ik heb vorige week een lekkere verse ananas gekocht. komt mijn zus vrijdag op visite, zegt vervolgens dat ik die ananas niet mag eten omdat je ermee de weeen opwekt. Nu ben ik pas 14 weken zwanger dus dat is niet de bedoeling mag je nu wel of geen ananas eten? is het een fabeltje? want ik kan het verder nergens terug vinden
hey judy80 nou ik heb heb het nog nooit gehoord hoor dus volgends mij kun je het gewoon eten en je niet zorgen om te maken
is één van die fabeltjes.... maar als dat echt zo zou zijn dan mag je niet meer vrijen (wat sperma wekt ook weeën op zeggen ze) dus ik zou zeggen laat die ananas smaken !
Kun je prima eten, mits je het hart eruit snijdt. In het hart zit een licht giftige stof. Als je er genoeg van binnenkrijgt (meerdere ananasen) is dat niet goed voor mensen (zwanger of niet). Maar als je het hart uithaalt, dan kan dat best wel.
Is een fabeltje. Er wordt gezegd dat je het binnenste van een ananas moet eten om de bevalling op te wekken. Nou geloof mij, ik heb het zelf geprobeerd, het werkt niet hoor. Gewoon lekker van je ananas genieten.
ik heb het ook nog nooit gehoord. maar goed dat zegt niks er gaan tegenwoordig zoveel dingen de ronde dat ik er soms weleens gek van wordt. dit mag niet en dat mag niet je zou bijna paranoide worden. kijk eens zoals gezegd bij het voedingscentrum.
hey bij mij heeft het wel geholpen bij de eerste maar dat was pas echt tegen het einde.Dus nu kan je het gewoon eten hoor.Tis hartstikke gezond voor jou en de beeb
gaat idd over de ananasharten, dei we meestal niet opeten , en dan nog moet je er denk ik wel errug veel van gaan eten . Heb de laatste maanden al flink wat verse ananas gegeten en nog steeds in blijde verwachting
ik heb gisteravond en eergisteren nog ananas op. En de baby zit er nog steeds! Ik heb het ook gewoon de hele zwangerschap gegeten.
Je moet een vrachtwagen vol ananasharten opeten, voor het effect kan hebben. Dus het valt allemaal wel een beetje mee. Lekker opeten en lekker van genieten dus!
heey nou dat is echt een fabeltje hoor dan had ik met 14 week ook al moetten bevallen ik ben gek op annanas jam jam hihihi
ik heb het wel gehoord maar geloof er ook niks van. dacht er nog wel aan toen ik ananas in de kant-en-klaar vruchten vond. maar was heerlijk!
Gewoon eten! Ik heb ananas geprobeerd, gini, trappen lopen etc en de baby kwam echt wel niet vanzelf hoor
Bij mij ook ik at donderdag avond ananas en vrijdag had ik me schitterende dochter in me armen. Maar ik was 39 weken zwanger. Dus meis eet maar lekker ananas kan helemaal geen kwaat.
Ik eet bijna dagelijks ananas. Ben er gek op. Volgens mij zit mijn beeb nog lekker in mijn buik en ik hoop dat ie daar nog een week of 30 blijft Ik heb inderdaad er wel eens van gehoord dat ananas de weeen op kan wekken, maar heb altijd gedacht het was wanneer je baby bijna 'due' is.. misschien suf van mij...