vakantiepark Weerterbergen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door pluk, 1 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.250
    4.480
    113
    Wij willen hier aankomende zomer naar toe maar ben eigenlijk wel benieuwd of hier iemand er al geweest is en wat je ervan vond.

2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Ik hoor heel veel negatieve verhalen,

Wij gaan nu bijna 6 jaar elke winter een midweekje naar weertebergen, heel soms ook nog eens in de zomer,

De huis zijn oud en vies, maar mijn man of ik gaan met de kinderen spelen en de ander maakt het hele huisje schoon,

Borden en bekers nemen we zelf mee ( wegwerp) scheelt ook weer een klein beetje in de afwas haha bestek en pannen wassen we eerst Goed af,

Het zwembad is leuk en ik vind dat er binnen ook leuke dingen te zijn, in de omgeving heb je een kinderboerderij en binnen speeltuin ook binnen op het park is een hele kleine speel jungle, maar leuk genoeg hoor !

Je moet een beetje door het oude heen kunnen kijken ;)

3. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Wij zijn er een paar weken geleden geweest.
    Er is hier ook een topic van in het gedeelte vakanties.
    Het park is flink verouderd maar daar is de prijs ook naar.
    Ze zijn geloof ik wel bezig met renoveren.
    Voor kleine kinderen is het prima, een leuk zwembad en een kinderspeelruimte.
    Na alle rescensies te hebben gelezen hield ik mijn hart vast voor de huisjes.
    Dit viel best mee, ok ze zijn oud en ruiken muf, maren ze waren gewoon schoon.
    De grootste ellende waren de muggen.

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
  5. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Idd veel oude meuk. Oude banken, als je je omdraait op het boxspring dan lig je meteen 1 meter verder weg ;)

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Sluit me hier bij aan. Wij zijn er drie jaar geleden geweest met m'n ouders. Ik weet niet wat er veranderd is in de tussentijd.

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Het park vond ik op zich wel ok, maar idd flink verouderd.

De schoonmaak van ons "allergievrije" (rook en hond vrij) viel echter ontzettend tegen!!! Op het eerste gezicht oogde het wel schoon, maar helaas was dit absoluut niet het geval! Ons zoontje werd erg benauwd en we hebben alleen maar met hem zitten stomen snachts. We zijn er op de hap beland en daar dachten ze in de eerste instantie dat het een kroep aanval was. Later toen ik ging schoonmaken in de slaapkamers kwam ik er echter achter dat er allemaal hondenharen onder de bedden lagen (mijn zoontje heeft een erge allergie voor honden, vandaar de keuze voor een hondenvrij huisje) en er lagen zelfs nog gebruikte wattenstaafjes, ieuww!!
    Door de slechte schoonmaak hebben wij dus echt geen fijne vakantie gehad! We hebben een klacht ingediend en daar kregen we te horen dat we van te voren moesten melden dat hij daar allergisch voor was, want dan letten ze extra op de schoonmaak..... Uhm pardon? Ik vraag toch niet voor niets om een hondenvrij huisje?
    Wel kreeg mijn zoontje een paar weken later een knuffel van koos konijn opgestuurd met een kaartje of hij al was opgeknapt. Ok dat was dan attent, maar compenseert totaal niet onze rotvakantie die we daar hebben gehad.

Ik ga er in ieder geval nooit meer heen! Westerbergen vind ik trouwens wel een aanrader!

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'vakantie en vrije tijd'.

9. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.513
    8.438
    113
    Vind het een vreselijk park, oude donkere huisjes die tussen de bomen staan zodat je de hele dag het licht aan moet hebben, en dat in juli ...
    Erg deprimerend.
    Op andere parken in bosrijke omgeving nooit last van, maar hier dus wel. Mij zie je er denk ik niet weer.

10. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Mooi park, maar de huisjes waren echt oud. En de tussenmuren zo dun dat we alles konden verstaan.

11. Joky

Joky Actief lid

9 feb 2014
    451
    0
    0
    Wij vonden t een heel leuk park! Leuk zwembad, veel voor kids te doen. Huisjes zijn alleen echt uit jaar nul. Althans de inrichting ervan maar daar hangt onze vakantiepret niet vanaf :p
    Wij zijn er twee keer geweest n midweek en zijn er zeer tevreden over.
    Mooi midden in t bos. Eekhoorn lopen in je tuintje.

12. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Wij zijn afgelopen herfstvakantie een midweekje op dit park geweest en wat hebben wij het leuk gehad. Mooi groen park, leuke wandelpaden en het zwembad was een regelrechte hit bij de kinderen!!
    De huisjes zijn wat gedateerd maar schoon en prima te doen voor een midweekje.

Deel Deze Pagina