Omdat ik zelf geen vader meer heb, maar nog wel een schoonvader, dacht ik wat moet ik nou weer voor hem kopen??bij mannen is dat zo wie zo moeilijker... badschuim of een plant is ook zo afgezaagt. Maar nu weet ik het ik maak gewoon een fruitschaaltje met een pak sap. Lekker gezond en orgineel!!! Nog iemand meer tips????
Je wordt vader boekje of je wordt opa boekje, of iets in die trent.. Ik weet het ook niet hoor, ik vind het ook heel moeilijk, ik had vorrig jaar een abonnement op de quest gegeven... Voor dit jaar wordt het weer zoeken... succes
Ik vind het boek 'Opa vertel eens' erg leuk (te krijgen bij de boekhandel of bol.com). Daarin kan opa allemaal dingen invullen over zijn jeugd, zodat z'n kleinkind er later in en over kan lezen. Er is ook een 'oma, vertel eens'-variant. Mijn vader krijgt dit jaar een bloeddrukmeter (voor om de bovenarm), die wil hij graag en al een poosje hebben. Dus ik bewaar het idee van dit boekje voor een andere gelegenheid. En mijn schoonvader krijgt alleen een telefoontje, want die woon in het buitenland....