Ik vroeg me af of je anas op lichte siroop mag hebben. zonder dit te wassen. gewoon in een blikje zeg maar word dit verhit? of is het toch rauw?
mag je gewoon eten meid waarom niet, zelfs gewone verse ananas zelf schoon gemaakt mag je eten hoor....
Jahoor, lekker eten! Ik heb ook nog een blikje ananas staan.. Hmmm.... Ga ik zo ook maar eens burgermeester maken denk ik
Heb ik me ook suf in gegeten in het begin, maar je moet er wel rekening mee houden dat er erg veel suiker in zit. Ik ben er dus maar mee gestopt.
Hihi, heb net zo'n groot blik vruchten gekocht, de kersen vis ik eruit, vinnik niet lekker. Snoep verder niet veel, dus vanavond als toetje eten we lekker dit, mjammie!
ananas zouden je weeen op gang brengen zeiden ze bij mijn eerste zwangerscap dus ik heb mezelf te pletter gegeten aan annanas en veel ananassap gedronken maar bij mij heeft dit echt niet geholpen.
ananas zouden je weeen op gang brengen zeiden ze bij mijn eerste zwangerscap dus ik heb mezelf te pletter gegeten aan annanas en veel ananassap gedronken maar bij mij heeft dit echt niet geholpen.