Ananas werkte het??

Discussie in 'De bevalling' gestart door kleintje88, 23 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik heb op t eind bij mn dochter ook ananas gegeten en wonderolie geprobeerd (meerdere keren ieeeee wat een goor spul! bijna niet weg te krijgen blegh) maar zat toch echt potdicht, zelfs na dagen inleiden gebeurde er niks, werd een ks..

die frambozenblad capsules had ik nog niet van gehoord, wellicht iets om in achterhoofd te houden want ook mijn bmm werd niet week zelfs niet na alle keren gel die ze in hadden gebracht..

maar die wonder olie ga ik echtn iet meer aan beginnen dat weet ik wel :p sexen zal hem ook niet worden daar had ik op t eind echt geen behoefte meer aan en mijn vriend al helemaal niet haha..

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

bij mij had het geholpen hoor.

de baby kan altijd in het vruchtwater poepen hoor,die kans is altijd aanwezig.'mijn eerste had ook in het vruchtwater gepoept en daar had ik niks voor gedaan.

maar wonderolie gebruikt men meestal om te [poepen] en kan als je een fllinke eetlepel of 2 neemt krampen veroorzaken in de darmen wat net het laatste zetje kan geven voor de weeen op te wekken;)
    en volgens de gyn hier kon het geen kwaad en komt het niet bij de baby!

maar als je je er niet goed over voelt moet je het niet doen hoor!

ik was het toe gewoon zo zat dat de beeb er uit moest:D

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ga t toch es proberen....... als het voor de beeb geen kwaad kan...

Heb na weer een hele ananas op haha, behalve flinke diarree doet t verders niets hahaha..heb er ook nog een fles tonic bijna bij op gedronken...
    en geprobeerd te knuffelen, maar das niet meer te doen, veel te veel pijn, en man dacht veeeeeeel te veeeeel aan de baby ;)

Heb potdikkie 3 cm ontsluiting en het wil niet op gang komen hahahaha....

4. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik denk als dat soort middeltjes echt zouden werken, ze wel op de "dit mag je niet eten als je zwanger bent lijst stonden ;)"
    Want dan zou het gevaarlijk zijn als je het zou eten terwijl het kindje nog niet klaar is om geboren te worden lijkt mij.

Moet overigens wel zeggen dat bij een vriendin tot 3x toe de weeën zijn begonnen na het gebruik van wonderolie.

Liefs,

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hihihi das waar idd!!

Ga ik het gewoon proberen......baadt t niet ....dan poep ik wel ;)

6. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Dan is het iig "leeg" voor je gaat bevallen hahaha

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ja precies, das ook wel een fijne gedachte, hihihihi... ;)

8. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    toch denk ik nog steeds dat het gewoon het beste is om te wachten tot je kleintje er aan toe is. Ook al was dat bij mij na 41 wk nog niet het geval en had ze waarschijnlijk gewacht omdat ze in stuit lag en we dat niet wisten. wel zo lief van haar :)

9. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Heb je een ks gehad toen ivm stuitligging dan douglas?

10. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Ik heb de laatste weken heel veel ananas gegeten.
    Ben uiteindelijk bevallen op een dag dat ik het niet gegeten had xD

11. cindybaby71

ja dat is wel een voordeel ervan,je bent lekker leeg hahahaha

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hier heeft helemaal niets geholpen! ik heb werkelijk van alles gegeten en gedronken maar meneer is uiteindelijk met een ks gekomen omdat niets op gang kwam...... dus helaas is het gewoon wachten vrees ik.

13. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    idd een ks gehad, ze was 4590 gram en had weinig vruchtwater meer over.

14. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Mag je de volgende bevalling weer proberen op natuurlijke manier? Hoe kijk jij er tegenaan??

15. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wonder olie staat er juist om bekend dat de baby erdoor in 't vruchtwater kan poepen, en dan heb je alle risico's die daaraan verbonden zijn. Zou 't zelf dus nooit doen.

Ananas; donderdag een halve gegeten, met hart. Heeeeeel de dag gigantische buikpijn gehad, volgende dag ontspande mn buik pas weer... Hmmm zal 't dan toch? ;)

16. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Wonderolie heet dat ook echt womderolie of??
    En waar kan je het vinden??

Weet niet of het iets voor me is.. Lijkt me niet fijn aan de race te zijn tijdens de bevalling ;) (heb wel gevoelige darmen)

17. cindybaby71

En waarom zou volgens jou de baby in het vruchtwater poepen door wonderolie en door ananas of tonic niet?

18. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Mijn verloskundige vertelde me dat het kindje komt wanneer t er klaar voor is, en niet eerder, en ook niks dat kan helpen om je bevalling op gang te krijgen.
    En idd wonderolie word echt afgeraden door de vk.

Ik ben van mening dat t een natuurlijk proces is, en dat je lichaam t vanzelf wel aangeeft.
    Zo niet dan kunnen ze in het ziekenhuis, of bij de vk je beter begeleiden, ipv dat je trucjes uit gaat halen.
    Stel dat er iets mis gaat, dan kan je de wonderolie niet de schuld geven, en blijf je daar niet mee in je hoofd zitten als er iets mis gaat.
    (Dat zou ik namelijk wel hebben)

19. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Dat had ik ook gelezen...

Ik had na die ananas (eerste de tweede deed niets) ook de dag ernaa harde buiken die de 100 op de ctg aantikte haha..

Heb al weken voorween en harde buiken in regelmaat. Maar tikken zo tussen de 40/60 aan de ctg, na de ananas de 100:D;)

Maar das voor het weekend geweest en de beeb zit nog heerlijk op zijn plekkie:D;)

Ik wacht nu netjes de inleiding af.:D

Deel Deze Pagina