Anale fissuur (anus kloofje)

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammielove, 11 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Oh wat vreselijk zeg!! Ja die pijn, echt niet normaal... het had ook echt invloed op mijn humeur en dagelijkse dingen. Je praatver niet over, maar zit te verkrampen op bv een verjaardag. Het is nu al zo’n verademing dat ik al bijna een week geen pijn heb!! Jij bent dus uiteindelijk wel gestopt met de zalf? Weet je toevallig nog welke je had?
    Nu je dit zegt... ik heb ook aambeienzalf gebruikt, maar zodra ik dat smeerde en hoopte op verkoeling en verzachting, stond mijn achterste in de brand :( Daarom ging ik twijfelen of het dus wel aambeien waren. En ik durfde dus ook niet naar de ha :(

2. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.135
    1.831
    113
    Ja ik na de bevalling was er een scheurtje dat niet genas.
    Ik kreeg een ruggenprik en op de ok.
    Botox dus.

Het heeft mij geholpen.

3. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.395
    113
    Misschien is het bij jou ook veroorzaakt door de aambeienzalf, dat in ieder geval maar niet meer gebuiken :confused:.
    Ik heb de zalf in dat jaar niet constant gebruikt, af en toe was het gelukkig ook weg, maar het heeft lang geduurd voordat het volledig dicht was. Elke keer ging het weer open na diarree of obstipatie en soms zelf na vrijen (en dan deden we geen bijzondere dingen ofzo :o:). Op een gegeven moment is het helemaal weggebleven, maar kan dus lang duren voordat het volledig dicht is. Als ik google vermoed ik dat dit de zalf was:
    https://www.gezondheidsnet.nl/medicijnen/isosorbidedinitraat-vaselinecreme
    En tussendoor als de pijn minder was of weg gebruikte ik sudocreme.

4. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Ik gebruik deze zalf en het is volgens mij bijn hetzelfde als wat jij gebruikte.
    Ik hoop iig dat ik straks wel weer een nieuwe tube mag gaan halen, haha :)
    https://www.huidziekten.nl/formularium/bijsluiters/bijsluiter-diltiazem-gel-en-creme.pdf

Deel Deze Pagina