Ananas werkte het??

Discussion in 'De bevalling' started by kleintje88, Jun 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

geen ananas wel wonderolie wat geholpen heeft:D

2. MissJuf

MissJuf Actief lid

Nov 6, 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de eerste leek ananas te helpen, 2 dagen en dag ervoor gegeten en ze is toen geboren.

Bij de tweede ook weer geprobeerd, had al 3 ananassen op maar niets. Daarna nog veel dingen geprobeerd alleen niets leek te helpen.
    Op woensdag en donderdag 1,5 fles bitter lemon in totaal gedronken en op donderdag veel gewandeld en mijn hielen gemasseerd en ze is vrijdag geboren. Weet niet of het geholpen heeft maar het lijkt er wel op.

3. Yinthe2010

Apr 1, 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd.

Ik zit nu ook aan de ananas! Vanmiddag heb ik ook een voetreflex behandeling gehad. Tijdens de behandeling gebeurde er van alles maar eenmaal in het ritme thuis helemaal niets.

Ben benieuwd of het vannacht dan toch ineens door gaat zetten

Groetjes

4. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    2,177
    0
    0
    Ik ben met de 36 weken zwangerschap begonnen met het slikken van frambozenbladcapsules ( maken je baarmoedermond week ), ben met 39+4 bevallen. Mijn vriendin was ook begonnen in de 36ste week met dezelfde capsules en ook zij was bevallen met 39+4 weken.
    Mijn schoonzusje heeft het geprobeerd met ananas en tonic, maar haar hebben ze ingeleid....
    Waarschijnlijk allemaal fabeltjes, maar ach, het proberen waard zolang het niet schadelijk is voor je kindje....

Succes met de laatste loodjes!

5. Karen79

Karen79 Actief lid

Feb 21, 2011
    287
    0
    0
    Zit hier al een paar weken aan de ananas, bitter lemon en frambozenbladthee.

En buiten wat gerommel gebeurt er helemaal niets!
    Wat mij betreft dus een fabeltje.

(Hoewel die ananas en bitter lemon me best goed bevalt, dus ik ga lekker door daarmee!)

6. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

Ben nu een week bezig met frambozenbladcapsules. T heeft wel wat gerommeld maar of dat daar door komt...? Ananas ga ik niet aan begonnen dat vind ik zooooo vies!:D

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
  8. cindybaby71

Neem maar 2 flinke eetlepels wonderolie en 1 uur erna nog eens 2......

9. Bambi2011

Bambi2011 Actief lid

Dec 12, 2011
    121
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik ben elke dag aan de ananas en bitterlemon, ben bijna 42 weken, dus hier echt geen effect. Doe er alles aan om het op gang te brengen

10. riv

riv Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,339
    0
    0
    Drenthe
    helemaal niks ha ha ha heb er meerdere opgegegeten en ook dat vieze hart.

11. Hier hielp het niet! Niks hielp trouwens. Die frambozenblascapsules nog nooit van gehoord. Neem je die gewoon oraal in?

12. Manuk

Manuk Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    2,751
    62
    48
    Female
    Groningen
    Ananas hielp niet..

Hebben veel sex gehad, had daarna wel al een verweekte baarmoedermond en 2cm ontsluiting..
    Heb ook frambozenbladthee gehad. Het zou helpen om een bevalling te hebben zonder uitscheuren een een snel herstel proces dacht ik. Ik ben niet uitgescheurd, en had een hele vlotte bevalling en herstel dus wie weet??

Ik had destijds gelezen dat Chinees eten de bevalling kon opwekken omdat je er nog wel eens krampen can kunt krijgen en de darm bewegingen de baarmoeder kunnen stimuleren om mee te bewegen wat weeën kunnen worden.
    Ik had mijn eten op(Chinees dus), liep naar keuken om mijn bord weg te brengen, kom terug en plop, daar knapten mijn vliezen haha

13. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Kan me herinneren dat er niet zulke denderende dingen werden geschreven over wonderolie met betrekkin op je kindje.

14. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

Ja, haal je bij De Tuinen;)

15. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,677
    0
    0
    Drenthe
    hier de vorige ker van alles gedaan. Elke dag heel veel gelopen, drempels over rijden, traplopen enz. Maar met 41 wk een KS.

weet nog niet wat ik deze keer ga doen!

16. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Er staat er weer 1 naast me hoor!! Klaar om opgegeten te worden, met hart en al... ;)

VOrige week kreeg ik er echt hele pijnlijke harde buiken op die op de ctg de 100 aantikten.

In combie met bitter lemon..

Haha maar ik heb al 3 cm ontsluiting, en al hele tijd harde buiken ed. Ms is mijn lijf wel al richting de bevalling aan het werken...

Ik wordt als het goed is do of vrijdag ingeleid..eindelijk..

17. Jijdaar

Jijdaar Actief lid

Jun 2, 2012
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend;)

bij mij hielp ook nix...
    ja, uiteindelijk wel hoor, na heeeellll veel tonic en ananas... maar dan geloof ik ni meer dat t daarvan komt haha:)
    en wonderolie....iiieeeejjjjj wat een super goor spul, kreeg alleenmaar zere krampen in darmen, verder niets...

t is wat he, dat we niet kunnen wachtten op de natuur haha;)

18. cindybaby71

Wonderolie doet zijn werk in de darmen en wordt niet in het bloed opgenomen en komt dus ook niet bij de baby terecht;) voordat het uberhaubt kan worden opgenomen heb je het al lang weer uitgesch*ten:D

19. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Hhaahahaha ja dan eet je al 2 weken ananassen en drink je je klem aan tonic, dan begint t eindelijk...hihi wat is dan de oorzaak he ;)

Haha wonderolie, moet ik nog op mijn lijstje zetten..das nog een optie ;)

Kan ik dat bij etos gewoon halen?

Waar gebruik je dat gewoonlijk voor?

20. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Ik las dat verloskundigen zeiden dat de beeb dan in het vruchtwater kan poepen..met alle gevolgen van dien.

Daarom durfde ik het niet te nemen........

......weet je zeker dat dat niet het geval is?

Share This Page