En toen was het tandje weer weg........

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door littleladybug, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Mijn zoontje heeft sinds 3 weken een wit puntje in zijn mond. Omdat hij veel op die kant kauwde (rechtonderin), gingen wij ervan uit dat dt een tandje zou zijn. Ook op cb werd dit vorige week bevestigd...

Maar nu....Is ie weg! Wij zien geen wit puntje meer, maar tandvlees lijkt heel iets dikker te zijn. Hoe kan dit? Is het tandje nu verdwenen onder het tandvlees (doordat dit iets dikker is) of was het toch geen tandje? (Spruw kan het niet zijn geweest, want ik geef flesvoeding en spruw gaat niet vanzelf over)

Heeft iemand een idee?

liefs,
    Susy

2. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Kan goed verstopt zijn door dat t tandvlees weer even wat dikker is omdat er een tandje door heen moet breken. Dat zorgt voor wat irritatie op die plek en dan word t tandvlees ietsie dikker.
    Misschien dat je over n dag of wat langer ineens wat meer als een puntje ziet van het tandje.
    Lekker laten bijten op gekoelde bijtringen etc. Komt t vanzelf weer tevoorschijn.
    Maar t is ook nog n beetje vroeg voor t eerste tandje dus misschien duurt t wat langer en blijft het nog even verstopt.
    Niks om je zorgen om te maken denk ik hoor.
    Komt vanzelf goed :)

Deel Deze Pagina