Emelyne vindt het niet echt fijn als papa of mama haar tandjes poetsen, maar als grote zus Isabel het doet, wordt het een heel ander verhaal. Ze gaat er lief voor zitten en liggen, hahaha.
Thea; wat 'n geweldige foto's van Isabel die tanden poetst bij Emelyne!! Ze laat 't idd goed toe zeg!
hihi..he suus je bent me net voor...toen ik de geweldige foto's zag, was ook mijn eerste gedachte....zo...die Isabel is hier VAN HARTE WELKOM!!! Wat een gezellige meiden zijn het toch!
Susanne, ik denk dat Lisa zodra haar broertje te zijner tijd ook tandjes krijgt die gepoetst moeten worden, heel goed zelf haar tandjes kan en wil poetsen. Isabel doet het ook al een tijdje zelf en dat gaat prima. Nu is zij wel ouder natuurlijk, maar voor Lisa komt het ook, ik weet het zeker. Wat betreft het lenen van Isabel. Hm, ja, ik vind het wel goed, haha, maar ik denk dat zijzelf niet veel zin heeft... Ik denk ook dat het poetsen bij Emelyne niet elke dag zo zal gebeuren, hoor.
[quote="Ooievaar] Heb je je tandenborstel eigenlijk al binnen??[/quote] Ja heb hem al binnen (2 dgn later zelfs al!) Het gaat idd iets beter met poetsen, ze vind het muziekje nl erg grappig (de rinkelende belletjes)