Daar ben ik weer, met drie andere namen als die we al hadden, we komen er niet uit. Welke naam uit de pol vinden jullie het leukst bij een halfbloedje
Carice! Moïse vind ik niet zo, ik kan het bijna niet uitspreken (mo-ie-se?) en Siënna vind ik een beetje een zeurnaam.
Sienna vind ik een jongensnaam. Moise vind ik ook jongensachtig, het doet me denken aan Mose. Carice doet me aan caries denken. Louise vind ik wel prachtig, lijkt qua uitspraak wel op Moise.
Siënna vind ik dan het leukste. Carice is die vervelende actrice. Moïse is het net niet. Mooier: Loise of Moïra.
Moise doet me aan moist denken, en dat vind ik geen fijne associatie. Carice vind ik heel hard klinken, en ik denk meteen aan hannibal (clarice, ik weet het ) Sienna is ook niet mijn smaak maar wel de beste optie van deze 3.
Carice! Of Carize of Carlize. Super mooi! Moïse vind ik wat lomp klinken, Loïse of Roïse vind ik dan veel mooier Sienna vind ik echt niet mooi. Vind het een plaatsnaam (Siena) en een woord (https://nl.wikipedia.org/wiki/Rauwe_sienna). Bovendien vind ik het heel vreemd bij een vrouw, en erg lomp klinken. Twijfel ook altijd of het 'sie-jenna' is of 'sjenna'. Ik moest ook nog denken aan Linou en Felize, misschien vind je dat ook nog mooi.
Ik zou Moïse niet uitspreken als Mo-wie-suh, maar als Moj-see. Geen idee waarom. Ligt vast aan mij. Loïs spreek ik uit als Lowis. Lastig.