Sinds ik zwanger ben lijd ik aan een ernstige vorm van zwangerschaps krankzinnigheid hoor. Mijn vriend kan er gelukkig om lachen, maar vanavond had ik wel een enge actie. het begon een tijdje geleden. ik zoek me gek naar de zout ---> in de koelkast Vanmiddag ik reken af bij de supermarkt, laat gewoon mijn portemonee liggen bij de kassa. Dit is echt niks voor mij en is me ook nog nooit gebeurd! ik had vanmiddag mijn vriend aan de telefoon, terwijl ik met de huistelefoon aan het bellen ben wil ik naar buiten lopen boodschappen doen. Met de huistelefoon hahaha. vanavond ik had gekookt, mijn vriend ruimt af, en roept me, zegt ie schat kijk eens. staat het gasstel nog te branden vet gevaarlijk! nou mijn lijst is nog veel langer, maar jeetje hoe verward kun je zijn. hoe zit dat met jullie?
the nutty proffesor hihi Ja ik merk wel dat mijn hersens soms minder actief in bepaalde delen zijn ja (of gewoon verstrooid ben HAHA)
Whoehahahaha... Hoe noemen ze dat ook al weer? .......TYPISCH GEVALLETJE VAN.... ...........ZWANGERSCHAPSGEHEUGEN...... Héél herkenbaar... sta met regelmaat in de supermarkt.. goh wat deed ik ook alweer hier om vervolgens totaal de dingen niet mee te nemen die ik eigenlijk wel moest hebben, maar hele andere.. hahaha...LOL.. Of de kinderen naar school brengen terwijl ze vrij zijn...al eeuwen aangegeven..hmm tís wel errug rustig op het schoolplein.. zijn we nou zo vroeg..? Lol.. Sleutels in de deur laten zitten aan de binnenkant en de deur uitgaan, op de fiets willen stappen, goh waar had ik nou toch die sleutels gelaten? Oopssieee Portomonnee gewoon helemaal vergeten en een lading boodschappen in je kar hebben en je suf staan zoek naar dat ding bij de kassiere met een mega lange rij achter je... And the list continues... Greetz Hilde
ben 27 weken zwanger en hier precies hetzelfde ..... het voelde in mijn keuken erg warm aan ik dacht het zal wel goed wezen staat de oven van s`morgens tot s`avonds aan. mijn zout zoek ik tegenwoordig in me deepvriezer. sleutels zoek ik 50 keer op een dag en geld liggen . alles ben ik kwijt en moet ik zoeken wordt er gek van maar ja ik denk dat hoort erbij en krijg er over +- 3 maanden iets moois voor terug dus me man (niet ik) moet het nog even volhouden hahahaha
haha ja precies. gelukkig kan mijn vriend er vaak om lachen hoor, hij spreekt me dan wel ff toe zo van let erop. maar vind het ook wel schattig. inderdaad die sleutels, eeuwig kwijt. ik heb trouwens ook twee acties die minder leuk zijn. keihard van de trap stuiteren, stuitbeen gebroken en gisteren donder ik zo een openstaand kruipluik in. alles was goed met de kleine hoor. maar past in het rijtje er niet bij zijn met je hoofd........
Ik had precies hetzelfde. Twee 'troosten': na de bevalling is het over en je vergeet wat je allemaal voor doms hebt gedaan!
Ik haal ook nog meer leuke stunts uit hele waslijst en idd ik leef met de hoop dat dit snel over gaat
daar gaan we dan maar vanuit achja, tis allemaal voor een goed doel. denk ook dat je vooral de laatste paar weken erg bezig bent met je zwangerschap en bevalling waardoor niks meer de andacht krijgt welke het moet krijgen....
Haha wat is mijn troost, ik heb het nog steeds (na een curretage) maggi in de diepvries, telefoon tussen handdoeken, noem maar op.pfff
Zwangerschapsdementie noemen ze het! IK heb er ook heel erg last van. Zo wilde ik afgelopen week met de autosleutels, afdrogen! Of sta in de winkel en weet niet meer wat ik moest halen en heb daar verder nooit zoveel last van, maar ik onthou momenteel heel veel dingen niet zo heel goed als ik het niet direct doe. Groetjes Anna
Helaas al vanaf dag 1 herkenbaar. Die gele post-its zijn dan ook ongelooflijk handig. Eentje op de deur...check sleutels. Op de vriezer...vlees eruit halen....bij m'n tas...portomonnee mee. Wordt er helemaal kriegelig van. En op een avond kan ik wel vijf, zes keer hetzelfde vertellen aan mijn man...begint ie me hard uit te lachen Maar, ehh, over na de zwangerschap? Kheb toch wel wat mensen in mijn omgeving die dit niet zo hebben ervaren...neem er gerust een half jaar voor...
Ook ik zal voor mij gevoel nooit me tas met alles er in laten staan ergens.. Ik zocht me bankpas anders kon niet pinnen.. Helemaal gek gezocht en me ouders gevraagt of die tas bij hun lag... Heb ik hem laten leggen bij een echoburo grrr moest weer een hele eind rijden om me tas tegaan halen.. Maar ben wel blij dat die daar was En ook ik vergeet steeds een gas uit tedraaien met een pannetje er op meestal heb ik het door om dat die begint testinken daar door moet mijn virned me even helpen herineren terwijl hij normaal de persoon is die alles vergeet hahaha...
Klopt ik ben vrijwel alles vergeten wat ik gedaan heb maarre het is na de bevalling nooit helemaal over gegaan..
Bij mij 1e zwangerschap heb ik 's avonds de voordeur een aantal keer open laten staan. Mijn man werkte die keren 's avonds, dus heeft 'm bij thuiskomst weer dichtgedaan. Ben benieuwd wat er nu voor rare dingen er op de planning staan.
Hier nog 1! Ik ben normaal een pietje precies maar die is nu ver te zoeken hoor! Vergeet ook van alles, kan zo 100 keer hetzelfde vragen aan iemand! En inderdaad ook ik ben van de week het gas vergeten uit te doen (schrok ik zelf best van, dadelijk me huissie in de fik!) Ik ben ook inene zo onhandig! Alles laat ik vallen! Ik knoei alleen nog maar! Ook hier kunnen we er tot nu toe alleen maar om lachen(op dat stomme gas na dan!) en andere..die lachen mij uit..ach houd wel van een lolletje! hahahahahahahahaha kus een verstrooide miek
Verstrooidheid is geloof ik het meest beschamende zwangerschapsverschijnsel wat er is. We hadden een afspraak met bekenden die voor ons zouden koken. Belde ze om 10 over 6 op de bewuste dag of we nog kwamen . Nou dat vergeet je nooit. En ik ben ook eens mijn portemonnaie kwijt geweest, hele huis afgezocht. Niet gevonden. Al mijn bankpassen laten blokkeren. Net nadat al mijn passen waren geblokeerd vindt ik hem terug in een kast waar ik mij portemonnaie nooit zou neerleggen. . Ach ja het gaat vanzelf weer over. Groet, moeders
grappig, ik heb daar ook enorm last van maar dan meer met schrijven. Ineens weet ik gewoon niet meer hoe je bepaalde woorden schrijft , terwijl ik voorheen voor mijn werk regelmatig brieven moest posten op directie niveau heel bizar. De zinnen kwamen voorheen er zo uit rollen en nu moet ik echt diep nadenken UHHHHHHHH hoe zat dat ook al weer? Mijn sleutels ben ik met regelmaat kwijt en dan moet ik de kinderen naar school brengen dus kom dan net op het nippertje aan op school. Al met al voel ik me momenteel erg dom werken mijn hersenen echt niet mee . Oh en opstandig zijn is ook een symptoom ik weiger bepaalde dingen te doen hahahahaha. Leuk hoor zwanger zijn. xxx jet
Ik heb ook teveel dingen om op te noemen! In je prive leven is het vervelend, maar goed er valt "mee te leven" zeg maar. Maar ik heb er ook last van op mijn werk! Zo heb ik laatst verkeerde gegevens naar de verkeerde persoon gefaxt! Ik schaamde me kapot! Of ik vergeet mensen uit te nodigen voor een hoorzitting, of ik vergeet mensen terug te bellen, of ga zo maar door. Dat is niet leuk! Ik kan het ook niet zomaar uitleggen aan mensen. Ik kan moeilijk tegen mensen die mij voor de 3e keer pislink bellen zeggen "sorry vergeten, heb last van zwangerschapsdementie!".
ja sinds de zwangerschap is mijn agenda ook mijn beste vriend. die ligt de hele dag open midden op tafel. ik was een keer zwaar overtuyigd dat we om half negen naar de VK moesten. mijn vriend is normaal verstrooid en zegt nee het was niet half negen toch. ik heb niet eens gekeken in mijn agenda maar later bleek dat we om 19:15 een afspraak hadden. de VK begreep het volkomen haha. maar daarmee is het begonnen sindsdien check ik alles wat ik afspreek eerst in mijn agenda.
ik heb het niet met schrijven maar wel met praten. Kan soms moeilijk op zinnen of woorden komen. Heel irritant, maar nog max 5 weken en dan is het weer over, hopen we