Amy Shumer nieuwsbericht zwangerschap

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Tupps, 19 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tupps

    Tupps Actief lid

    7 jul 2018
    301
    82
    28
    Vrouw
  2. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Blijkbaar.
    Of het goed is voor haar lijf en zwangerschap is een ander verhaal.
     
  3. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.064
    10.334
    113
    Ja, dat kan. Het probleem is dat het vaak een glijdende schaal is. Te misselijk om te eten, daardoor te weinig eten en drinken en daar wordt je weer zieker van. Als je dan behandeling krijgt, kan dat zorgen voor net het zetje de andere kant op. Zeker als ze ook medicatie krijgt.
     
  4. puzzelstukje

    puzzelstukje VIP lid

    13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Nou... bij mij duurde t wel wat langer hoor... maar fijn dat t voor haar sneller gaat!
     
  5. Tupps

    Tupps Actief lid

    7 jul 2018
    301
    82
    28
    Vrouw
    Ik ben stiekem ook gewoon jaloers en vraag me af of sterren misschien een andere behandeling krijgen ;)
    Hier werkt echt niks en kan nog niet eens in de rij in de supermarkt staan, laat staan op een podium in de hete spotlights!
     
    Marchella, puzzelstukje en heidiane vinden dit leuk.
  6. puzzelstukje

    puzzelstukje VIP lid

    13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik kon niet eens praten op een gegeven moment... dus ik snap het idd ook niet zo :oops:
     
  7. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.414
    3.965
    113
    noord holland
    Ik denk dan dat t niet HG is maar even een neerwaartse spiraal wat misselijkheid-niet eten/spugen- nog misselijker betreft. Als je dan even aangevuld wordt met een infuus en medicatie krijgt die aanslaat en zo uit dat spiraaltje komt, kan dat snel gaan.
    Naar mijn weten is dat geen HG (een ernstige vorm van zwangerschapsmisselijkheid) maar gewoon flink last van zwangerschapsmisselijkheid en blijkbaar goed op de behandeling reageren.
    HG geeft over algemeen vrouwen die totaal uit de running liggen omdat ze zo enorm ziek zijn dat ze nauwelijks wat meer kunnen.
    Ik heb zelf drie keer ervaring met HG gehad en weet dat er vrouwen zijn die nog extremer ziek zijn als dat ik was.
     

Deel Deze Pagina