kenmerken starten bevalling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jee, 19 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Ik heb nog even een vraagje.Heb een week lang heel veel last van krampen gehad in mijn buik.Hierdoor moest ik op 6 sept voor het eerst een bezoekje aan de gynaecoloog brengen.Die zei zoiets van dat het 4cm van de baarmoedermond zat.Inwendig onderzoek etc en de week erop moest ik terugkomen.'s Maandags weer gebeld,omdat ik dat weekend zoveel pijnen gehad had en kreeg een andere gynaecoloog die vertelde dat de uitslagen ok waren en dat ik gewoon echt rust moest gaan houden.Ben dus toen gestopt met werken...
    Donderdagochtend (13e) moest ik dus weer naar de gynaecoloog en het was weer een cm minder en aangezien ik wat krampen had,moest ik dus meteen blijven!Werd aan de weeënremmers gelegd en kreeg donderdag en vrijdag een longrijpingsspuit.
    Nu was het het weekend rustig en mocht ik maandag weer naar huis.Was toen 34wkn en dan doen ze er dus niks meer aan om het tegen te houden.
    Nu dus mijn vraag...Zijn er meer meiden die zoiets hebben meegemaakt en toen ook eerder zijn bevallen?Wij weten nu niet meer wanneer we dus die kleine meid kunnen verwachten.En daarom is het nu helemaal spannend,doordat iedereen nu wel verwacht dat ze eerder zal komen.We weten wel dat ons kindje vrij groot is.

Ik hoop graag wat te horen!

2. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik duim voor je meis dat alles goed verloopt..

3. PrisEnKids

PrisEnKids Actief lid

11 jul 2007
    393
    0
    0
    Thuismama
    Roosendaal
    Mijn ukje wou met 31 weken en 5 dagen komen....aan de weeenremmers gelegen en al....en nu....nu loop ik er al weer 39.
    Hier had ook iedereen verwacht dat ze eerder zou komen...me schoonouders zijn volgende week nota benen op vakantie :(

Mijn oudste zoontje wou met 31 weken komen en kwam uiteindelijk met 42 weken :confused:

Deel Deze Pagina