Fiat 500

Discussie in 'De lounge' gestart door nikkijane, 7 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hallo dames (en een aantal heren),

Ik vroeg me af wie van jullie een fiat 500 heeft of krijgt en hoe die er dan uit komt te zien?
    Die van mij komt over een paar dagen en ik kan werkelijk niet meer wachten...
    Die van mij is bossanova white (jaja!) en al het chroom erop wat in het chroom kon, en heb een zwarte streep over de motorkap en het dak...
    En natuurlijk über gafe velgen er onder!

Iemand anders nog die deze auto krijgt?!?

2. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Whahaha. Jij bent echt super enthousiast!

Ik ben ook helemaal verliefd op de Fiat 500. Nu moet ik heel veel km. rijden voor mijn werk, dus dan is hij toch iets te klein/licht. I(k rij nu in een passat uit 2004, dus je hoort mij niet klagen) Mocht ik ooit weer dicht in de buurt komen te werken dan komt hij er echt zonder twijfel!

3. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Wat grappig... ik rij nu ook in een passat... maar die krijgt mn vriend dan, en dan hoeven we niet meer in de bedrijfsbus te rijden... is niet goed voor de bijtelling, zeg maar!
    Ben echt helemaal enthousiast idd! Kan niet meer wachten, ik rijd iedere dag langs de dealer om te kijken of 'ie dr al is! :)

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Klinkt goed nikkijanne, dat word wel poetsen! Veel plezier vast met je nieuwe aanwinst! ;)

5. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    de ouderwetse fiat 500 was zoooo schattig. heb je een foto van die bossanova?

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.862
    113
    Ja, die oude zijn zeker schattig, echt mijn lievelingsautootjes. Echt zo'n autootje op te knuffelen en te vertroetelen :) .
    Als ik weer wat geld heb, zou ik wel zo'n nieuwe willen, laat je weten hoe hij bevalt?

7. je kan op de site van fiat500 hem helemaal pimpen zoals jij het wilt. ook leuk om te doen als je geen auto nodig hebt. ;)

8. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Is echt helemaal mijn droomauto,voorral het orgineel vind ik erg mooi.....

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

wow, een fiat 500! (zwijmel ;) )

10. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Kicke! dat is zo een gave auto! Gefeliciteerd!

Je bent er snel bij, want zolang zijn ze nog niet verkrijgbaar in nederland!

11. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland

Dat is de bossanova... Is gewoon erg wit zeg maar! En die strepen kan je dus allemaal zo krijgen zoals je zelf wilt... Deze strepen vind ik persoonlijk niet zo mooi...

Je kan idd op internet helemaal je eigen auto maken... Heb ik ook gedaan, is leuk om te zien hoe hij eruit komt te zien!

Heb hem gekregen van mijn vriend... Cadeautje! Ben echt helemaal blij! :D :D
    ( we hebben een eigen zaak, dus kan 'ie in de lease... ;) )

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

super cool! Ik vond 'm op tv al helemaal tegek maar ik zag er pas een rijden en ik ben verkocht. Helaas valt ie niet binnen 't budget ;) Anders had ie er zeker geweest :)

13. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Nou, Mijn auto is binnen... na 1,5 maand wachten....
    Ik kan em dinsdag ophalen! ben helemaal vrolijk nu! :D:D
    echt super tof!
    Moets het even kwijt!

14. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Gaaf! ben benieuwd hoe "ze" bevalt :)

Deel Deze Pagina