nee niet echt nee.. ik ken dr niet, ken dr ouders niet heb niks met dr. Anders kan ik om iedereen wel triest zijn. Waarom vind je het zielig? Omdat het een vrouw is van 27 jaar? Zou je ook oprecht verdrietig zijn bij een junk op straat van 55 die overlijdt door een alcohol en/of drugsverslaving, is ook iemands zoon.
Een 'tikje' generaliserend, vind je zelf ook niet? Jammer, want op zich zou je best een punt beet kunnen hebben gehad. Nu vind ik je persoonlijk helemaal niet meer geloofwaardig.
Je begrijpt toch wel hoe ik het bedoel? Je neemt het nogal letterlijk. Er zijn nu gewoon ontzettend veel mensen opeens fan van dr zijn, dat zie je altijd wanneer iemand komt te overlijden.
Het gaat over mensen uit mijn omgeving en heb geen zin om dat online te gooien. Vandaar dat ik het gewist heb (wegens te persoonlijk dus).
oke op die manier. Ja ik moet ook zeggen dat ik zelf ook ervaring heb wat betreft dit alles, misschien dat ik daarom ook zo reageer.
mischien raakt het de mensen meer door wat er in Oslo is gebeurd omdat dit om zeer jonge onschuldige mensen ging die weerloos waren en Amy dit zichzelf heeft aan gedaan? Tuurlijk is het vreselijk dat iemand zo jong overlijd maar ze heeft het wel zelf gedaan dus nogal logisch dat mensen zeggen dat Oslo hun meer raakt. Niemand verdient het om jong te sterven maar iemand die zichzelf zo vreselijk toetakelt weet wel dat de kans groot is dat ze jonger overlijd. Het is vooral voor haar ouders erg! die zullen zich waarschijnlijk ook schuldig voelen dat ze niet alles hebben kunnen doen voor hun dochter om haar te redden.
Yelice, verslaving is niks dat 'je jezelf aandoet' hoor. Maar goed, da's weer een heel andere discussie. Ik zou zeggen: terug on topic vanaf nu?!
Verslaving is een geestesziekte, dan zouden anorexia patienten maar gewoon dood moeten gaan want tja ze eten zelf toch niet!?! Het is een slopende ziekte die maar zeer weinig mensen te boven komen. Oslo staat niet tot in vergelijking met dit nieuws, is compleet ander nieuws.
Tja maar dan maakt ze ook nog zo´n nummer als ´rehab´ en verschijnt compleet van de wereld op podia en mensen betalen er voor ook nog.. laten we maar zeggen dat ze heel ver weg was dan.
Vreselijk dat ze haar leven zo heeft moeten leven. Ik geloof dat er een reden is om verslaafd te raken(ervaring). Die had zij ook. En nu is ze dood. Ook al is het zelf moord geweest het is en blijft erg dat iemand zo ver gaat. Mss zag ze geen uitweg meer. Was ze zo diep gezonken in haar verslaving. Mensen niet direct haar veroordelen. Je weet niet waarom ze aan de drank en drugs zat.
Er is zo'n oude uitdrukking: over de doden niets dan goeds. Ik ben echt niet verdrietig of kapot van Amy Winehouse's dood, of die van Michael Jackson. Wel vind ik het ongelooflijk jammer dat zij nooit meer muziek zullen maken, dat vind ik oprecht een verlies.
Maar Michael Jackson, come on, dat was vroeger ook wel een held hoor. Misschien vlak voor zijn dood niet, maar zijn nalatenschap is naar mijn inziens enorm.
Helemaal mee eens. Die man heeft zó veel betekend voor de muziek. Zelfs zoonlief is fan, hij wil altijd Rockin' Robin horen (van de Jackson5). En beide dansen graag op Rehab, is wel een heel lekker nummer ook Ze laten gelukkig ook wel wat na, de een meer dan de ander, maar je weet nu dat er niets meer bij komt (misschien nog wat halve opnames), en dat je nooit meer een concert van ze kunt bezoeken.
Trouwens; ik vond Michael Jackson als muzikant geniaal - alhoewel het mijn smaak niet is. Maar als mens vond ik 'm een weirdo. Ook na zijn dood.
Als je op die manier gaat denken kun je ook medelijden hebben met seriemoordenaars, die vaak ook maar het product zijn van hun opvoeding, die vaak heel erg naar is geweest.
Ik ben ook al op m'n vingers gaan zitten... Ik vind compassie een mooiere eigenschap dan veroordeling. En die vergelijking slaat als k** op dirk.