @ Lkg: natuurlijk mag je meepraten! Kom je ook naar de meeting?
Ik krijg wel heel erg veel zin in die taarten van jou Ziet er ongelooflijk verleidelijk uit hehehe Had er al een aantal gezien bij de oktobermama's
Hoi Meiden Ben weer in het land gelukkig wat is het lekker koel hier . Heb 2 daagjes niet gekeken moest ff weer bijlezen @lkg: Welkom bij onze club natuurlijk mag je meepraten hoe meer zielen hoe meer vreugde kom je ook 6 sept? Ik duim voor je dat je snel zwanger word @ waterlelie: gefeliciteerd wat snel is het verkocht joh!! @ Maia: Eindelijk is het af weer een last van je schouder. @ Tamara: Zie dat je ook in noord woont waar precies we zijn namelijk buufjes ik woon in nieuwedam 5 min lopen van het winkelcentrum. Waar kom je oorspronkelijk eigenlijk vandaan? Meiden veel succes met de warme dagen!! Gr suus
Hoi Hoi, @lkg: welkom bij het clubje! Gezellig dat je mee wilt kletsen en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn! @ maia: Wanneer krijg je de uitslag? en wat voor soort taart maak je dan? @ blueeyes: welkom thuis!!! @ waterlelie: gefeliciteerd met de verkoop van je huisje!!! Hier zit ik achter mijn bureau'tje aan het werk en hoop maar dat het niet te warm wordt. Vanavond wil ik eigenlijk lekker ergens buiten zitten met mijn voetjes in het water! Heeft iemand een goed idee. ( moet met fiets te doen zijn want wij hebben geen auto). grt, anne
Ohhh lief dat ik mee mag kletsen Thanks! Ik kan niet naar de meeting komen.. dan vier ik mijn verjaardag namelijk Maia, wat lekker dat je je scriptie helemaal hebt ingeleverd nu! Lekker gevoel zeker?! Ga je nu werk zoeken, of eerst nog niet? Ik zie dat er veel meiden in Noord wonen Volgens mij zijn we allemaal buufjes want ik woon ook op 5 minuten lopen van het Buikslotermeerplein Ik woon bovenin één van die grote flats en kijk uit op de Elzenhagen. Ohhh daar wil ik zo graag een huis kopen maar mannetje heeft in zijn hoofd dat hij naar Oud Zuid wil verhuizen dus helaas Maar wel grappig dat er zoveel meiden dicht bij elkaar wonen!
Hey lkg, wij hebben een huis gekocht bij Elzenhagen type waterland woning hihi Vind het er heel mooi uitzien! Als het goed is komen we eind december of januari over
In Elzenhagen, zijn dat alleen maar koopwoningen? Ik heb van Amsterdam Noord het beeld of sociale huurwoningen of oerhollandse amsterdammers (van dat plat pratende volk). Of valt dat wel mee? Om die reden hebben wij namelijk uberhaupt nooit in Amsterdam Noord gekeken als mogelijke woonplek.
Ja merijn... dat is een heel nieuw wijk wat er komt. Ze willen juist geen sociale huurwoningen plaatsen omdat het geen succes is Kijk maar naar Ijburg...
Oh ja, veel slechte verhalen gehoord over IJburg inderdaad... Maar ja, dan zit je toch nog steeds bovenop de rest van Noord Wij wonen in de watergraafsmeer, wat een hele goede buurt is, maar tegen Amsterdam Oost aan. En de uitschot komt hier langs de weg toch regelmatig autoruitjes intikken etc. Hiervoor hebben wij een half jaar in amsterdam oost gewoond (in een sociale huurwoning als tussenoplossing) en dat voelde ook zo anders... Veel meer hangjongeren, veel meer verpaupering, veel jongeren rondrijdend op scooters die naar andere weggebruikers scholden en geen voorrang verleenden, etc. Nee, vond het er echt niet prettig.
hahha lastig he ik weet wel dat achter onze wijk niet verder wordt gebouwd vanwege een recreatie gebied en voor de wijk is er een sportpark. Dus dààr waar wij zitten is het netjes. Natuurlijk is eromheen verpaupering en zeker vlakbij het het pondje (vd pekweg/straat geloof ik) daar moet je zekers niet zijn haha maar dat wordt ook opgeknapt want de gemeente ziet ook wel dat het zo op deze manier achter uit gaat. Ach...ik zie het wel...alles wordt op den duur netjes en gerenoveerd
Ow trouwens de Nieuwdammerdijk en Schellingwouderdijk is super!!! Heel gezellig en knus en vooral juppen met kids!!!! Wij hebben daar ook voor een huisje gekeken maar dat was toch net iets te duur voor ons
Oh heerlijk zo'n recreatiegebied! Ik heb net nog eens op de website gekeken, en het ziet er echt heel mooi uit. Lijkt me heerlijk wonen. Een heerlijk ruim huis, een tuin, een grote keuken, veel slaapkamers, zalig!
Ohh mensen hebben echt vaak een verkeerd beeld van Noord! Aan de ene kant jammer, aan de anderen kant: zo kan ik er lekker fijn wonen hahaha.. Want het is echt waar heerlijk! Ik woon er nu bijna 4 jaar en m'n man al 9 jaar en het is hier echt zo onwijs fijn wonen. Er zitten gerust wel rotte delen tussen, maar vergeet niet dat Noord heel groot is! Het hele gebied rond het Buikslotermeerplein is sowieso volgens mij een prima buurt! In die 4 jaar dat ik er woon heb ik niet 1 keer iets vervelends meegemaakt en nooit last gehad van overlast. Ik zit elke dag in de bus door Noord, en ook wel eens 's nachts maar ik heb me er nooit onveilig gevoeld! Maar nu niet allemaal ineens naar Noord verhuizen hoor, want dan worden de huizen hier veel te duur
Hahaha, wees maar niet bang Ik woon hier pas net een paar maanden dus we zullen niet op sprong en stelten verhuizen En een nadeel van Noord blijft wel dat de noordzuidlijn nog niet klaar is en dat het een eeuwigheid kan duren voordat je in de stad bent. Wij zijn geen OV mensen en doen alles liever op de fiets En nu zitten we op 10 minuten fietsafstand van de universiteit dus dat is zalig Maar grote huizen zijn niet te betalen hier Helaas...