amy whinehouse dood

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door cindybaby71, 23 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Mij verbaasd het weer dat er dan weer zo weinig wordt gereageerd over de verschrikkelijke hongersnood in Afrika

Daar sterven er nog veel meer... en ze kunnen er ook niet weg... :(

2. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Mij verbaast het dat er blijkbaar een stand wordt bijgehouden over het aantal reacties van zaken die op geen enkele manier met elkaar kunnen en hoeven te concurreren.

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Tja laten we een poll aan gaan maken welk nieuws belangrijker is.... :(

Voor de 1 is dit nieuws en voor de ander niet. Want maakt het aantal reacties nou uit....

4. Bri

Bri Niet meer actief

Over Oslo ben ik alleen maar stil. Wat daar gebeurd is, vind ik zó gruwelijk en onvoorstelbaar dat ik er op dit forum niets over te zeggen heb.

5. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Helemaal mee eens. Amy Winehouse is dood en meteen worden er geheel andere zaken bijgehaald.

Amy,rust in vrede. :(:(

6. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

+1.

7. Joanna1981

Joanna1981 Bekend lid

19 mrt 2010
    527
    0
    0
    Een fan is iemand die posters heeft hangen ;) en die zijn idool overal achterna reist, alle cd's heeft, concerten bezoekt, noem maar op.

Denk ook niet dat mensen ineens fan zijn van haar maar dat ze het gewoon jammer vinden dat iemand op die leeftijd (of welke leeftijd dan ook) op zo'n manier aan het einde moet komen. In de bloei van je leven, succesvol maar er (denk ik) niet mee om kunnen gaan en niet de juiste begeleiding krijgen.

En Michael Jackson is/was een legende, of je zijn muziek nu wel of niet mooi vond. Ook dan wil het niet zeggen dat je, na het overlijden, dan massaal fan van hem bent. Hij heeft iets betekend in de muziekindustrie e.d. en daarom is het jammer dat zo iemand er niet meer is.

Oftewel, jammer dat het zo gegaan is maar dat wil niet zeggen dat we massaal allemaal fan geworden zijn.

8. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

sorry hoor maar wat een stomme reacties hier af entoe mijn hemel zeg ga lekker amy met oslo vergelijken dat kan gewoon niet want oslo is 1000x erger.. want die waren onschuldig! hebben er niet om gevraagd om doodgeschoten te worden.. En amy heeft al die tijd teveel drugs en alcohol gebruikt en ja dat kan je je leven kosten..

tis zonde maar om te melden dat het erger is dat hier meer reacties zijn in plaats van bij oslo dat gaat nergens over..
    Zoals bri zei van oslo ben ik alleen maar stil en hoef ik niks over neer te zetten op het forum.. Helemaal mee eens!

9. Joanna1981

Joanna1981 Bekend lid

19 mrt 2010
    527
    0
    0
    Same here :(
    Vreselijk wat daar gebeurd is.

10. Bri

Bri Niet meer actief

oei, ik heb me er niet aan gehouden.... ben toch in het Oslo-topic terecht gekomen en heb me laten verleiden tot een discussie, die uiteindelijk niet ter zake doet. foei!

volgens amy's familie is ze doodgegaan omdat ze, tegen advies van haar arts in, cold turkey is gestopt met drinken. daar kon haar lijf niet tegen volgens hen. maar het onderzoek loopt nog, dus of dit nu echt de doodsoorzaak was? het kán wel.

Deel Deze Pagina