buikkramp?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bar, 12 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik heb al een paar dagen dat mijn buik de hele dag een beetje rommelt en aanwezig is. En savonds gaat dat over in lichte kramp..
    dit is nou al een aantal dagen. Iemand een idee wat dit kan zijn?

Ook heb ik af en toe krampscheuten in mijn rechter lies. Dan is het net of je kramp krijgt, net zoals in je kuit, maar dat is binnen 5 seconde weer weg.. hebben meer dit?

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja kramp in mijn liezen heb ik (natuurlijk) ook, maar ik denk niet dat ik een goede graadmeter voor je ben bar. Ik heb al zoveel onverklaarbare kwaaltjes dat de HA vind dat ik me er maar gewoon bij neer moet leggen.

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Nee, ik herken het helaas niet Bar.
    Misschien is de kleine wel bezig met de goede positie aan te nemen? Of is dat intussen misschien al gebeurd....?
    Najah, als je het niet vertrouwd ofzo, of je wil gewoon echt heel graag weten wat dit kan zijn, zou ik gewoon de VK bellen!

4. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Ik heb nu ook al 2 dagen veel krampen(vooral s'avonds maar nu al de hele morgen) in mijn buik en ook een heel rommelig gevoel.
    Ik dacht zelf aan een buikgriep of zoiets :(

5. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Buikgriep heerst enorm op het moment en alles wat jij beschrijft heb ik dus ook gehad, met een flinke buikloop erna helaas :(

6. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Die buikgriep had ik vorige week, met slijmen en al, en dan die Krampen, goh!
    Nooit meer :(

7. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik heb het echt al een aantal dagen.. en het is vooral savonds het ergste, maar nu heb ik het ook de hele dag idd al. Maar ben niet aan de ...
    Het is echt alleen mijn buik waar ik last van heb. ook met opstaan enzo.. pffff

8. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Je 'banden' zijn het niet?
    Of misschien (had ik bij de eerste) de baarmoeder die nu echt wel erg begint uit te zetten en een beetje gespannen kan staan?

Deel Deze Pagina