Hallo, Ik heb een vraag en hoop dat iemand mij kan helpen. Voor de nitendo ds kan je een kaartje kopen en waarmee je spellen op ds kan downloaden, Weet iemand een site waar je de spellen vandaan kan halen? Alvast bedankt!
Ja is echt handig hoor! Als je weet waar je kan downloaden teminste hahah, Me oom heeft het eerst gedaan maar nu wil ik het zelf doen zn kaartje van r4 moet je online bestellen, kost 60 euro.. Stuk goedkoper dan spellen dus!
De kaarten kunnen stukken goedkoper hoor. Ik heb een r4 kaart met 2gig. En heb 40 euro betaald. De spellen download ik via torrentsites. bijv. alltor.org Suc6, het scheelt nl heeeel veel geld. Vaak heb je via deze sites nl al snel de nieuwste spellen. Ik weet van gekkigheid al niet meer welke spellen ik moet spelen hihi
@Melisjuh; zeer herkenbaar 'probleem' @Leeuw: downloadlinks mogen niet gegeven worden op het forum, dus ik heb je effe een PB-tje gestuurd.
ik heb zo'n kaartje kantenklaar gekocht bij iemand thuis! r4 kaartje met 50 spellen voor 55 euro ideaal! ik heb de leukste en nieuwste spellen op 1 kaartje!