Op 17 september ben ik door middel van een keizersnee bevallen van onze zoon Patrick. Ik had het Hellp-syndroom en het was voor hem en mijzelf niet langer verantwoord om te wachten. Patrick moet de komende maanden nog in het ziekenhuis blijven, hij doet het naar omstandigheden redelijk, en ik ben inmiddels thuis aan het herstellen.
Dat zal schrikken zijn geweest meid. Van harte gefeliciteerd in ieder geval en dat hij gauw een grote knul mag worden!
hoi meid nog gefeliciteerd met jullie manneke hopelijk sterkt hij snel aan.. en knap jij ook op veel kracht en sterkte toegewenst in deze tijd groetjesss xxxx
Jeetje zeg...wat goed dat hij het naar omstandigheden goed doet zeg! Dit zullen spannende en onzekere tijden zijn voor jullie! Heel veel sterkte met het heen en weer rijden naar het ziekenhuis! Ik hoop dat je mannetje gauw met je mee naar huis mag! Liefs Elmo
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Hopelijk herstellen jullie allebei snel en wordt het een grote kerel...
proficiat met jullie mooie mannetje. ik duim voor jullie...... hoopelijk snel met zijn alle naar huis!
Gefeliciteerd met jullie mannetje en veel sterkte voor de komende tijd. Het zal niet gemakkelijk zijn dat jullie zoontje nog even in het ziekenhuis moet blijven.
Gefeliciteerd met jullie zoon! Ik duim voor jullie dat hij een grote sterke knul wordt en gauw met jullie mee naar huis mag!
Gefeliciteerd met jullie zoon! Ik hoop dat jullie manneke heel snel opknapt en mee naar huis mag.. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe in deze tijden! Liefs Dais.. -x-
gefeliciteerd! ik hoop dat jullie zoontje blijft vechten! en jullie hem snel mee naar huis mogen nemen!
gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje, hopen dat hij snel een grote jongen mag worden en met je mee naar huis mag. groetjes
Van harte gefeliciteerd Malaik! Laten we hopen dat kleine Pat snel in zijn eigen bedje thuis mag slapen! Veel liefs, Booey
Malaik, nogmaals van harte met de geboorte van Patrick! Deze grote kleine man is een vechter! Het gaat goedkomen met hem! Dikke knuffel voor jullie alle 3!
Van harte gefeliciteerd! Hopelijk sterkt hij goed aan zodat jullie lekker thuis van hem kunnen genieten...