Ieder jaar wagen velen van ons zich wel weer aan een paar goede voornemens. Het lukt niet altijd, maar het plezierige is dat er na een jaar weer een nieuwe kans komt. Schrijf hier jou goede voornemens voor 2009 Ik heb mezelf voorgenomen om meer tijd voor mezelf vrij te maken
tja ik ga per 2 januarie stoppen met roken! Ben 3 weken na me bevalling weer begonnen,en baal daar best van. en voor de rest ga ik gewoon ontzettend genieten van mijn gezin
Mijn goed voornemen is...proberen meer aan het huishouden te doen. (het komt er zo vaak niet van met de kleine rakker hier, zucht...) Edit: en proberen een leuke job te zoeken. 2009 wordt een druk jaar!
ik ga mn huishoudelijke taken wat beter organiseren ben er niet zo'n held in namelijk.. als ik ergens begin dan is het aan de andere kant weer een rommeltje.. haha.. dus dan ben ik altijd lang bezig voordat het weer spik en span is..
Goed voornemen vlekje, Ik ga afstuderen en daarna mijn droom bedrijf opzetten! Heel veel liefde geven aan kind, man en hond!
Ik ga positief denken! schijnt een hele hoop te helpen... Heel veel liefde geven aan mijn vriend en dochter,en mijn diertjes,doe ik zoiezo al.. En afvallen,we gaan het weer proberen er moet 60 kilo af..
Let them grow Is anders dan bitex enzo, ik beet door alle middeltjes heen, behalve dus 'let them grow'.
Ja ik verbaas me ook over 60 kilo. Ik weeg 61,5, Je bedoelt misschien 6 kilo? Dat wil ik eigenlijk ook. Zeker nog 5 kilo er af,
Mijn goede voornemen begint al maandag, stoppen met roken en dit ook in 2009 en de jaren daarna vol te houden. Verder hoop ik een certificaat voor costumiere te behalen en ook lekker veel naaien en taartjes maken. En lief zijn voor mijn man en onze toekomstige pup goed op te voeden en ervoor te zorgen. Groetjes,
mijn voor nemen voor het nieuwe jaar. *1 minder computeren *2 Beter me huishoudelijke taken doen *3 samen met me man een trotse mama en papa worden *eerste kindje is nog in de maak mag vanaf het nieuwe jaar weer klussen* *4 nog meer liefde aan me manneke geven en aan me 2 oppas kindjes *5 mijn zang opleiding goed afronden en op jacht naar een klein musical rolletje *6 afvallen. ik weeg ruim 20kg te veel *7 aan komend jaar een beter en minder stressend jaar laten worden. * 8 nog heel veel meer