Ik weet het, hier zijn al een aantal topics over geweest. Maar dan gingen ze over vrouwen die het wilden eten om de weeën op te wekken en of dit daarvoor helpt. Maar ik wil juist weten of het schadelijk is als je nog niet op het einde van de zwangerschap loopt. Is het veilig om het tijdens je zwangerschap te eten, ik bedoel kan het nu geen weeën opwekken? Ik vind het namelijk zoooo lekker!
Je mag gewoon ananas eten hoor! Men zegt dat het hart van een ananas weeen op kan wekken, wat velen betreft is dit een bakerpraatje..
Het hart van een ananas bevat kinine, die stof kan de weeën opwekken, het zit ook in bitter lemon bijvoorbeeld. De rest van de ananas kan gewoon onbeperkt gegeten worden hoor, eet smakelijk. Groetjes, Anakin.
Ik heb alles geprobeerd bij mijn 2 zwangerschappen om de bevalling te laten starten. Was overtijd en verwachtte een groot kind, dus het mocht wel komen. Maar niks heeft geholpen. Dus ananas lijkt me absoluut veilig (zelfs de kinine). Groetjes, Marsja
Ik heb alles geprobeerd bij mijn 2 zwangerschappen om de bevalling te laten starten. Was overtijd en verwachtte een groot kind, dus het mocht wel komen. Maar niks heeft geholpen. Dus ananas lijkt me absoluut veilig (zelfs de kinine). Groetjes, Marsja