Anabole steroïde en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SheDevil, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SheDevil

    SheDevil Fanatiek lid

    13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Hallo dames,

    heb even een vraagje, misschien dat iemand hier daar ervaring mee heeft (gehad).
    Mijn vriend en ik proberen dus zwanger te worden, maar hij heeft in het verleden anbolen gebruikt (met tussenpozen, 1 kuur per keer).
    Nu is hij daar 3 maanden mee gestopt en heeft ook bij de ha zijn zaad laten onderzoeken.
    Volgens de ha is zijn zaad in orde alleen zal de productie nog niet helemaal op gang zijn gekomen hoe het hoort zeg maar.
    Weet iemand of we nu al wel zwanger kunnen raken?
    Want de één zegt van niet en de ander zegt van wel uit eigen ervaring.
    Heeft hier iemand een man die dat ook heeft gebruikt en zijn jullie zwanger geworden?
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Volgens mij geef je zelf het antwoord al.
    Er zijn risico's na het gebruik van dit soort middelen...maar zo te zien heeft jouw man daar geen of matig last van.
    Ik zou het gewoon even aankijken en na bijv. 6 maand het zaad nog eens laten nakijken.
    Succes!
    Elmo
     
  3. SheDevil

    SheDevil Fanatiek lid

    13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Ja maar ik bedoel uit eigen ervaring?
    Niemand?
     
  4. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    de 1 zegt dit de ander zegt dat...

    je ha zegt dat zijn zaad "goed" is en meer dan "goed" zaad heb je niet nodig meid, misschien dat zijn zaad wel iets zal zijn aangetast maar dat is normaal na anabole gebruik, maar het is ook normaal dat het zich in de loop der maanden 3-6 weer hersteld dus ik zou me niet te veel ongerust maken, en zeker niet luisteren naar wat iedereen je allemaal te vertellen heeft....

    ga uit van wat de huisarts je verteld, en dat is dat je zaad van je vriend goed is...

    succes
     
  5. SheDevil

    SheDevil Fanatiek lid

    13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Ja smoekie je hebt wel gelijk maar je gaat dan tog twijfelen als je andere hun verhalen hoort en dan denk ik mss zijn er dan mensen die uit eigen ervaring me iets kunnen vertellen...
    Maar we hebben het er et nog even over gehad, en hij heeft z'n zaad al 2x laten testen , 1x een half jr geleden en 1x 2weken voor de laatste kuur. En beide keren was de ha zeer positief hij zei zelfs dat er meer dan gemiddeld aantal zaad aanwezig was dus helemaal geen reden tot zorgen. Dus we gaan het gewoon proberen, hopelijk hebben we snel weer een positieve test :D

    Smoekie fijn te zien dat jij nog goed gaat met je beebje, we zaten geloof ik ook bij het NOD forum of bij de temp kaartjes, ben blij voor je.

    Liefs
     

Deel Deze Pagina